پنجشنبه 24 اسفند 1391 - 19:17

پیغام اوباما به نتانیاهو درباره ایران

شایعه ای در بیت القدس یا اورشلیم پخش شده که حاوی پیغام اوباما به نتانیاهو است: سفت و محکم سرجای خود بشین، دست از تهدید به اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران بردار.
به گزارش مشرق به نقل از انتخاب؛ شایعه ای در بیت القدس یا اورشلیم پخش شده که حاوی پیغام اوباما به نتانیاهو است: سفت و محکم سرجای خود بشین، دست از تهدید به اقدام نظامی یکجانبه علیه ایران بردار: فرصت پنجره امریکا برای حمله به ایران در ماه ژوئن باز می شود.

از سوی دیگر، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت نوشت: اوباما قصد دارد که در جریان سفر آتی خود به تل آویو در ۳۰ ماه جاری میلادی، از اسرائیل بخواهد که به وی تا ماه اکتبر آینده برای پایان یافتن ابزارهای دیپلماتیک به منظور حل و فصل بحران پرونده هسته ای ایران مهلت بگیرد.

این روزنامه امروز چهارشنبه به نقل از یک منبع آمریکایی مسئول افزود: اوباما در آن موقع امکان حمله به تاسیسات هسته ای ایران را – اگر راه های دیپلماتیک برای حل بحران شکست بخورد- بررسی خواهد کرد.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، اوباما تصمیم گیران در تل آویو را ترغیب خواهد کرد که از بیان تهدیدات علنی علیه ایران تا زمانی که دریچه گفت وگو با این کشور همچنان باز است، خودداری کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=26698
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما