پنجشنبه 17 تیر 1395 - 2:26

راه و شهرسازی برای ایمن سازی جاده های کهگیلویه و بویراحمد در ایام تعطیلات چه کرد؟

هموطنان عزیز می توانند اطلاعات ضروری در خصوص آخرین وضعیت راههای مربوط به یک مسیر مشخص یا ایمن ترین راه مربوط به آن مسیر را با استفاده از سامانه اطلاع رسانی گویای وزارت راه و شهرسازی (تلفن ۱۴۱) کسب نمایند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی کامل راهداران این اداره کل در ایام تعطیلات عید فطر خبر داد.

مهندس حسن فدایی در گفتگو با خبرنگار «بویر نیوز» ضمن تبریک عید سعید فطر، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با برنامه ریزی از پیش تعیین شده، تمهیداتی ویژه ای برای تعطیلات این ایام پیش بینی کرده است.

https://boyernews.com/wp-content/uploads/1-1023.jpg

وی با اشاره به مهمترین اقدامات راه و شهرسازی استان بیان داشت: تمامی روشنایی محورهای ارتباطی استان تعمیر و رفع مشکل شده اند.

فدایی خاطرنشان کرد: همچنین تمامی روشنایی های مربوط به جاده های استان رفع نقص شد و ورودی شهرها، بویژه مرکز استان هم اکنون هیچ مشکل خاصی ندارند.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رفع خاموشی ورودی شهر یاسوج از سمت اصفهان، بیان داشت: تعویض شبکه های برق در این مسیر باعث بروز مشکلاتی شده بود که با اقدامات انجام شده ورودی شهر یاسوج از حدفاصل پلیس راه تا مادوان رفع مشکل شد.

حسن فدایی با تاکید بر آمادگی کامل راهداران در همه ایام بخصوص ایام تعطیلات عید فطر، بیان داشت: امیدواریم هموطنان گرامی با رعایت موارد ایمنی و توجه به تابلوهای هشدار دهنده سفر خوش و ایمنی داشته باشند.

فدایی با بیان اینکه این اقدامات به منظور ایمن سازی انجام شده است، گفت: مجموعه این اقدامات باعث روان سازی ترافیک و کاهش خستگی رانندگان و همچنین کاهش تصادفات می شود.

 مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به خدمات رسانی ۲۴ ساعته سامانه گویای ۱۴۱ گفت: هموطنان عزیز می توانید اطلاعات ضروری در خصوص آخرین وضعیت راههای مربوط به یک مسیر مشخص یا ایمن ترین راه مربوط به آن مسیر را با استفاده از سامانه اطلاع رسانی گویای وزارت راه و شهرسازی (تلفن ۱۴۱) کسب نمایند.

همچنین؛ مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت: علیرغم اینکه در ماههای اخیر سه عدد ترانس های برق مربوط به روشنایی تونل های محور بابامیدان به سرقت رفت اما در کمترین زمان با جایگزینی ترانس های جدید، روشنایی تونل ها تامین شد.

علی شیر محمدی

علی شیر محمدی به «بویر نیوز»، گفت: در تعطیلات سه روزه ایام عید سعید فطر همه کارگاههای راهداری تعطیل شده اند تا خللی در ترافیک ایجاد نشود.

محمدی مرمت پارکینگ های جاده را یکی دیگر از اقدامات راهداری عنوان کرد و افزود: شانه سازی و مرمت جاده ها، پاک سازی و تسطیح حریم راهها، شستشوی تابلوها وعلائم ایمنی و همچنین نصب علائم راهنما را از مهمترین اقدامات راه و شهرسازی برشمرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196777
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. اکبر گفت:

    خسته نباشید راهداران  خدا قوت 

  2. لهراسب گفت:

    زنده باد فدایی

  3. پاتاوه گفت:

    تونل های جاده پاتاوه یاسوج اصفهان فاقدروشنایی کافی ولازم هستند درضمن کمبودیانبودامکانات وتجهیزات ونیروی انسانی ماهرومجرب داین جاده واقعااسف باره،نبودعلایم هشداروخطرلازم جاده بسیارغیرفنی وشلوغ که محورجنوب واستان به پایتخت ومرکزکشورهست ونبوداتش نشانی سبب خسارات زیادی شده

دیدگاه شما