یکشنبه 23 آبان 1395 - 11:18

نقاط حادثه خیز شهر یاسوج اصلاح می‌شوند

پنج نقطه حادثه خیز در یاسوج شناسایی شده و رفع آن در دستورکار قرار گرفته است.

شهردار یاسوج از رفع نقاط حادثه خیز شهری در این شهرخبر داد و گفت: این نقاط در کمترین زمان ممکن رفع می‌شوند.

به گزارش بویرنیوز، محمدعلی جاوید در نشست اعضای ستاد مدیریت بحران شهرداری یاسوج اظهار داشت: پنج نقطه حادثه خیز در یاسوج شناسایی شده و رفع آن در دستورکار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه مقرر شده تعدادی از این نقاط که مشکلاتی را ایجاد کرده تا پایان آبان ماه اصلاح و رفع شود عنوان کرد: نقاط حادثه خیزشناسایی شده در یاسوج شامل خیایان مقابل حسینیه ثارالله، سی‌متری محمود آباد و اکبرآباد است که تا ماه آینده مشکلات آن برطرف می‌شود.

img_20160801_084306-1024x682

جاوید با اشاره به اینکه شهرداری آمادگی دارد تا همه نقاط حادثه خیز شهر را رفع کند افزود: آن نقاط حادثه خیزی که دارای معارض اجتماعی بوده برای رفع آن نشستی با مالکان آن در شورای اسلامی شهر یاسوج برگزار می‌شود.

شهردار یاسوج از آمادگی این نهاد مردمی برای مقابله با سوانح و حوادث غیرمترقبه شهری خبر داد و افزود: بر این اساس برای نخستین بار ستاد مدیریت بحران شهرداری یاسوج شکل گرفته است.

جاوید عنوان کرد: تمام مصوبات ستاد مدیریت بحران شهرداری یاسوج در جهت ارتقاء شاخص‌های شهری و کاهش حوادث و سوانح لازم اجرا است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=207201
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسن گفت:

    لطفا اول جاده نقاره خانه کنار بشار صنعت را حتما در برنامه قرار دهید ونسبت به تعریض پل این قسمت اقدام فرمایید بسیار جای حادثه خیزی است

دیدگاه شما