جمعه 18 اسفند 1391 - 1:35
بارسلونا به حاشیه رفت؛

شکایت از پیکه بخاطر یک ژست!/عکس

بویر نیوز – پیکه این ژست را در زمان اعتراض بازیکنان بارسلونا به داور مسابقه که معتقد بودند که داور می بایست خطای سرخیو راموس برروی آدریانو را پنالتی می گرفته انجام داد و پیکه دستهایش را به گونه ای که انگار به دستانش دستبند زده اند بالابرد.

مدال نیوز: مسئولان کمیته تکنیکی داوری اسپانیا به خاطر ژست جرارد پیکه و صحبت های اخیرش به کمیته برگزاری رقابت ها شکایت کرده

در حالی که ویکتور والدس دروازه بان اسپانیایی باشگاه بارسلونا به خاطر درگیری با داور مسابقه بعد از بازی ال کلاسیکو، با محرومیتی 4 جلسه ای مواجه شده است، این احتمال می رود که جرارد پیکه هم محروم شود. چرا که کمیته تکنیکی داوران از او به خاطر ژست ی که در پایان بازی رو به داور گرفت و گویا که به دستانش دستبند بسته اند و البته صحبت هایش درپایان بازی ال کلاسیک.، به کمیته رقابت ها شکایت کرده.

با پایان یافتن بازی ال کلاسیکوی شنبه شب از سری رقابت های لالیگا و باخت 1-2 بارسلونا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، جرارد پیکه، دستهایش را به گونه ای که انگار به دستانش دستبند زده اند بالا برده بود و بعد هم در آنالیز این بازی گفت:« می دانیم که وقتی به برنابئو می آئیم، باید خیلی خیلی بالاتر از رئال مادرید باشیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم.»

او این ژست را در زمان اعتراض بازیکنان بارسلونا به داور مسابقه که معتقد بودند که داور می بایست خطای سرخیو راموس برروی آدریانو را پنالتی می گرفته انجام داد و پیکه دستهایش را به گونه ای که انگار به دستانش دستبند زده اند بالابرد. ژستی که ژوزه مورینیو در 20 فوریه سال 2010 رودر روی تالیاونتو، داور ایتالیایی انجام داده بود. این ژست مورینیو برایش محرومیتی 3 جلسه ای را در پی داشت

حالا مسئولان کمیته تکنیکی داوری بر این باور هستند که رفتار پیکه می بایست با محرومیت مواجه شود و به همین خاطر علیه او شکایت کرده اند.البته این اولین باری نیست که پیکه با کمیته داوران به مشکل می خورد. فصل گذشته نیز پیکه در زمین ورزشگاه اسپورتینگ خیخون از مسابقه اخراج شد و در پایان بازی گفت:« من حتی خطا هم نکردم. اخراج من از قبل تعیین شده بود.» ویکتوریانو سانچس، رئیس کمیته داوران در آن زمان از پیکه شکایت کرد ولی این شکایت آرشیو شد و حالا باید ببینیم که این بار اوضاع چطور پیش خواهد رفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=25261
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما