دوشنبه 23 فروردین 1395 - 10:16

تب گرفتن عکس با تفنگ برنو در میان مجلسی‌های کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

این بار نوبت حجت‌الاسلام حاجی سید محمد موحد نماینده اسبق مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی است که عکس خود را در حال شلیک با اسلحه برنو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند.

مدتی است که برخی از شخصیت‌های سیاسی و مسئول در استان کهگیلویه و بویراحمد به خصوص نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی با تفنگ برنو عکس گرفته و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند.

به گزارش  صبح زاگرس، هنوز چند صباحی از تیراندازی غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با تفنگ برنوی توپخانه نگذشته بود که غلام‌محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نیز عکسی از خود در اینستاگرامش به همراه اسلحه برنو و با لباس محلی منتشر کرد.

این بار نوبت حجت‌الاسلام حاجی سید محمد موحد نماینده اسبق مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی است که عکس خود را در حال شلیک با اسلحه برنو در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند.

موحد-و-برنو-495x365
غلام محمد زارعی نماینده  مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس دهم در صفحه اینستاگرام خود تصویری منتشر کرده که یک اسلحه برنو در دست دارد.
photo_2016-04-09_23-28-14-768x1024

نماینده مردم گچساران و باشت، تفنگی که در یکی از همایش ها به وی هدیه داده شده بود را به هدیه دهنده بازپس خواهد داد.
تاجگردون طی یادداشتی ضمن تقدیر و تشکر از وی و با یادآوری آنکه در همه عمر از طرفداران جدی حفاظت از جانداران و محیط ‌زیست بوده‌ام و به هیچ شکار و پرنده‌ای تیر نینداخته، ابراز امیدواری کرد که این اسلحه هرگز به‌سوی جانداری نشانه نرود و به‌عنوان سمبل دفاع از کیان اسلامی و ناموس و شرف مردم این سرزمین نزد شما نگهداری شود.
-14978
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=187936
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. حسن گفت:

    این عکس ها نشان می دهد که حاج زارعی از قدیم الایام برنو به دست بود

  2. هم استانی گفت:

    به جای این کارها به فکر این جوونهای بیکار باشن و دست از پارتی بازیهاشون بردارن

دیدگاه شما