سه شنبه 23 خرداد 1396 - 20:10

خطرناک‌ترین جاده کمربندی کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

در نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد آماری ناخوشایند از تلفات در یک جاده کمربندی استان اعلام شد.

به گزارش بویر نیوز، ظهر امروز و به ریاست پژمان نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

در این نشست که از هر دری سخن گفته شد یکی از موضوعات در خصوص پل سوم بشار یاسوج بود که در این زمینه رئیس پلیس راهور استان به بیان نظرات خود در این خصوص و همچنین جاده کمربندی منتهی به آن پرداخت.

سرهنگ خوشوقت در این خصوص و سایر موضوعات ترافیکی در شهر یاسوج گفت: دهانه پل بشار در روزهایی که مسافران زیادی در شهر یاسوج داریم جوابگوی عبور و مرور وسایل نقلیه نیست.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان افزود: این ترافیک کم‌کم به میدان استانداری هم کشیده خواهد شد و به همین خاطر باید راه گریزی وجود داشته باشد که پل سوم بشار یکی از این راه‌هاست.

خوشوقت افزود: یک آمبولانس در چنین ترافیکی بین 30 تا 40 دقیقه طول می‌کشد تا بتواند به بیمارستان امام سجاد و اورژانس برسد.

وی همچنین از جاده ساحلی به عنوان یکی از معابر پر خطر در استان یاد کرد و گفت: در سال گذشته 33 درصد از تلفات رانندگی استان ما در همین جاده ساحلی به وقوع پیوست.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=237488
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارجمند گفت:

    افتضاح

  2. ناشناس گفت:

    ما باید قدر دان استاندار عزیز دکتر خادمی باشیم
    دکتر دانش

  3. ناشناس گفت:

    ماا که. چیزی. ندیدیم

  4. سهراب گفت:

    اورژانس شهید بهشتی جوابگو است به جای پل بیمارستان امام سجاد که فقط مشکل پیمانکار حل میشود برای پل پایین دانشگاه که جندین سال نیمه تمام رها شده و مشکل ترافیک را حل میکند فکری بکنید

  5. ناشناس ولی آشناس گفت:

    باسلام. اگه پل سوم مشکل را حل میکند از مدیرکل راه استان سوال کنید چرا 34 روز از تحویل پاکات توسط پیمانکاران میگذرد ولی آقایان به خودشان زحمت نمیدهند که مناقصه را باز و پیمانکار را جهت شروع عملیات اجرایی معرفی کنند؟ البته من علت آن را میدانم هر که خواست در اختیارش می گذارم.

  6. دلبازجلاله گفت:

    این جلسه ها وقتی اعتبار نباشد فقط وقت تلف کردن هست. آخه یکسال داریم کار میکنیم پول که دیگه قدیمی شده ،جدیدا” قراره اوراق بدهند که اون هم اگه پارتی نداشته باشی گیرت نمیاد. واقعا تو این استان کی به داد پیمانکار بی کس میرسه؟

  7. مسعود گفت:

    سال 86 بنده به عنوان پیمانکار کار کردم و سه برابر مبلغ پیمان کار بهم تحویل دادن که قرارداد متمم بسته بشه جهت حل مشکل بی آبی مردم لنده ولی بعد از اتمام کار قرارداد متمم بسته نشد و تا پارسال گیر تحویل کار بودم و مطالبات شصت میلیون سال 86 بلاتکلیف ماند و آنقدر همین مسئولین اذیتم کردند که بیخیال پولم بشم و بیخیال پیمانکاری با پول ملت کار میکنند و بعدش هم پولشو نمیدن و به اسم خودشون تموم میکنند شکایاتم به بازرسی و استانداری و بقیه جاها هم بی نتیجه ماند چون مسئولین پیگیری نکردند با این وضعیت پیمانکار باید با رشوه و به قول این دوست عزیز پارتی داشته باشه که جناح بازیهای استان ما نمیذاره حق مردم گیرشون بیاد ولی اگر پول دولت باشه مجبور به پرداختت میکنند ولی …

  8. مسعود گفت:

    ایشالا که بلایی که سر من آوردن سر بقیه پیمانکاران نیارن

دیدگاه شما