سه شنبه 9 آذر 1395 - 14:10

کمیسیون “اصلاح قوانین مزاحم کسب و کار” در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج خواستار تشکیل کمیسیون اصلاح و رفع قوانین مزاحم کسب و کار در کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش بویرنیوز، جبار کیانی پیش از ظهر امروز در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرمایه گذاران برای فعالیت در نقاط مختلف استان با موانعی از سوی دستگاه‌های اجرایی مواجه هستند اظهار داشت: برای برطرف کردن این مشکلات، کمیسیون رفع قوانین مزاحم کسب و کار در استان تشکیل شود.

وی افزود: بر این اساس، باید برش استانی آن دسته از قوانینی که مزاحم سرمایه گذاری هستند استخراج شده و برای رفع این مشکل تصمیم گیری شود.

رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به مشکل کارخانجات شن و ماسه در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام و لنده اشاره داشت و تصریح کرد: با تعطیل شدن این کارخانجات، عملا فضای کسب و کار تعطیل و به مشکل بیکاری استان اضافه می‌شود.

کیانی با بیان اینکه سرمایه گذاری در شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و چرام یک سری هزینه‌ها و مشکلاتی را در پی داشته و سرمایه گذار باید ریسک‌ها و خطرات زیادی را متحمل شود، گفت: احداث یک کارخانه شن و ماسه حداقل یک میلیارد تومان هزینه در بردارد و کارخانه داران سال‌های زیادی است در این نقاط سرمایه گذاری انجام داده‌اند و تعطیل شدن این واحد‌ها، فضای کسب و کار را دچار مشکل می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیان کرد: باید ساز و کار منطقی و درست برای این کار لحاظ شده و خسارت‌های وارده به طرح و هزینه‌های جابجایی لحاظ شود.

کیانی به مشکلات ایجاد شده در یاسوج در خصوص جابجایی واحدهای شن و ماسه و غیره اشاره داشت و عنوان کرد: بهتر است این مشکلات را دامنگیر شهرستان کهگیلویه نکنیم.

وی ابراز کرد: شرکت آب منطقه‌ای با یک دستورکار منطقی محل‌هایی که قابلیت برداشت از بستر رودخانه‌ها وجود دارد را شناسایی کرده تا در یک شرایط ایده آل بتوانیم برای استان تصمیم گیری کنیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=208640
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما