سه شنبه 15 تیر 1395 - 21:31

خدمات رایگان شهرداری یاسوج در عید فطر(+جزئیات)

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری؛ مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر یاسوج از سرویس دهی رایگان ناوگان حمل و نقل عمومی نمازگزاران عید فطر در یاسوج خبر داد.

سجاد بهرامی ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر یاسوج جهت برگزاری مراسم باشکوه نماز عید سعید فطر و به منظور حضور گسترده شهروندان ایاب و ذهاب نمازگزاران را به صورت رایگان انجام خواهد داد.
وی با اشاره به حضور حداکثری ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یاسوج برای خدمات دهی به نمازگزاران عید سعید فطر افزود: این ناوگان متشکل از 44 دستگاه اتوبوس و کلیه تاکسی ها و ظرفیت حوزه تاکسیرانی برای خدمات ایاب و ذهاب شهروندان تدارک دیده شده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر یاسوج با اشاره به حضور بخش خصوصی در سرویس دهی رایگان به نمازگزاران یاسوج گفت: تاکسی بی سیم 1828 به نمایندگی آقای مهرداد رستمی در روز و ساعت برگزاری نماز عید سعید فطر خدمات رایگان به شهروندان خواهد داشت.
بهرامی تصریح کرد: اتوبوس ها و تاکسی های سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهر یاسوج در پایان مراسم در محل برگزاری نماز مستقر و آماده ارائه خدمات به جهت برگشت نمازگزاران خواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196574
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما