چهارشنبه 20 دی 1391 - 9:53

بچه های کهگیلویه و بویراحمدی به مقام معظم رهبری نامه می نویسند

پایگاه خبری تحیلیلی بویر نیوز: اعضای مراکز کانون کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقه ای ادبی با عنوان “رهبرم سلام….”  شرکت می کنند و دربیعتی دوباره با مقام معظم رهبری حرف دلشان را در نامه ای به رهبرم می نویسند.

به گزارش بویر نیوز به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  ، اعضای مراکز کانون کهگیلویه و بویراحمد در مسابقه ای ادبی با عنوان “رهبرم سلام ….” شرکت می کنند و دربیعتی دوباره با مقام معظم رهبری حرف دلشان را در نامه ای به رهبرم می نویسند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این خصوص گفت:  این برنامه از مصوبات کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است که با همکاری سازمانهای بهزیستی،کمیته امداد و صدا و سیما برگزار می شود.

سید هانی حسینی  افزود: این برنامه فضایی فراهم می کند تا بچه ها ضمن توجه به زیبایی ها و آرایه های  ادبی ، صادقانه حرف دلشان را با رهبر انقلاب اسلامی در میان بگذارند و از اشتیاق و علاقه ی خود برای دیدارشان سخن بگویند.

وی ادامه داد:نامه هایی که کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد می نویسند در پایان به دفتر مقام معظم رهبری  ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است که فعالیت های ادبی به عنوان بخش ثابت و جذابی از فعالیت های فرهنگی ادبی هنری کانون همواره مورد توجه بچه ها بوده و از استقبال خوبی برخوردار بوده اند

گفتنی است 14 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  در سراسر استان به صورت ثابت ، سیار و پستی برای کودکان و نوجوانان  فعالیت های فرهنگی ادبی هنری ارائه می دهند.

———————

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

info@boyernews.com

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=19447
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رهبرم جانم فدایت گفت:

    احسنت به این کار ارزشی
    در پناه خدا و ولایت موفق و موید باشید
    احسنت بویر نیوز

  2. از بدبختی استان بنویسید گفت:

    از محرومیت استان و از بیکاری و فقر و فلاکت روستاها و شهرهایمان بنویسید. از این همه منابع خدادادی بنویسید که به سوی تهران و…. میرود ولی صاحب این منابع و ثروت که استان ماست از آن بی بهره است….

  3. peyman گفت:

    ازچي بگيم ازخدمت هايي كه مردم براكشورشون انجام ميدن اماتوديدنيست.ولي ياروتهرانيه حتي اگرآب دستش باشه بزاره زمين توهفت جهان خبروتقديروتشكروامتيازاتش مي چرخه.ولي هم استاني ماتوفلان مسابقه علمي دركشورياجهان رطبه مياره اماهيسچ سخني ازش نمي گن،ازاينابگيم؟

دیدگاه شما