پنجشنبه 14 دی 1391 - 16:13

پیشگویی منجمان درباره نصرالله، اوباما و زلزله ایران!

بویر نیوز– با آغاز سال جدید میلادی هر ساله منجمان دروغ هایی را مطرح می کنند تا صاحب نام و رسمی شوند و در صورتی که تصادفی اتفاقی رخ داد نیز فورا می گویند که پیش بینی ما صحیح از کار در آمد.

به گزارش پایگاه خبری المستقله، از جمله این افراد میشل حایاک است که پیش گویی هایی را برای سال 2013 انجام داده است.
بنا به پیش گویی حایاک در سال جدید میلادی دنیا شاهد حوادث طبیعی شدید از جمله زلزله و طوفان های ویرانگر قوی تر از طوفان های ساندی خواهد بود. همچنین بسیاری از بانک ها ورشکست خواهند شد.
در عالم سیاست، باراک اوباما، رئیس جمهوری امریکا مورد سوء قصد قرار خواهد گرفت و این مساله باعث می شود تا توجه جوامع جهانی متوجه وی و خانواده اش در واشنگتن و نیویورک شود.
یک حادثه انسانی در پاریس رخ خواهد داد و فرانسوا اولاند با دوست دخترش والری ازدواج خواهد کرد.
عراق شاهد خونریزی های بسیاری خواهد بود و حتی سرنوشت برخی از رهبران آن به مخاطره خواهد افتاد.حایاک درباره سوریه نیز مدعی شد که دودی سیاه از کاخ دمشق به آسمان خواهد رفت ولی از دریچه ای دیگر دودی سفید بر خواهد خواست که همه را شوکه خواهد کرد.
در این پیش گویی همچنین گفته شده که سید حسن نصرالله مورد سوء قصد قرار خواهد گرفت.
برای اروپا نیز پیش گویی شده که به سمت فروپاشی خواهد رفت و به سبب بحران یورو چند کشور اروپایی از آن جدا خواهند شد. همچنین پیش بینی شده است که پاپ بندیکت شانزدهم، رهبر کاتولیک های جهان از دنیا برود و زلزله ای قوی ایران را بلرزاند و تنش در روابط هند و پاکستان افزایش یابد.
منبع: دیپلماسی ایرانی
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=18970
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما