دوشنبه 30 فروردین 1395 - 22:04

صدور حکم عاملان حادثه تیراندازی بلوار ارم یاسوج

دادستان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری افراد دخیل حادثه تیراندازی بلوار ارم یاسوج خبر داد.

دادستان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری افراد دخیل حادثه تیراندازی بلوار ارم یاسوج خبر داد.

 ششم آذرماه سال ۹۴ در بلوار ارم یاسوج و دقیقا در ورودی ارم ۹ ، حادثه‌ای اتفاق افتاد و چند خودرو که به دنبال هم و در یک درگیری شرکت کرده بودند با تیراندازی به یکدیگر در نظم عمومی اخلال ایجاد کردند.

دادستان عمومی و انقلاب استان در آن زمان وعده داد تا با این پرونده به صورت قاطع برخورد کرده و متهمان را شناسایی و مورد محاکمه قرار دهد.


حضور دادستان در محل حادثه بلوار ارم یاسوج

مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص و در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پس از گذشت نزدیک به چهار ماه از این حادثه؛ رسیدگی به پرونده به کجا کشیده شد، اظهار کرد: ما در آن مقطع از زمان به مردم منطقه قولی داده بودیم مبنی بر این که متهمان را شناسایی و دستگیر خواهیم کرد که این‌گونه نیز شد.

وی گفت: همه کسانی که دخیل در این پرونده و درگیری مسلحانه بودند؛ حدود سه ماه است در بازداشت به سر می‌برند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان تصریح کرد: این افراد به جرم خود اقرار کرده‌ و پس از برگزاری دادگاه و همچنین اعلام حکم جزئیات بیشتری نیز در این رابطه اعلام خواهد شد.

این مسئول ارشد قضایی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه قضایی استان در دوره مدیریت کنونی و با حضور حجت‌الاسلام مزارعی به عنوان رئیس این دستگاه در کهگیلویه و بویراحمد با همه توان با چنین جرائمی برخورد خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد که مجرمان در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند.

وی افزود: برخی از جرائم مانند تیراندازی و همچنین نزاع به خصوص نزاع دسته جمعی از جرائمی هستند که از چشم مسئولان دستگاه قضایی دور نخواهند ماند و در برخورد با این جرائم هیچ مماشاتی در کار نخواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=188803
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما