یکشنبه 27 خرداد 1397 - 23:40

پل سوم بشار یاسوج افتتاح شد + تصاویر

نماینده مردم بویرحمد و دنا گفت: تکمیل نهایی تکمیل نهایی پروژه پل سوم بشار یاسوج، نقش بسیار کلیدی و مهمی در توسعه منطقه خواهد داشت.

به گزارش بویرنیوز،  غلام محمد زارعی در ابتدای صحبت های خود دو نکته مهم را مورد تاکید قرار داد، اول صبوری مردم حوزه انتخابیه اش و بعد از آن پیگیری های رسانه های استانی که پل سوم بشار را مدت ها در راس اخبار و اطلاع رسانی خود قرار داده بودند و عنوان نمود: در کنار تمام این مسائل نمی توان از پیگیری های مرتب، مکرر و شبانه روزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد چشم پوشی نمود که در این مقطع کوتاهی که در استان حضور دارند نهایت اهتمام خود را برای افتتاح این پروژه نشان داد.

زارعی سپس عنوان نمود: شاید کم تر پروژه ای را افتتاح کرده باشیم که اینگونه شاهد حضور مردم و قدردانی آنها از مسئولان باشیم که همین حضور مردم عزیز و قدردشناس معنا دهنده حقیقی به خدمت و خدمت رسانی است.

وی یادآور با تاکید مجدد برای اینکه پل سوم بشار جزو الزامات ترافیکی و ترددی شهر یاسوج است، یادآور شد: این پروژه متاسفانه سال ها به دلیل عدم تامین اعتبار معطل مانده بود، تا جایی که در برنامه پنج توسعه کمتر از 2میلیارد تومان برای آن اعتبار در نظر گرفته شده بود.

وی ادامه داد: اما پیگیری های لازم صورت گرفت در برنامه ششم توسعه خوشبختانه قریب 22میلیارد تومان در نظر گرفته شد که بخشی تخصیص پیدا کرده و بخشی در اختیار پیمانکار پروژه قرار گرفت.

زارعی با بیان این نکته که برای اتصال این پروژه به کمربندی یاسوج- اصفهان همچنان نیازمند 20میلیارد تومان اعتبار خواهیم بود، اذعان نمود: تکمیل نهایی این مهم، نقش بسیار کلیدی و مهمی در توسعه منطقه خواهد داشت.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: اما عبور و ادامه این پل به عنوان محور اصلی در آمایش توسعه آینده منطقه سررود جنوبی حتما باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی گریزی به وضعیت راهسازی در حوزه انتخابیه خود زد و با تاکید بر اینکه نباید این نکته مهم مغفول بماند، گفت: هم اکنون در حوزه بویراحمد و دنا بیش از 350میلیارد تومان فقط در حوزه راهسازی پروژه در حال اجرا داریم.

زارعی اظهار داشت: این رقم بالا در حوزه ره های روستایی، شهری و بزرگراه نشان از پویایی، تلاش، پیگیری و پیشرفت روزافزون این دو شهرستان در حوزه تاثیرگذار راهسازی است.

وی ادامه داد: بیش از 170کیلومتر راه روستایی را برای امسال پیش بینی کرده ایم که در روزهای آینده بخش هایی از آن به مرحله عملیاتی می رسد.

زارعی به همین نیز بسنده نکرد و در شرایطی که نشان می داد نهایت تلاش خود را برای توسعه شهرستان های بویراحمد و دنا در کنار ضعف تیم اطلاع رسانی خود، در حال انجام دارد، به احداث پل پنجم یاسوج گریزی زد و گفت: بشارت و نوید دیگر برای مردم حوزه انتخابیه ام، بالاخص در یاسوج، آغاز عملیات پل پنجم این شهر در آینده ای نزدیک بوده که مطالعه این پروژه هم اکنون در حال انجام است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=283867
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مسعود گفت:

    باند دوم پل چند سال دیگه ریل گذاری و افتضاح میشه؟
    تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود

  2. یاسوج گفت:

    واقعا دمت گرمی

  3. darvishmohad@yahoo.com گفت:

    ای پل چنتا استاندار و رئیس جمهور کار برد تا تموم بشه

  4. محمد گفت:

    اگه این تعداد ادمی برا افتتاح اومدن برا کارگری اومده بودن یکسال پیش افتتاح میشد

  5. سید گفت:

    اصلا کارشناسی نیست معلوم نیست چطوره،واقعا مسئولین این شهر به فکر فردا نیستن فقط رفع تکلیف

  6. زی زی گلو گفت:

    صدتا ادم جم شده واسه بیست متر‌پل ک ده ساله طول کشیده اونم یه باندش،واقعا تاسف اوره.و….

  7. هادی گفت:

    زنده باد حاجی قلبها

  8. ناشناس گفت:

    حیف مسئولیت و بودجه که بدست شماها ………..

  9. عاقلان دانند گفت:

    واقعا عجيبه
    ساخت و راه اندازي يه پل بشه سند افتخار

  10. اعصاب نیارم گفت:

    زحمت کشیی!!! بعد از 15 سال افتخار داره!!!!

  11. 123 گفت:

    به نام خدا
    واقعا بعد 15 سال ……………..

دیدگاه شما