پنجشنبه 9 شهریور 1396 - 20:41

پاسخ عضو اصلاح طلب شورای شهر یاسوج به حواشی حمایتش از یک اصولگرا!

گروه سیاسی- دیدگاه بنده به شهرداری کاملا تخصص گرایی بود اما  شورا فردی به نظرم ارجحیت دارد که هماهنگ کننده اعضاء کمیسیون ها باشد.

فرشاد نگین تاجی در گفت و گو با بویرنیوز گفت: وظیفه بنده اینست در قبال آرا شهروندان عزیز مسئول باشم و بتوانم کار کنم برای این مردم، معتقدم در قالب شهردار یا ریاست شورا این کار آنچنان ممکن نیست، باید از خود گذشتگی کرد و بدون کوچکترین چشم داشتی به هر نوع پست و مقامی صرفاً به دنبال تحقق مطالبات مردم بود.

وی اظهار داشت: زمانی میتوانم در خدمت مردم باشم که در کمیته های تخصصی و حوزه های تخصصی پیگیر امورات و خواسته های شهروندان باشم.

عضو شورای پنجم شهر یاسوج گفت: بنده به هیچ عنوان به دنبال مدیریت نبوده و نیستم معتقدم اگر هدف خدمت و تعهد به وعده ها به مردم است میتوانم بدون حاشیه در حوزه های فنی و تخصصی به روند توسعه شهری و بهبود زیرساخت های مد نظر مردم کمک کنم امری که معتقدم با پست گرفتن محدود می شود.

نگین تاجی بیان کرد: به دنبال حذف حواشی و حرکت هماهنگ به سمت توسعه شهر هستم و توصیه ام به سایر اعضای محترم شورا اینست که در کنار هم و با حفظ حرمت ها به دنبال تحقق خواسته های به حق شهروندان باشند.

فرشاد نگین تاجی در خصوص اینکه به عنوان یک اصلاح طلب و تخصص گرا به دنبال رای آوری فردی اصولگرا بدون تخصص شهری بود اینطور پاسخ داد: ببینید من در انتخاب شهردار تخصص گرایی و تعهد را به عنوان مهم ترین اولویت ها میدانستم اما در خصوص رئیس شورا به واسطه نقشی که رئیس در هماهنگی و اجماع سایر اعضا و وحدت آفرینی بین کمیسیون ها باید داشته باشد نگاه کردم و همچنان هم میگویم در ادامه مسیر هم خواهید دید بدون هیچ گونه سهم خواهی و حُب پست و مقام، در کمیسیون های تخصصی پیگیر مطالبات مردم و وعده ها به شهروندان خواهم بود و در بعد نظارتی هم با همین نگاه تا سر حد توان برای توسعه شهر تلاش خواهم کرد.

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=248857
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سعيد گفت:

    درود بر شما مرد تخصص و عمل

  2. ناشناس گفت:

    درود بر تو و دیدگاه مثبتت دکتر نگین تاجی عزیز ،تو نور چشم مردم این شهری ،پست و مقام برای تو معنا ندارد از اول هم دنبال پست نبودی برادر عزیز محبوب و دوست داشتنی از علمت استفاده کن و خواسته های مردم را برآورده کن ،حواست به دور و ورت هم باشد که اونایی که دنبال پست و مقامن و خیال کردن نانشان در روغن هست نتونن دست از پا خطا کنن چرا که این بار یک مرد در صحنه هست که هیچ چیزی را برای خودش نمیخواهد .پست و مقام بماند برای آنهایی که تشنه آنند.

  3. حسام گفت:

    درود بر تو دکتر فرشاد نگین تاجی عزیز ،رضایت مردم از همه چی مهمتر،بذار پست و مقام بماند برای آنهایی که تشنه پست و مقام هستن و انشاالله که به هدفشون نخواهند رسید.

  4. ناشناس گفت:

    دررود بر دکتر نگین تاجی

  5. شهروند گفت:

    درود بر دكتر نگين تاجي.،واقعا شورا جاي چنين افرادي است،

  6. علیرضا حسین زاده خلف آباد گفت:

    درود دکتر
    مطمئن باشید ماه پشت ابر نمی ماند
    پرتلاش و استوار از حقوق مردم دفاع کنید

  7. یا اباعبداله گفت:

    جناب مهندس نگین تاجی..در شورای کنونی عامه مردم حتی کسانی مثل بنده که خداشاهد به شما رای ندادم انتظاراتمان از شما و اقای خوبانی بیشتر هست.چون حقیقتا تخصص و دیدگاه شما به مقوله شهر و شهرداری نزدیکتر هست .

  8. شهروند گفت:

    تو دوگام تا حالا برداشتي دوگامت اشتباه بوده مطمئن باش مردم میفهمند

دیدگاه شما