دوشنبه 21 اسفند 1391 - 9:36

شرایط ثبت نام حج تمتع 92

به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ سید مرتضی حسینی مدیر حج و زیارت استان البرز از اعلام اطلاعیه تکمیلی و شرایط ثبت نام حج تمتع92در دهه دوم فروردین ماه92خبر داد.

سیدمرتضي حسيني ضمن اعلام خبر فوق افزود: دارندگان اسناد سپرده گزاری حج تمتع که دریکی از شعب بانک ملی تا تاریخ 1384/09/01ودیعه گزاری نموده اند،علاوه بر مراجعه حضوری به کاروانهای مجاز مندرج در اطلاعیه می توانند بصورت غیر حضوری با مراجعه به پایگاه اینترنتی http://haj92.haj.irنیز نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام نمایند که بدین ترتیب ثبت نام به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام خواهد پذیرفت.
وی در پايان گفت: در حج تمتع آتی نیز از گذرنامه بین المللی دارای اعتبار تا 1393/01/20استفاده خواهد شد و با توجه به شرایط خاص این سفر و به منظور سهولت اخذ روادید و برخی امور اجرایی حج ضروری است متقاضیان محترمی که فاقد گذرنامه بین المللی معتبر هستند یا اعتبار گذرنامه ایشان پایان پذیرفته است اقدام به اخذ گذرنامه انفرادی (حتی در صورت تشرف همزمان زوجین) نمایند.
گفتنی است در سال گذشته از آن دسته از متقاضیانی که دارای سند سپرده گذاری حج تمتع تا شهریور ماه84بودند جهت تشرف دعوت بعمل آمده بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=25890
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما