یکشنبه 7 آذر 1395 - 15:02

پایانی بر نبود پارک علم و فناوری در کهگیلویه و بویراحمد

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: موافقت وزارت علوم برای ایجاد پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد به سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شد.

 به گزارش بویرنیوز، مجید محنایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از موافقت وزارت علوم برای ایجاد پارک علم و فناوری در استان خبر داد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استان بدون پارک علم و فناوری کشور بوده و تلاش‌های زیادی توسط مجموعه استان برای احداث این پارک شده است.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به اینکه برای تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی، ایده‌ها، بازارسازی و بازاریابی شرکت‌ها نیازمند احداث پارک علم و فناوری هستیم، گفت: موافقت اولیه وزارت علوم برای احداث این پارک در استان به سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: با موافقت وزارت علوم درخواست ردیف اعتباری مستقلی برای احداث پارک علم و فناوری در استان از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور شده است و اعتباری از طریق این صندوق به استان اختصاص خواهد یافت.

محنایی عنوان کرد: نبود پارک علم و فناوری در استان نگران‌کننده است و برای بهره‌مندی نخبگان استان از پارک علم و فناوری نیازمند احداث این مکان علمی و پژوهشی هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر این مکان احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: در سفر ماه گذشته معاون علمی و فناوری رئیس جمهور تفاهم‌نامه‌ای به منظور راه‌اندازی پارک علم و فناوری استان بعد از 10 سال منعقد و یکی از نیارهای اصلی استان محقق شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=208487
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما