شنبه 20 شهریور 1395 - 2:19

برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی در یاسوج با حضور 15 استان کشور

نمایشگاه‌های سراسری فرصتی برای ارائه و فروش محصولات هنرمندان هم‌استانی و دیده شدن محصولات دیگر استان‌ها است.

گروه اجتماعی – معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از اعلام آمادگی 15 استان کشور برای برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی به میزبانی یاسوج خبر داد.

18110
سید روح‌الله وحدتی‌پور در گفت‌وگو با «بویر نیوز» از اعلام آمادگی 15 استان کشور برای برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی به میزبانی یاسوج خبر داد و بیان داشت: به منظور توسعه، تولیدات و محصولات صنایع دستی و سنتی استان اقدام به برگزاری نمایشگاهی در یاسوج کردیم.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این نمایشگاه می‌تواند برای نشان دادن ظرفیت‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه صنایع دستی و محلی موثر باشد.

وحدتی‌پور تصریح کرد: برگزاری دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در عرضه و فروش محصولات هنرمندان هم‌استانی از دیگر اقدامات اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.

وی بیان کرد: استان‌های فارس، بوشهر، چهارمحال بختیاری، زنجان، هرمزگان، کرمان، گیلان، کرمانشاه، قزوین، قم، همدان، کردستان، اصفهان، خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد آمادگی برای حضور در این نمایشگاه سراسری به میزبانی یاسوج را اعلام کردند.

وحدتی‌پور با بیان این‌که برپایی چنین نمایشگاه‌هایی نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان دارد، ادامه داد: نمایشگاه‌های سراسری فرصتی برای ارائه و فروش محصولات هنرمندان هم‌استانی و دیده شدن محصولات دیگر استان‌ها است.

وی با بیان این‌که اداره‌کل گردشگری استان همه تلاش خود را برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی به کار گرفته است، عنوان کرد: هنرمندان با تولیدات مناسب و قابل عرضه در بازارهای جهانی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی امسال از 20 تا 26 شهریور در منطقه شرف‌آباد یاسوج با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وحدتی‌پور با بیان اینکه هنرمندانی زیادی از سراسر استان‌های کشور در چنین نمایشگاه‌هایی حضور دارند، افزود: علاقه‌مندان به صنایع دستی و محلی دیگر استان‌های کشور می‌توانند به مدت یک هفته از ساعت 16 تا 21 شب از این نمایشگاه بازدید کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=202279
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. موسوی منش.سید داود گفت:

    ان شاءالله که برگزاری این نمایشگاهها بتواندظرفیت‌های استان را در زمینه صنایع دستی و محلی ارتقاءبخشدوقطعا با وجود درایت مهندس وحدتی پور این مهم درپیشرفت توسعه ی اقتصادی استان نقش بسزایی خواهد داشت .

دیدگاه شما