سه شنبه 12 مرداد 1395 - 2:03

شیوه ساماندهی فرهنگیان در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ساماندهی نیروی انسانی باید براساس شیوه‌نامه و تفاهم‌نامه با مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش و به دور از هرگونه اعمال نظر شخصی انجام شود.

به گزارش بویرنیوز، صبح امروز نشست مدیران آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرکل نوسازی مدارس استان و مدیران مناطق برگزار شد.

هادی زارع‌پور در این نشست با اشاره به اجرای پروژه مهر در این استان اظهار کرد: پروژه مهر برای شروع سال تحصیلی و آغاز به موقع فعالیت‌های آموزشی، پرورشی در مدارس با عملکرد کمیته‌های اجرایی، ساماندهی، صیانت و حفاظت و تبلیغات و روابط عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کسب رتبه برتر پروژه مهر استان در سال گذشته گفت: نشست‌های ستاد استانی به طور منظم در حال برگزاری و فعالیت‌های اجرایی آغاز شده و در سطح مدارس نیز باید این فعالیت افرایش یابد که خوشبختانه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی در ادامه به ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد و افزود: ساماندهی نیروی انسانی باید براساس شیوه‌نامه و تفاهم‌نامه با مرکز نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش و به دور از هرگونه اعمال نظر شخصی انجام شود.

زارع‌پور تعمیر و تجهیز مدارس و زیباسازی مدارس، نظارت بر ستادهای ثبت‌نام و ساماندهی، طرح سنجش سلامت و آمادگی نوآموزان، توزیع کتاب‌های درسی را از مهم‌ترین فعالیت‌های پروژه مهر در استان دانست.

وی به ویژگی‌های نظام اداری مطلوب در طراز اسلامی از منظر اسلام و نگاه امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: این نظام اداری نظام‌گرا و همه‌ سو نگر است، همچنین این نظام نگاه سیستمی به همه عناصر و تغییرها در سازمان دارد و یک انضباط اجتماعی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به دیگر ویژگی‌های نظام اداری مطلوب اشاره کرد و گفت: پاسخگو بودن، توجه به کیفی‌نگری، خدمت به مردم از دیگر ویژگی‌های نظام اداری مطلوب است.

به گزارش فارس؛ در این نشست هدایت تحصیلی، پروژه مهر، انتصاب مدیران، ثبت‌نام دانش‌آموزان و تفاهم‌نامه با دیگر دستگاه‌ها در دستور کار قرار گرفت، همچنین استقرار ارزیابی عملکرد به صورت سامانه‌ای، سوادآموزی پوشاک، نقل انتقالات، اصلاح نظام اداری در سال 95-96، برنامه کوچک‌سازی و چابک‌سازی از دیگر برنامه‌های مورد بحث و بررسی در این نشست بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=199163
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسین گفت:

    جنابعالی که تمام پست رو از باشت اوردی چه عدل عدالیتیست اگه از باشت همه نیستن مابقی رو از گرمسیر اوردی متاسفم واقعا

  2. ناشناس گفت:

    خخخخخخخخخ احسن بر عدل فرهنگیان در اداره 

  3. ناشناس گفت:

    بر چه اساسی یاسوجی ها رو داری کیش میکنی

  4. فرهنگيان گفت:

    اموزش و پرورش استان ما فقط در فيلم فجر و پرو‍زه مهر مقام اول را كسب ميكنه كه به درد هيچ نميخوره ولي در رتبه هاي علمي صفر است

  5. بویراحمد گفت:

    اتفاقا مدیر کل محترم اداره آموزش و پرورش از همه قشر و طوایف استفاده کرده،ما فرهنگیان قدردان زحمات ایشان هستیم.

  6. بنگرو گفت:

    درود بر عدل اقای زارع و سیستم مدیریتی ایشان

دیدگاه شما