سه شنبه 19 دی 1391 - 17:53

رئیس مرکز بهداشت گچساران معرفی شد

بویر نیوز : رئیس جدید مرکز بهداشت شهید علیزاده این شهرستان امروز و طی مراسمی معرفی شد.

در این مراسم که با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران، مسئولان بیمارستان شهید رجایی و جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، فرشاد رستمی به عنوان رئیس مرکز بهداشت گچساران منصوب شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در این مراسم اظهار کرد: بحث سلامت جزو مسائل زیربنایی در هر کشوری بوده که موفقیت در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب، نیازمند توجه همه مسئولان و همکاری مردم است.

ستار اسدپور ابراز داشت: ارتقای شاخص‌های بهداشت و درمان از اهداف مهم برنامه‌ریزی‌های این مرکز بوده و باید به آن توجه ویژه شود.

وی بر اهمیت توسعه بهداشت و درمان در این شهرستان تأکید کرد و یادآور شد: درمان و بهداشت دو شاخص مهم و لازم سلامت هستند و در صورت توجه به بحث بهداشت، سلامت در جامعه تضمین می‌شود.

اسدپور بیان داشت: شبکه بهداشت و درمان برنامه‌های آموزشی مداوم پزشکی را به صورت منظم برای تمامی سطوح در طول ایام سال برگزار می‌کند.

وی گفت: برنامه‌ریزی و توجه به امر سلامت افراد جامعه باید از دوران کودکی آغاز شود تا بتواند در سنین بالاتر اثر لازم را داشته باشد.

گفتنی است؛ ستار اسدپور پیش از این رئیس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران بود که چندی پیش به مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران، ارتقای مقام یافت.

فرشاد رستمی، رئیس جدید مرکز بهداشت گچساران نیز پیش از این مسئول مرکز بهداشتی و درمانی چاه‌تلخ باشت بود.

فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=19433
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما