سه شنبه 18 آبان 1395 - 19:39

28 کشته در واژگونی اتوبوس در محور اقلید- یاسوج (افزایش شمار کشته ها +عکس و علت حادثه)

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شمال استان فارس بر مبنای اطلاعات اولیه، 20 کشته و 20 مصدوم برجای گذاشت.

سرويس حوادث- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اتوبوس حامل زائران کربلا در محور “اقلید – یاسوج” واژگون شد و بیش از ۳۰ نفر از  سرنشینان آن زخمی شدند.
به گزارش بويرنيوز،‌ جلال پوران فرد : در ساعت حدود ۸:۵۰ دقیقه امشب در پی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ استان یاسوج مبنی بر واژگونی اتوبوس در جاده” اقلید – یاسوج” در ۷۰ کیلومتری یاسوج، نیروهای اورژانس ۱۱۵ با قید فوریت به این محل اعزام شدند.
28908
وی با بیان اینکه اتوبوس واژگون شده حامل حدود ۴۰ زائر بوده که از یزد به مقصد کربلا حرکت می کردند؛ عنوان کرد: آخرین گزارش ها از مصدومیت بیش از ۳۰ سرنشین این اتوبوس خبر می دهند که متاسفانه در این حادثه دلخراش تاکنون مرگ ۱۸ نفر به ستاد اورژانس استان اعلام شده است.
13950818001589_photol
پوران فرد تاکید کرد: اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد به محض اطلاع از این حادثه، ۷ آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس خود را به محل حادثه اعزام کرد، که مددجویان اورژانس ۱۱۵ یاسوج در مدت کمتر از ۲۵ دقیقه به محل حادثه رسیده و به کمک مصدومان شتافتند.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد هم اکنون در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و تاکید بر خدمات دهی بهتر به مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس است.
**********

همچنین مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی فارس گفت : واژگونی یک دستگاه اتوبوس در شمال استان فارس بر مبنای اطلاعات اولیه، 20 کشته و 20 مصدوم برجای گذاشت.

حسن همتی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت 20 و 50 دقیقه سه شنبه به مرکز ارتباطات اورژانس گزارش شد که بلافاصله پنج دستگاه آمبولانس از مدیریت اورژانس فارس و چهار دستگاه آمبولانس از مدیریت اورژانس کهگیلویه و بویراحمد به محل حادثه اعزام شدند.

13950818001593_photol

گفتنی است مبداء حرکت این اتوبوس، استان یزد بوده است.
به گزارش بویرنیوز، تا این لحظه ساعت 22:50 دقیقه تعداد کشته‌شدگان اتوبوس محور اقلید به یاسوج به 25 نفر رسیده است و 23 نفر از مسافران نیز مجروح شده‌اند؛ البته به علت وخامت حال برخی از مسافران ممکن است تعداد قربانیان این حادثه افزایش پیدا کند.
– سه نفر دیگر به تلفات این حادثه افزوده شد و تاکنون 28 نفر در این حادثه جان باخته اند.
* بررسی‌های اولیه کارشناسان نشان می‌دهد که نقص فنی در سیستم ترمز و سرعت زیاد علت وقوع این حادثه بوده است.
خبرهای تکمیلی متعاقباً اعلام می شود.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=206778
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لر گفت:

    داعش خودش راكشت تا بتونه ده نفر را درسامرا به شهادت برسونه انوقت ببينيد جاده هاي كشور چه شرايطي داره كه اينهمه تلفات ميدهيم والا اگر كشور ديگري بود الان وزيرش استعفا داده بود 

  2. علی گفت:

    امام حسین کوچنه بگه بیا کمک

  3. دنا گفت:

    راننده ی بی فکر مسیول این اتفاق هست.
    همش میگیم جاده و جاده و…
    ماشین.
    مردم شعور رانندگی درست ندارن.

  4. منطق گفت:

    همیشه دیگران را مقصر نکنید درسته که جاده های استانداردی نداریم ولی تابلو راهنمایی ،خیلی خوب درجاده ها نصب شده متاسفانه کسی اهمیت به تابلو نمیده وکسی که از جاده ای آشنایی نداره نباید با سرعت بالا رانندگی کنه وبی احتیاطی کنه که چنین نتیجه ای دربر داشته باشه.

  5. آیدا گفت:

    خدا ب دادشون برسه

  6. دانشجوی یزد گفت:

    3 ساله از این راه میریم میایم جاده مشکل نداره راننده باید حواس جمع باشه

  7. ناشناس گفت:

    هر چه میکشیم تو همه زمینه ها فرهنگمون درس نیست،خدا گفته نه افراط تفریط

  8. ناشناس گفت:

    جاده اقلید تابلو ندارد

  9. مندنی گفت:

    مشکل از راه هست مسول کجا هست

  10. علي گفت:

    ما در صحنه بوديم 23 نفر در دم جان دادند وبا توجه به گفتهاي كمك راننده 47نفر مسافر داشته كه تا الان امار كشتها بالاي 30نفر ميباشد . واقعا جاي تقدير تشكر دارد از نيروهاي امدادي ياسوج كه ديشب سنك تمام گذاشتند .

  11. مریم گفت:

    راننده سکته کرده بوده درحین رانندگی

  12. ناشناس گفت:

    باز هم تشکر از اقدامات خوب علوم پزشکی استان.

  13. مرادی گفت:

    تقدیر و تشکر از پرسنل مدیریت و پزشکان بیمارستان شهید بهشتی عالی بود خدمات رسانی

  14. ناشناس گفت:

    دوستان رانندگی در جاده های استان فارس فاجعه هست در این مسیر هم خبری از پلیس نیست فقط در جاده کاکان پلیس وجود دارد تا اقلید خبری از پلیس نیست

دیدگاه شما