چهارشنبه 20 دی 1391 - 22:48

مدیری از ترس عملکردش در جلسه استانداری کهگیلویه و بویراحمد حاضر نشد!

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از بروکراسی خسته کننده و اضافی ادارات این استان در صدور مجوز طرح‌های تولیدی گفت: مردم که نباید برای یک طرح تولیدی از همه ادارات دنیا نامه و استعلام بگیرند.

خبرگزاری فارس: مردم نباید برای یک طرح تولیدی از همه ادارات دنیا نامه بیاورند

سید حسین صابری بعد از ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال و توسعه کشاورزی که با سبک جدیدی برگزار شد، با خواندن نامه‌های موجود در چند پرونده طرح‌های اشتغالی به صورت عملی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد را متوجه بروکراسی‌های ساختگی و کلافه‌کننده خود کرد و اظهار داشت: در این پرونده که یک متقاضی می‌خواهد پرورش ماهی احداث کند حدود 20 نامه از ادارات مختلف به پیوست دارد که در جواب استعلام‌ها نوشته شده و واقعا جای نگرانی دارد که چرا این مردم اینقدر باید با کاغذبازی‌های بی‌مورد اذیت شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با خواندن تک تک این نامه‌ها گفت: می‌خواهم خودتان به صورت ملموس به بینید که با این نامه‌نگاری‌ها و کاغذبازی‌های غیرضروری بر سر مردم چه می‌آورید و این همه نامه و استعلام برای چیست.

صابری با طرح این سؤال که در دل کوه دنا که آدم پیاده به زحمت می‌رود، استعلام اداره راه و شهرسازی چه معنی می‌تواند داشته باشد، ادامه داد: در یک نقطه‌ای که کیلومترها با تیر برق و روستا فاصله دارد، متقاضی را مجبور می‌کنند که از اداره برق و طرح هادی استعلام بگیرد و این کارها واقعا غیرضروری است.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد همچنین در این دیدار یک بار دیگر به آمارهای غیرواقعی و متناقض مدیران ایراد گرفت و بیان کرد: شما که رفتار من را می‌دانید حداقل قبل از نشست‌ها یک جمع و ضرب ساده بزنید که این رقم‌ها با هم بخواند و مغایرتی نداشته باشد.

* متقاضی نباید برای یک طرح تولیدی از همه ادارات دنیا نامه بیاورد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: متأسفانه در اینجا وقتی باید سخت‌گیری شود و جلوی زمین‌خواران گرفته شود بی‌تفاوت هستیم به طوری که سال‌ها است هزاران هکتار از زمین‌های منابع ملی و حق مردم را به یک نفر می‌دهیم و در این همه سال حتی از او نمی‌پرسیم که حالت چطور است ولی فلان ارباب‌رجوع ساده را در این اداره و آن اداره می‌دوانیم تا از تولید و درآمد پشیمان شود.

صابری گفت: نیاز نیست همه استعلامات 13 گانه یک طرح تولیدی در هر نقطه اخذ شود زیرا در جایی به برخی از این استعلامات نیازی نیست و نباید اینگونه فکر شود که متقاضی باید از همه ادارات دنیا هم نامه و جواب استعلام بیاورد تا به او مجوز دهیم.

مقام ارشد اجرایی در  کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: متأسفانه نیمی از استعلامات موجود در یک پرونده لازم نیستند و نیمی دیگر هم اشتباه هستند که حاصل این کار سردرگمی و نارضایتی مردم است.

وی گفت: در این استان تاکنون حدود 9 هزار و 500 شغل از مجموع 14 هزار و 971 شغل تعهدی تاکنون محقق شده که نیمی از آن‌ها را کمیته امداد انجام داده است.

در پایان این نشست برخی طرح‌های تولیدی بخش کشاورزی در حوزه‌های مختلف به تصویب رسید.

گفتنی است استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به شدت از عملکرد بانک کشاورزی انتقاد کرد و علت عدم حضور مدیرعامل این بانک را ترس وی در دفاع از عملکرد ضعیفش عنوان کرد.

فارس

———————

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

info@boyernews.com

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=19505
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حمزه گفت:

    ناله ناله از دست مدیر م……………..

  2. شاهد گفت:

    ادب و اخلاق اسلامی حکم میکند که هیچ مدیری در جلسات استانداری شرکت نکند چرا که استاندار اخلاق اسلامی را رعایت نمیکند . توهین و فحاشی میکند احترام انسان نگه نمیدارد. او بدون توهین و ادعای های پوچ جلسه را تمام نمیکند. باید به او گفت .جیب خالی پست عالی !!

    • . گفت:

      ……… با این افکارت. همین افکار باعث شده که توی استان ما مسولین هر کاری بکنند.ظلم بکنند.

  3. امان گفت:

    بیشتر کار آفرینان از دست همین نامه نگاریها خسته وکارشانم را رها کردند،برای ایجاد خیابانها بعد از ساخت وسازها تازه نامه نگاری می کنند (روستاها)مهاجر پذیر وپرجعیت

  4. ناشناس گفت:

    شما آقای صابری طوری حرف میزنی که انگار علامه دهری . بعدش بس چرا به تخلفات آزمون استخدامی دانشگاههایاسوج را بیگری نمیکنی ؟ وچرا بامدیران متخلف برگزارکننده این آزمونها برخورد نمیشود؟

  5. پلیس راه گفت:

    بارها گفته ام ادب مرد به ز دولت اوست.در این شرایط با توجه به بد اخلاقی استاندار مدیران ترجیح میدهند عطای حضور در جلسه رابه لقایش ببخشند

  6. ناشناس گفت:

    جناب استاندار نیر وها شرکتی توزیع برق پیگیر ی بفرمایید چه ظلم های در حق انها می شود تبدیل وضیت انها پیگیر ی نمی شود توجه به دستور العمل مجوز ها نمی شود

  7. کرم گفت:

    جناب استاندار نیر وها شرکتی توزیع برق پیگیر ی بفرمایید چه ظلم های در حق انها می شود تبدیل وضیت انها پیگیر ی نمی شود توجه به دستور العمل مجوز ها نمی شود

  8. یاسوجی گفت:

    این استاندار خیلی……… است وای به حال مردم استان تبعیدی از اردبیل

  9. بیطرف گفت:

    عیب نداره بابا به دل نگیرید استاندارمون ………

  10. محمد گفت:

    تلاش و کوشش بسیار فراوان نماینده بویراحمد +کهگیلویه = میشود تغییر استاندار از نیکزاد به صابری
    نهایتا افرادی که پیگیری و برخورد درست استاندار با مدیران مشکل دار را قبول نداشته و اه و ناله سر میدهند

  11. هحمد گفت:

    کاش واقعا این کاغذی بازیها برن کنار تا مدیران کمترپارتی بازی کنن و دولپی بخورن

  12. بيرانوند---- گفت:

    ده تير قناسه وه سقه تيات،دنيان نم وه تالي د ميات،

  13. بیرون از استان گفت:

    با آرزوی سلامتی و طول عمر تنها برای کسانی که به کرسی خدمت چشم مال دنیا نمی دوزند . آقای استاندار خدا پشتبان راهت باشد. بانکهای خصوصی مانند آینده و غیره صد شرف بهتر از بانکهای دولتی به داد مردم می رسند

دیدگاه شما