جمعه 3 شهریور 1396 - 11:31

دیدار وزیر صنعت با آیت الله ملک حسینی در یاسوج/توصیه جالب نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد به وزیر صنعت(+عکس)

به گزارش بویرنیوز ، محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه استاندار و مجمع نمایندگان استان صبح امروز (سوم شهریور96) ابتدا در گلزار شهدای یاسوج حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای دین کردند.

وزیر صنعت سپس باآیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری دیدار کرد.

گفتنی است، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،شرکت در کارگروه ستاد تسهیل و دیدار با فعالان اقتصادی، بازدید از چند طرح تولیدی، افتتاح طرح توسعه تولید عصاره گیاهان دارویی زرد بند یاسوج،افتتاح کارخانه روغن کشی گچساران و به احتمال سفر به دهدشت مهمترین برنامه های امروز سفر وزیر صنعت،معدن و تجارت به کهگیلویه و بویراحمد است.

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در این دیدار اظهار داشت: باید سایه سیاست از سر اقتصاد برداشته شود و تحقق این مسأله موفقیت های اقتصادی را رقم خواهد زد .

وی بیان کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان کهگیلویه و بویراحمد کاهش هزینه های سرمایه گذاری در این استان مورد تاکید قرار گرفت، که امیدواریم این مسأله در دولت دوازدهم محقق شود .

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خام فروشی در صادرات غیر نفتی کار مناسبی نیست و اگر در حوزه هایی مانند معادن خام فروشی انجام می شود، این کار با فروش نفت خام تفاوتی نخواهد داشت .

آیت الله ملک حسینی بهره برداری قانونی از منابع معدنی را لازم عنوان و تصریح کرد: عمق بهره برداری در معادن باید مشخص شود و قانون در رابطه با بهره برداری از معادن اجرایی شود و اگر نیاز به وضع قانون وجود دارد، نسبت به ساماندهی حوزه معادن اقدام شود .

وی با اشاره به ظرفیت های استان ادامه داد: استان ظرفیت های بسیاری برای توسعه دارد و در بسیاری از نقاط نیازمند اجرای طرح های نوین و یا ادامه طرح هایی است که وجود دارد .

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به موضوع رکود و مالیات عنوان کرد: افزایش و کاهش این دو حوزه باید متناسب با هم باشد .

آیت الله ملک حسینی با اشاره به حذف واسطه ها در بخش تولید محصولات اضافه کرد: تسهیل در فرایند تولید لازم است و باید به این حوزه توجه شود . از ظرفیت کارگروه هایی همچون ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استفاده لازم صورت گیرد و ارائه تسهیلات نیز باید به نحوی مناسبی باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=247828
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما