دوشنبه 14 تیر 1395 - 13:53

اولویت اول فرمانده جدید انتظامی کهگیلویه و بویراحمد مشخص شد/ برنامه پلیس در تعطیلات عید فطر!

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تامین امنیت عمومی در استان را اولویت دارترین برنامه خود بیان کرد.

 گروه اجتماعی- فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تامین امنیت عمومی در استان را اولویت دارترین برنامه خود بیان کرد.

سرهنگ “مهدی انصاری” در گفت و گوی اختصاصی با بویرنیوز اظهار داشت: حفظ ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تامین امنیت مردم عزیز هم استانی، مبارزه مستمر با قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا، برخورد با بزهکاران اجتماعی از مهم ترین اولویت های پلیس استان است.

وی تصریح کرد: پیشگیری را مقدم بر مبارزه و برخورد قهری می دانیم در همین راستا با همکاری سایر سازمان ها  و مردم، پیشگیری از وقوع جرم و ارتقای بیش از پیش امنیت در تمامی حوزه ها را به جد پیگیری خواهیم کرد.

SONY DSC

سرهنگ انصاری به پیش رو بودن تعطیلات عید فطر هم اشاره کرد و گفت: امسال با پیش بینی هایی که شده برنامه های لازم هم برای تامین امنیت هم استانی ها و مسافران و هم تسهیل و انضباط ترافیکی تدارک دیده شده و ماموریت همه واحدهای پلیس مشخص است.

وی گفت: یکی از خواست های مردم به خصوص در فصل تابستان، نظارت بیشتر پلیس در ابعاد اجتماعی است، از این رو با اجرای طرح های انتظامی مشترک در تمامی نقاط استان در راستای تامین امنیت، انضباط اجتماعی و تسهیل عبور و مرور اقدام می کنیم.

سرهنگ انصاری به مبارزه مستمر با قاچاقچیان مواد مخدر اشاره و عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون قریب به 950 کیلو کشفیات انواع مواد مخدر داشتیم که افزایش 16 درصدی نسبت به سال پیش از آن را نشان می دهد.

مقام ارشد انتظامی استان افزود: انهدام بیش از 250 باند قاچاق مواد مخدر، توقیف قریب به 80 دستگاه خودرو و دستگیری 550 قاچاقچی بخشی از اقدامات پلیس کهگیلویه و بویراحمد در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و تامین سلامت استان بوده است.

فرمانده انتظامی استان در پایان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد جزو استان های امن کشور محسوب می شود، خاطر نشان کرد: با برنامه هایی  که پلیس دارد استان را برای خلافکاران نا امن خواهیم کرد و با قاطعیت و جدیتی که داریم و البته با همکاری هم استانی های عزیز گام های اثربخشی در سالم سازی جامعه برمی داریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=196454
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    سردار عزیز . انتصابتان را تبریک می گویم . سردار امان از دست سارقین در شهر . شب نوزدهم ماه مبارک هم سارقین دست از سرما برنداشتند . خدا وکیلی از خوف دزدان ازخانه بیرون نمی زنیم . بیا مردانگی کن و دست سارقین را کوتاه کن و این حسنه را از خود برای همیشه به یادگار بگذار. بلوار ارم و بلوار استاندارد.

  2. نظامی گفت:

    منتظر درست شدن سیستم هستیم
    براتون دعا می کنیم.

  3. مصطفی پور گفت:

    ضمن عرض سلام و تبریک، امیدوارم که در انجام امورات و ماموریتهای سازمانی، موفق و مؤید باشید. فقط یه توصیه از این بنده ی حقیر در ذهن داسپشته باشید که نیروی انسانی سرمایه شما می باشند.

  4. اسكندر گفت:

    تازماني كه مشكلات اقتصادي حل نشودسرقت هم حل نخواهدشد

  5. رئوفی یاسوج گفت:

    سلام ضمن تبریک وانتصاب فرمانده دلاوربسیجی همرزم وهمسنگرشهدائ به استحضارمیرساند سارق یاسارقانی درمحدوده شاهد11الی شاهد16تمامی اسباب خانه ها راکه بیشترطلا وجواهرات میباشداحتمال ان میروددستگاه طلایاب داشته باشندبه سرقت برده ومیبرندامان ازدست سارقان به امیدرسیدگی

دیدگاه شما