پنجشنبه 17 اسفند 1391 - 17:51
بازی فردا تکلیف قهرمان را معلوم میکند؛

قلعه‌نویی: برنده بازی فردا قهرمان می‌شود / نهم فروردین با سپاهان بازی نمی‌کنیم

بویر نیوز – امیر قلعه‌نویی می‌داند که بازی تیمش با تراکتورسازی حساسیت زیادی دارد.

به گزارش بویر نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ سرمربی استقلال در مورد مسابقه فردای تیمش با تراکتورسازی گفت: «اختلاف ما و تراکتورسازی یک امتیاز است و همین باعث شده مسابقه ما حساسیت زیادی داشته باشد. تراکتورسازی تیم خوبی دارد و در آسیا هم نتیجه خوبی گرفته.» او در پاسخ به سوالی مبنی بر نقشی که در موفقیت امسال تراکتورسازی دارد، زیرکانه خودش را عامل این موفقیت دانست و گفت: «ما سال قبل می‌توانستیم قهرمان شویم. بعد از فصل با مسئولان تراکتورسازی صحبت کردیم تا بر اساس نیازهایمان یارگیری کنیم. من رفتم ولی تراکتورسازی بر اساس افکار من بازیکن گرفت و حالا تیمش از نظر فنی خیلی خوب شده است. اگر من در آسیایی شدن تراکتورسازی اندکی هم نقش داشته باشم، این درست نیست که پولی که خودم با صاحبخانه داده‌ام را بدهم و باشگاه آن را به من ندهد. هنوز 30 درصد از قرارداد من را نداده‌اند.»
او در مورد برنده بازی استقلال – تراکتورسازی هم گفت: «برنده این بازی می‌تواند قهرمان شود. ولی سپاهان و فولاد هم شانس قهرمانی دارند. خدا من را دوست دارد که مجیدی و موسوی هم خوب شده‌اند و آن‌ها را در اختیار داریم.»
سرمربی استقلال سپس به بازی نهم فروردین تیمش مقابل سپاهان اشاره کرد و گفت: «فکر نمی‌کنم نهم فروردین بازی داشته باشیم. اگر هم بازی باشد، من در آن دیدار حاضر نمی‌شوم. حداقل چهار بازیکن ما باید در تیم ملی بازی کنند و ما نمی‌توانیم در این شرایط، نهم فروردین به میدان برویم. برای اعلام قهرمان جام حذفی به کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان داریم و فدراسیون می‌تواند تاریخ مسابقات را عوض کند.»
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=25241
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما