سه شنبه 9 آذر 1395 - 10:38

شهرداری یاسوج واوقاف کهگیلویه وبویراحمد تفاهم نامه همکاری امضاء می کنند

شهرداریاسوج گفت : شهرداری یاسوج واداره کل اوقاف وامورخیریه کهگلیویه وبویراحمد تفاهم نامه همکاری امضاء می کنند .

به گزارش روابط عمومی وبین الملل شهرداری یاسوج ؛ مهندس محمد علی جاوید روزسه شنبه در دیدار با مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته وقف افزود : این تفاهم نامه به منظورهمکاری بین بخشی و استفاده از ظرفیت های موقوفات درحوزه شهری ، آبادانی شهر وغیره است .

وی با اشاره به اینکه حرکت های روبه جلو اوقاف استان ،نوآفرین و در راستای نیاز شهری است گفت : شهرداری یاسوج برای بهره مندی از ظرفیت های حوزه شهری موقوفات زیرنظراوقاف آمادگی هرگونه همکاری است .

photo_2016-11-29_14-03-57

وی ادامه داد : بااین حال باید از ظرفیت های مجموعه موقوفات درجهت رشد شاخص های شهری بهره برده و متولیان موقوفات دربرطرف کردن نیازهای روزجامعه گام بردارند .

وی افزود: ظرفیت های خوبی در حوزه وقف دریاسوج وجود دارد و می تواند کمبودها فرهنگی ، اجتماعی و اشتغالزایی را پوشش دهد .

شهرداریاسوج گفت : موقوفات درمقوله اقتصاد وفرهنگ می تواند تاثیرگذاری فراوانی داشته باشد.

وی ادامه داد : اقتصاد وفرهنگ درموقوفات نهفته است که از یک طرف برای شکوفایی فرهنگ وقف بطور مستقیم واز طرف دیگربه اقتصاد برای بقاء می کوشند .

شهرداریاسوج اظهارداشت : موقوفات به عنوان نهادی موثروتاثیرگذار نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری درحوزه شهری دارند .

وی افزود : یکی از شاخص های اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری اقتصاد مردمی است که موقوفات به عنوان نهادی برخاسته از دل مردم می تواند این مهم را به سرانجام برسانند .

مدیرکل اوقاف وامورخیریه کهگلیویه وبویراحمد هم گفت : خدمات رسانی عام المنفعه وفراهم شدن زمینه رفاه و آسایش مردم وشهروندان ازجمله اهداف وقف است .

حجت الاسلام والمسلمین سیدنورالله جنتی پور افزود : پاسخگویی به نیاز شهروندان درابعاد فرهنگی ، اجتماعی ، رفاهی واشتغالزایی مورد حمایت و پشتیبانی اوقاف و امور خیریه است .

وی دیدگاه بلند شهرداریاسوج را ستود و اظهار کرد : درشرایط کنونی اوقاف و امورخیریه به دنبال حمایت از طرح های اشتغالزایی و رفاهی شهروندان درحوزه شهری یاسوج است .

وی افزود : اوقاف درزمینه تامین زیرساخت های اشتغالزایی و رفع بیکاری جوانان آمادگی هرگونه همکاری است .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=208616
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما