چهارشنبه 12 آبان 1395 - 16:30

شهر یاسوج چهره جدید می گیرد (+جزئیات)

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شهرداری یاسوج؛ مهندس محمدعلی جاوید روز چهارشنبه درآیین آغاز بکار سازمان سیما منظرو فضای سبزشهرداری یاسوج افزود: باشکل گیری این سازمان ، شهریاسوج چهره جدیدی به خود خواهد گرفت.

گروه اجتماعی- شهردار یاسوج ازآغازبکارسازمان سیما،منظرو فضای سبزشهرداری یاسوج خبرداد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی و بین الملل شهرداری یاسوج؛ مهندس محمدعلی جاوید روز چهارشنبه درآیین آغاز بکار سازمان سیما منظرو فضای سبزشهرداری یاسوج افزود: باشکل گیری این سازمان ، شهریاسوج چهره جدیدی به خود خواهد گرفت.

شهردار یاسوج اظهارداشت: فضای سبز مهمترین شاخص برنامه گردشگری این شهر گردشگری است.

وی افزود: برنامه های مدون فضای سبز شهری در راستای جبران کاستی های گذشته و ایجاد فضای سبز پایدار، مقاوم ، طراحی و پیگیری می شود.

androidonlinenewsimage-aspx

جاویدگفت: توسعه فضای سبز شهری بخشی مهم از فرهنگ توسعه همگون شهرداری یاسوج است.

وی بیان کرد: کارهای خوبی برای افزایش سرانه فضای سبز شهری یاسوج انجام شده و اکنون تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا سرانه فضای سبز افزایش یابد.

شهردار یاسوج با اشاره به اهمیت وجود فضای سبز در منظر شهری گفت: توسعه فضای سبز شهری، افزایش بوستان های محله ای و توجه به گسترش فضاهای سبز حاشیه ای از اولویت های مهم شهرداری یاسوج در سال جاری است.

وی افزود: حمایت از طرح ها و ایده های جدید و بکارگیری تجارب کارشناسان یکی از ضرورت های توسعه در عرصه فضای سبز شهر یاسوج است.

جاوید تصریح کرد: با اخذ تمهیدات و برنامه ریزی مدون همواره باید فرهنگ استفاده صحیح و نگهداری از فضاهای سبز شهری را در سطح مختلف جامعه گسترش داد و به آن اهتمام ویژه داشت.

دراین مراسم دکتر فرشاد صادقی را بعنوان مدیرعامل جدید سازمان تازه شکل گرفته سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یاسوج معرفی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=206324
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ایمان گفت:

    همین چهره رو خفظ کنه جدیدش پیش کش.

  2. محراب نژاد وکیل پایه یک دادگستری گفت:

    درود بر شهردار فهیم و زحمت کش شهر یاسوج…خسته نباشی دکتر جاوید عزیز..خدا قوت..

  3. ناشناس گفت:

    احسنت بر انتخاب اقای صادقی .ایشان انسان بسیار با سلیقه واهل علم هستند .قطعا اینده درخشانی در انتظار شهر یاسوج خواهد بود.

  4. علی گفت:

    الان درستش ایکنید

  5. سیدجوادمعتمدی-بیمه دانا یاسوج گفت:

    اندیشه و تلاش خدمت گذاران صدیق عمران و آبادانی ایران اسلامی هیچ گاه از یادها نخواهد رفت.
    مردم فهیم و قدرشناس یاسوج چند ماه است که شاهد خدمات ارزشمند حضرتعالی و توسعه پرشتاب این شهر هستند.
    اگر چه در شرایط سخت و تنگناهای شدید منابع مالی پیش بینی می شد بسیاری از پروژه های عمرانـی متوقف گردند اما خداونـد را شــاکریم که با درایـت، تدابــیر و اقدامات شجاعانه جنابعالی شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و خدماتی در سطح شهر بوده ایم و توسعه فرهنگی و آبادانی این شهر توریستی میسر نگشته مگر به همت والامردی از جنس ایثار و عاشق خدمت همچون جنابعالی.درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را بهمراه داشته است.

  6. مجید گفت:

    کمی هم درمورد فرهنگ یاسوج سرمایه گذاری کنید

  7. همشهری گفت:

    اقای دکتر جاوید کلان شهر یاسوج در چهارنقط زیرگذر نیاز داره تو را خدا فکری در این رابطه کنید  حداقل تو دوره اقای دکتر بهرامی تا حدودی زیرگذر ابوذر مشکلات را کم کرد

  8. خان گفت:

    درود بر شهردار عزیز

  9. خنجر گفت:

    تا انقلاب مهدی یاسوج درست نمی شه لااقل  به فکر  یک  پل دیگر روی  رود  بشار باشید یا ورودی خروجی دوم  را تکمیل  نمایید.

دیدگاه شما