جمعه 18 خرداد 1397 - 16:42

جسد استاد دانشکده دندانپزشکی همدان و همسرش از جانباختگان ATR پیدا شد

به گزارش بویرنیوز، دکتر شاپور یاری‌پور جراح فک و صورت و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌ پزشکی همدان به همراه همسرش ژیلا قلی‌پور و فرزندش شه‌بد در سانحه هوایی ATR تهران-یاسوج در روز 29 بهمن ماه 96 جان باختند که امدادگران دیروز دو نیمه تنه در ارتفاعات پیدا کرده که شواهد بیانگر این بوده که متعلق به دکتر یاری پور و همسرشان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از انتقال 3 بسته از بقایای اجساد جانباختگان ATR به پزشکی قانونی خبر داد و گفت: این بسته‌ها شامل تعدادی نیم تنه و تکه‌ها مختلفی بوده است.

امان‌الله جهانبین در پاسخ به این سئوال خبرنگار تسنیم که آیا صحت دارد که دو نیم تنه متعلق به دکتر شاپور یاری پور و همسرش چیدا شد؟ افزود: مدارک پیدا شده در لباس یکی از جانباختگان متعلق به دکتر یاری پور  بوده و نیم تنه یکی از جانباختگان خانم نیز در کنار جسد دکتر یاری پوره بوده ولی در مجموع بدون تایید پزشکی قانونی هیچ چیزی در زمینه هویت جانباختگان قطعی نیست.

وی با بیان اینکه 4 روز پیش نیز 5 نیم تنه و یک جسد بالای 70 درصد نیز جست‌وجو و به پزشکی قانونی منتقل شد، ادامه داد: با توجه به سرعت عملیات جست‌وجو در روزهای اخیر در صورتی که بقایا به دهلیزهای پایین پرتاب نشده باشد، بزودی پایان عملیات در دنا اعلام می‌شود.

جهانبین ابراز کرد: هم اکنون 51 امدادگر هلال احمر از استان‌های مختلف و کوهنوردان محلی در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج مشغول جست‌وجوی پیکر جانباختگان هستند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=282827
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اصلاح طلب از گچساران گفت:

    خدا رحمتتان کناد همگی از دست رفتگان این سانحه هوایی را

  2. mostafa sharafi گفت:

    خدارحمتشون کنه چه داغی دیدن خانواده یاری پور

  3. ناهید شاکری گفت:

    حسرت و هزار حسرت برای خانواده دکتر یاریپور….

  4. ناشناس گفت:

    خداوند رحمتشون کنه
    آخ سی جوونیتون
    خدایا به بازماندگان شون صبر بده

  5. شهروند گفت:

    واقعا خیلی حادثه دردناکی هست هر روز نمکی دوباره به زخم بازماندگان زده میشه روحتان شاد کاش هیچ حادثه ای غمناکی دیگه تکرار نشه که کام هموطنانمان بدین شکل تلخ بشه ..

  6. معین گفت:

    آخ تا قیومت

  7. زهرا گفت:

    ان شاالله خداوند منان یاریگرتان باشد. واقعا خسته نباشید.

  8. Ariuj.m گفت:

    همسفر در راه ماند
    زندگی سخت است لیک در سفر باید بود
    صبری باید تا آرامشی زاید

  9. وحید .و.از مارگون گفت:

    عرض تسلیت به خانواده محترم ،مردمی دلسوز و شریف دکتر یاری پور از خداوند منان برای باز ماندگان صبروبرای عزیزان سفر کرده غفران و طلب امرزش،واقعا غم بسیار سنگینی بر دل همه هم استانی ها گذاشت این حادثه ،دکتر یاری پور یک نخبه کشوری بود که آن را ازدست دادیم امیدواریم پیکر پاک این عزیزان هرچه زودتر پیدابشه تاحداقل تسکین خاطری باشه برای خانواده این عزیزو به خصوص مردمی که واقعا میدانند خانواده آقای دکتر یاری پور چیزی به جز خدمت به جز مردم داری و خدمت به هم نوع نبوده ، من از نزدیک شاهد بودم که جناب آقای دکتر یاری پور(فرماندار سابق)که البته ایشان جز محدود فرماندارانی هست که در قلب همه بویراحمدی ها هست،!به جد و شبانه روز پیگیر این موضوع از جهات کشوری بود برای این اجساد وبیشتر از خانواده خود به فکر همه افراد آن حادثه بود.
    تسلیت به وطنم،تسلیت به استانم،تسلیت به خانواده بزرگ‌و مردمی دکتر یاری پور

  10. بویراحمدی گفت:

    چه بسا اگر مشکل مدیریتی نبود الان این عزیزان زنده بودند .وای به حال بازماندگان .خدا صبر بده

  11. من گفت:

    خدا به خانوادشون صبر جزيل عطا كنه و متقابلا به مسئولين عقل و انصاف و وجدان

  12. حیدر گفت:

    تسلیت به میهنم،
    تسلیت به استانم،
    تسلیت به ایلم.
    تسلیت به خانواده عزیز دکتر یاری پور

  13. Dylan گفت:

    صبر بسیار بباید پدر پیر فلک را
    تا دگر مادر گیتی چو تو فرزند بزاید

دیدگاه شما