جمعه 11 خرداد 1397 - 11:30

عامل سلاخی روباه در چرام دستگیر شد

عامل کشتار، سربریدن و سلاخی یک روباه در روستای چرام که سابقه سلاخی بیمارگونه حیوانات اهلی را هم در صفحه اینستاگرامش دارد دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

به گزارش بویرنیوز، فیلمی دلخراش از سلاخی یک روباه در روستای چرام استان کهگیلویه و بویراحمد، طی روزهای گذشته خشم بسیاری از کاربران فضای مجازی را به همراه داشته است.

در این فیلم که به دلیل وجود صحنه‌های فجیع، قابل انتشار نیست، متخلف پس از کشتار یک روباه، حیوان را پوست کنده، سر بریده و سلاخی می‌کند.

متخلفی که حالا فعالان محیط زیست خواهان محکومیت او به اشد مجازات ممکن بر اساس قانون شکار و صید هستند.

متخلفی که با توجه به سایر تصاویر و فیلم‌هایی که از کشتار و سلاخی حیوانات اهلی به انتشار گذاشته ظاهراً از مشکلات روحی جدی رنج می‌برد و در صورت عدم درمان می‌تواند تهدیدی برای جامعه انسانی محسوب شود.

در این زمینه محسن جعفری‌نژاد بسطامی – مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، با اعلام خبر دستگیری این متخلف به تسنیم می‌گوید: پس از انتشار فیلم مذکور، پیگیری‌های یگان حفاظت محیط زیست آغاز شد و متهم شناسایی و دستگیر و پس از اعتراف به اقدام خود، به مراجع قضایی تحویل شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=282352
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. محمد گفت:

    شرف داعش از تو بیشتره

  2. رحيمي ازدنا گفت:

    مدت زمان زيادي است كه انسانيت ووجدان ازقلب خيلي هارخت بربسته همان داعشي هاهم به ظاهرانسانند وادعاي اسلام ناب محمدي دارند شهرچرام بعنوان يكي ازشهرهاي فرهنگي استان محسوب ميشود ونيروهاي خوشفكر وتوانمند بامردمان سختكوش زبانزدند ولي واقعاجاي تاسف دارد كه انسانيت اين ادمهاكجارفته كه اينقدرشقي وبيرحم شده اند قطعاحضورازادانه اين فردبراي جامعه وكشورخطرناك است وحتمابايد بستري ودرمان گردد ناهنجاريهاي اين هفته درسطح ملي همانند ناظم مدرسه معين تهران وبي رحمي وشقاوت ايشان دراستان نشان زنگ خطرسلامت اجتماعي است

  3. انجیر گفت:

    چه بی رحمانه

  4. حقگو گفت:

    وجود انسانهایی پلیدی آن هم در استان مهر و محبت و انصاف کهگلویه و بویراحمد مایع تنگ است باید از قوه قضاییه درخواست اشد مجازات را برای این شخص ملعون خواستار باشیم

  5. ناشناس گفت:

    به خاطر گرونی گوشت قرمز در دولت علی برکت اله گوشت روباه جایگزین احتمالا به صرفه ایست

  6. ناشناس گفت:

    چرا هر غطی را به حساب مشکلات روحی می گذارید

    از کجا تشخیص دادین ؟

  7. محمود گفت:

    فردام با واسطه وسفارش ازاد وبه شغل شریفش برمیگرددد….. درختان مظلوم بلوط درورطه نابودیه…. مرگ بلوط از مرگ انسان کم ندارد اما در بی تدبیری کامل درجای جای استان درحال نابودیست….. شهرستان دنا درختان بلوط با چشم پوشی منابع طبیعی جای خودشان را به سیب وهلو ……. سودجویی به چه قیمتی مردم ….

  8. ناشناس گفت:

    احترام ازخودانسان شروع می شود.ابتداباید به خود احترام بگذاریم تادر اثر این عادت به اطرافیان،اقوام وآشنایان وبه تدریج دایره این شمول به کل بشر و کائنات وحتی حیوانات وحشرات تعمیم پیدا کنه .

دیدگاه شما