پنجشنبه 14 دی 1391 - 16:23

انحطاط اخلاقي خانواده سازمان مجاهدين انقلاب + تصاوير

بویر نیوز – در روزهاي آغازين انقلاب اسلامي، افرادي نظير تاجزاده فرياد خط امامي بودن سر دادند و زمان گذشت تا به امروز. با گذشت سه دهه از انقلاب جمهوري اسلامي ايران، ورق حالا براي اعضاي اين سازمان برگشته است، بريده و در زمين دشمن دست و پا مي‌زنند.

افكار منحطي به نام اصلاح طلبي يا به قول خودشان رفرم جاي تفكر پنهان كارانه به ارث برده شده از جريانات دهه ۴۰ و ۵۰ البته از ارزش‌ها، از ميراث امام(ره)، از انقلاب، از جمهوري اسلامي، از شهدا، از مبارزه، از استقلال و از … را گرفته است و همچون آفتي به جان عقايد و افكار اعضا افتاده است كه اعضا با مواردي همچون فروپاشي خانوادگي و اعتقادي مواجه شده‌اند. آن‌ها كه ديگر از همه چيز بريده‌ و كم آورده‌‌اند انتظار دارند مردم هم مانند آن‌ها عقب نشيني كرده و به اصطلاح آن‌ها ببرد.

اعضاي اين سازمان منحله كه فعاليت‌هاي گسترده سياسي در فضاي مجازي هم دارند، اين روز‌ها با خروج كامل از خط امام(ره) و انقلاب به فعاليت‌هاي ضد اسلامي مي‌پردازند. در جديدترين نمونه، دختر محسن آرمين از اعضاي اين سازمان كه در گزارش‌هاي بعدي به فعاليت‌هاي او خواهيم پرداخت، سخنگوي اعضاي فرقه ضاله بهائيت در فرانسه شده است. البته روند انحطاط اخلاقي در ميان اين اعضا به گونه‌اي بوده است كه به صورت كاملا اشكار عكس‌هاي خصوصي خود را در فضاي مجازي منتشر مي‌كنند.

اين روزها در صفحه فيسبوك دختران تاجزاده، معاون سياسي وزير كشور دولت اصلاحات، عكس‌هايي عمومي منتشر شده است كه حكايت از اوج گيري انحطاط اخلاقي در ميان اعضاي خانواده او دارد.







قصد داريم در سلسله گزارش‌هايي فروپاشي خانوادگي، اعتقادي و فكري اعضاي اين سازمان منحله از جمله محسن آرمين، عرب سرخي، بهزاد نبوي و … را فقط در فضاي مجازي و در صفحه فيسبوك آن‌ها مورد بررسي قرار دهيم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=18975
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همتی گفت:

    در روز اخرت جواب این اهانتها را خواهید داد خانم خودت در خانه ات ازاد نیست

    • مرتضی گفت:

      در خانه بله عزیزم ولی نه در فیس بوک..این عکسها یا توسط خودشان لو رفته که به احتمال قوی همینطور است یا از طریق به قول شما محارمشان در خانه.

  2. مهمان گفت:

    بویر نیوز سلام
    شما مستقل فکر کنید و به ئتبعیت از دیگر سایتهای افشاگر و متجسس که تصاویر خانوادگی هموطنان را با توضیحات به زعم خودشان گیرا لو میدهند این کار را تکرا نکنید. چون هر خانمی در کنار خانواده شخصی ومحرمات خودش بدون پوشش می نشیند وعکس میگیرد.

  3. درد بی درمان گفت:

    من هم می توانم از هر کسی یه عکس غیر واقعلی درست کنم
    این چیزها سندیت ندارد
    تازه شاید عکس های خانوادگی من و شما هم دست کسی بیفتد
    به نظر شما چه نتیجه ای باید گرفت
    واقع بین و عاقل باشیم
    متاسفانه امروزه کلاه های گشاد و یا شاید بهتر است بگویم تنگ براحتی سرمان میکنند

  4. متعجب گفت:

    ای بابا این همتی و درد بی درمان و مهمان انگار از اینترنت فقط بویر نیوز اومدن رو بلدن!!!
    چک کردن صحت و سقم مطالب بالا که کاری نداره!!!!!!!

  5. مهدی گفت:

    خوشبختانه یا متاسفانه علاقه ای به سرک کشیدن در زندگی خصوصی مردم ندارم. در ضمن فیس بوک فضایی است که می شود در آن همه کار کرد. حتی می توان یک صفحه به نام یک نفر ساخت و عکس های خصوصی آن شخص را نیز در آن قرار داد.
    در کل زندگی خصوصی هر کسی درون خانه اش به خودش مربوط است نه به ما.

  6. هر کسي گفت:

    واقعا متاسم برا سايتتون که همچين مطالبي توش مي زنين. نه عکسي مشخصه نه اسمي نه تاييد از جايي. اخه يه عکسي زدين شطرنجيش کردين و بعد يه اسمي از بين ميليون ها اسمي که تو فيس بوک هست ضميمش کردين.همين کارتون کافيه برا ميزان صداقت و جهت گيريتون.(هرچند مي دونم اين مطلبو نمذارين که همه ببينن

دیدگاه شما