دوشنبه 14 تیر 1395 - 23:53

آیا مشکلات سال گذشته تعطیلات عید فطر در یاسوج تکرار می شود؟/ آخرین خبر از عملیات اجرایی جاده ساحلی

تجهیز پارک ها و فضای سبز، ساماندهی ورودی ها در مراکز رفاهی و حل معضل کمبود سرویس بهداشتی ها گوشه از اقدامات شهرداری برای پذیرایی از میهمانان در تعطیلات عید فطر امسال می باشد.

گروه گردشگری- تجهیز پارک ها و فضای سبز، ساماندهی ورودی ها در مراکز رفاهی و حل معضل کمبود سرویس بهداشتی ها گوشه از اقدامات شهرداری برای پذیرایی از میهمانان در تعطیلات عید فطر امسال می باشد.

شهردار یاسوج در گفت و گوی اختصاصی با “بویرنیوز” گفت: ظرفیت های مرکز استان برای پذیرایی از میهمانان در عید فطر همان پتانسیل های سال گذشته است با این تفاوت که نسبت به تجهیز مراکز رفاهی اعم از روشنایی، ایجاد ایجاد قریب به 30 چشمه سرویس بهداشتی و همچنین ترمیم سرویس بهداشتی سایر مراکز رفاهی اجرایی شده است.

15209_635928585380574702_s

محمد علی جاوید در خصوص تجهیز آبشار یاسوج به عنوان یکی از گردشگر پذیرترین دیدنی های مرکز استان، بیان داشت: روکش و ترمیم آسفالت، جدول گذاری، روشنایی کامل، ایجاد نمازخانه مجهز در فضای 400 متری، 8 چشمه سرویس بهداشتی جدید، توسعه و تجهیز فضای بهداشتی عرضه مواد غذایی و نظارت بیش از پیش بر امنیت و اخذ ورودی در این مکان را بخشی از اقدامات شهرداری برای رفاه حال مسافران و همشهریان بیان کرد.

وی تصریح کرد: چند پارک از جمله ولایت، غدیرو بانوان را در دست اقدام داریم که در شهریور با امکانات و تجهیزات کافی افتتاح می شوند.

شهردار مرکز استان با بیان اینکه شاید اخرین سالی باشد که برای اسکان حجم زیاد مسافران دچار مشکلاتی میشویم، عنوان کرد: با اتمام عملیات اجرایی پارک ها و تجهیز کامل آنها به امید خدا در سالهای بعد هیچگونه مشکلی از نظر اسکان حجم زیاد مسافران نخواهیم داشت و با توجه به پراکندگی این مراکز تفریحی در نقاط مختلف شهر، کنترل  نظم ترافیک هم روان تر و آسانتر خواهد بود.

دکتر جاوید در خصوص عملیات اجرایی جاده ساحلی خاطر نشان کرد: کار جدول گذاری و آسفالت این خیابان تا حدود قابل قبولی انجام شده و با رفع برخی معارضات ادامه عملیات اجرایی این خیابان را پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان ادامه عملیات ترمیم و آسفالت معابر شهر یاسوج و حاشیه های آن به فراخور بودجه و امکانات، گفت: خیابان گلزار شهدای یاسوج که بارها زمینه گلایه مندی و اعتراض شهروندان را ایجاد کرده بود در روزهای گذشته به صورت کامل ترمیم و روکش شد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196519
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    احسنت بر شهردار خدوم شهرمان دکتر جاوید

دیدگاه شما