یکشنبه 20 اسفند 1391 - 0:07

اوباما: بزودی هشدار جدی به ایران مي‌دهم!

به گزارش سايت «بویر نیوز» ؛ اوباما تأکید کرد که او قصد حل دیپلماتیک بحران اتمی ایران را دارد، اما برای رسیدن به این منظور از هیچ گزینه ای، حتی گزینۀ نظامی چشم پوشی نمی کند. در اوایل هفتۀ جاری، جو بایدن، معاون رییس جمهوری آمریکا، خطاب به تهران اعلام کرد که جامعۀ جهانی از جمله رییس جمهوری آمریکا در خصوص جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی بلوف نمی زنند. باراک اوباما در ملاقات دیروزش با رهبران جامعۀ یهودی آمریکا، اذعان کرد که ایران ملتی قدیمی است و ایالات متحد آمریکا قصد تحقیر کردن این کشور را ندارد و می کوشد برای حل بحران اتمی ایران، راه خروجی را پیش روی رهبران ایران بگشاید! رییس‌جمهور آمریکا، از اظهار نظر در مورد طرح پیشنهادی‌اش برای حل منازعه اسرائیل و فلسطین خودداری کرد. قرار است او در جریان سفرش به منطقه، به کرانۀ غربی رود اردن و امان نیز سفر کند. رییس جمهوری آمریکا در ملاقات با نمایندگان یهودیان این کشور، تأکید کرد که هدف او از سفر به خاورمیانه، تأکید بر استواری پیوندهای آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل چالش های مختلف از جمله چالش اتمی ایران و بحران سوریه است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=25614
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناظر گفت:

    امريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند

  2. ن گفت:

    به خدا آمريكا هيچ غلطي نميكنه به فكر راه و شهرسازي باشيد كه بي مديره

  3. حسنی از یاسوج گفت:

    آقای جان برادر او باما (نه با شما ) شما زحمت کشیده و هشدار جدی بفرمائید البته ایران هم اطاعت کرده و کشور به کشور خاورمیانه را از لوث شما پاک و نهایتأ شما هم مثل نوه نانجیب تان ( رژیم صهیونیستی ) مجبور خواهد کرد که در سواحل شرقی و غربی تان دیواری عظیم با استثنائی ترین موانع به دور خود ایجاد نموده و به بهانه جلوگیری از ورود سونامی برای مدتی از هجمه نرم و کشنده انقلاب اسلامی زنده بمانید ، تا آن روز زمان زیادی نمانده ! بای بای کر کوچولو کر اغلو کر چندر درار و کر هندونه کال و کر ذرت فروش !

  4. دنا گفت:

    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.حضرت امام (ره)

  5. ناشناس گفت:

    آفرین پسر به محض کم شدن فروش اسلحه هات به کشورهای عربی خوب روشی برای خر کردن اونا به کار می بندی واقعا مغز اقتصادی خوبی داری

  6. من گفت:

    سگ کی باشی؟

  7. ناشناس گفت:

    فقط منتظر دستور رهبریم تا وجود امثال اوباما رو از روی زمین محو کنیم

دیدگاه شما