دوشنبه 3 اسفند 1394 - 2:57

حمله ارازل و اوباش به خودروهای ستاد انتخاباتی غلام محمد زارعی (+تصاویر)

عده ای که معلوم بود با برنامه قبلی نیت این کار را داشتند اقدام به شکستن شیشه های خودروها کردند و سپس پا به فرار گذاشتند و سوار ماشین هایی با آرم یکی از کاندیداها شدند!

گروه حوادث – در ساعات پایانی یکشنبه شب تعدادی از ارازل و اوباش با حمله به خودروهای پارک شده در محدوده ستاد انتخاباتی نماینده بویراحمد و دنا شیشه های خودروها را شکستند.

یکی از شاهدان عینی این ماجرا به خبرنگار «بویر نیوز» گفت: عده ای که معلوم بود با برنامه قبلی نیت این کار را داشتند اقدام به شکستن شیشه های خودروها کردند و سپس پا به فرار گذاشتند و سوار ماشین هایی با آرم یکی از کاندیداها شدند!

98980979809 (6)

وی افزود: با توجه به اینکه بعید بنظر می رسد کسی با چنین نیتی با آرم کاندیدای خود دست به این اقدام بزند احتمال می رود سناریویی تخریبی از طرف دیگر باشد.

علی تاج امیری رئیس ستاد انتخاباتی غلام محمد زارعی بیان داشت: پس از وقوع حادثه مراتب سریعا به نیروی محترم انتظامی اطلاع داده شد و تحقیقات در این باره آغاز شد که خواستار رسیدگی هر چه سریعتر به این موضوع هستیم و از همه طرفداران واقعی جناب آقای حاج زارعی خواهشمندیم اجازه دهند این اتفاق از مجرای قانونی پیگیری شود.

یکی از اعضای ستاد زارعی نیز که خودرویش در این حادثه آسیب جدی دیده است، بیان داشت: این اقدام ناشی از ضعف افراد است که می خواهند تفرقه ایجاد کنند و قطعا لازم است تا عوامل این اتفاق هر چه سریعتر شناسایی و مجازات شوند تا شاهد چنین اتفاقات و احیانا بدعتی برای سایر کاندیداها نباشیم.

وی بیان کرد: در دو روز اخیر آقای زارعی با استقبال گرم مردم مارگون و لوداب همراه بود و اتفاقا وی در لوداب از ستاد حاج مهدی روشنفکر نیز بازدید کرد و به آنها خسته نباشید گفت و حتی در نطق های خود از ایشان به عنوان دوست صمیمی 30 ساله یاد کرد اما بهرحال رقابت آرا در این دو بخش بر اساس شواهد بین این دو نفر است و احتمالا افرادی می خواهند این رقابت دوستانه را بر نمی تابند و می خواهند از این شرایط سوء استفاده کنند تا بتوانند فضای مدنظر خود را ایجاد کنند که با هوشیاری هواداران هر دو کاندیداها این سناریو ره بجای نخواهد برد.

گفتنی است، در پی این اتفاق بیش از 15 خودرو آسیب جدی دیده اند و به چند خودروی دیگر نیز خسارتی وارد شده است.

همچنین چند نفر از افرادی که شاهد این ماجرا بوده اند صدماتی دیده اند.

98980979809 (1)  98980979809 (3) 98980979809 (4) 98980979809 (5)  98980979809 (7)  98980979809 (9)98980979809 (5) 654645342987 (1) 654645342987 (2) 654645342987 (3) 654645342987 (4) 654645342987 (5) 654645342987 (6) 654645342987 (7)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=183773
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امین امین گفت:

    ای مفسدان ، ای فتنه گران… بدانید با این کارتان فقط عرصه را بر خود تنگ کردید و هویت واقعی خود را نشان دادید… ای اها دروغ و تزویر دیگر موفق به ایجاد تفرقه نخواهید شد…

  2. رضا گفت:

    هرگز طرفداراي كانديدايي با ارم و بر چسب چنين كاري نميكنند حتما توطئه اي در كار است توطئه گران بدانند كه حرمت ايلات نزد هوادارن زارعي بسيار بالاست. و همواره زارعي با طرح خدمت به ايلات بزرگ چنين احترامي را در عمل ثابت كرده.

  3. کریم مرادی پور گفت:

    این حرکات ناشی از عدم ثبات عقلانی کسایی دارد که میخواهند با هر ترفندی حتی اگر ذره ای انسانیت درش نباشه وارد مجلس شوند پس ما به عنوان حامیان نماینده محترم مجلس جناب حاج زارعی یقین داریم که برادر عزیزمان جناب دکتر روشن فکر و حامیان ایشون هیچ گونه تقصیری در این اتفاق ندارند و قطعا ایشان مبرا ازاین حرکت ناجوانمردانه و زشت است

  4. ايل تامرادي گفت:

    جناب زارعي بداند هم خود ايشان و هم طرفدارانش نزد ما تامرادي ها قابل احترام هستند،اگر هم ما با ايشان رقابتي داشته باشيم كاملا دوستانه است.و از نيروي انتظامي خواهشمنديم كه كساني كه دست به اين اقدام ناشايست زده اند حتما دستگير و از انها خواسته شود چرا ايل بزرگ تامرادي را بد نام كرده اند. اينها از ما نيستند مطمئن باشيد.

  5. محمودي گفت:

    اندكي صبر سحر نزديك است . يا زهرا 

  6. ناشناس گفت:

    واقعا جای تاسفه که اینا به مجلس نرفته این کارو میکنن وای به روزی که برن مجلش 

  7. يا زهرا گفت:

    زارعي را چهار سال شب و روز تلاش و كوشش براي خدمت رساني و تخريب از سوي اقايون از پاي در نياورد حالا چندتا ادم ناشي كه مطمئنا با توطئه دست به اين اقدام زدند ميخواهند از پا دربيارند. با هر توطئه اي كه بكار بگيريد ما به دكتر روشنفكر و حاميانش نزديكتر ميشويم. زارعي همان روشنفكر است چون اخلاق زارعي همان اخلاق روشنفكر است درود بر رقيب و رفيق ما دكتر روشنفكر

  8. حسینیان گفت:

    این حرکت قطعا برنامه ریزی شده و با اهداف از پیش تعیین شده بوده برای ایجاد تفرقه بین کاندیدها به خصوص بین دو نامزد شریف و دوست آقای حاج زارعی و آقای روشنفکر .. یا زهرا .. درود بر حاج زارعی مرد میدان و مقابل با فتنه گر .. 

  9. رهام گفت:

    تلاش براي تخريب جناب دكتر روشنفكر و حاميانش از كجا نشات گرفته ؟؟؟؟ ايا يك جريان انحرافي اصلاحات پشت پردس و يا يك جريان انحرافي اصولگرا؟؟؟؟ اياي نيروي انتظامي قدرت كشف واقعيت را دارد؟؟؟؟ ايا نيروي انتظامي پس از كشف واقعيت افشاگري خواهد كرد؟؟؟؟؟ ما منتظر كشف واقعيتيم!!!!! چرا جريانهايي ميخواهند با نفاق بين طرفداران دو كانديداتور باعث رنجش خاطر همشهريانمان شوند ؟؟؟؟ايا اين كار براي رسيدن به مجلس انساني است؟؟؟؟ بهاي گزاف اين حركت بر عهده كيست؟؟؟ايا اشخاصي كه با چنين رفتاري ميخواهند به بهارستان بروند صلاحيت كرسي مجلس را دارند؟؟؟؟

  10. طرفدار موسوی گفت:

    حالا این عزیزان  اشرار مدعی کرسی مجلس هستند   واقعا جای تاسفه ملت بویر احمد بیدار بشید

  11. پیرمرد گفت:

    آدمهای باتجربه اقوام میدانن که این کارها ازچه گروهی طراحی شده که بخوان دکترروشنفکر وایل غیورشون رو تخریب کنن  انشااله که خداوند شرشون رو به خودشون برگردونه    یازهرا

  12. زارعی گفت:

    اگه حضور زارعی و دعوت هوادارانش به خویشتنداری نبود. واقعا فاجعه ای به بار می امد

  13. تیرتاجی گفت:

    یا زهرا. بنده مطمعن هستم ک این کار دشمنان روشنفکر هست که با آرم این کاندید دست به این عمل زشت زدند . درود بر روشنفکر و زارع

  14. برایی گفت:

    اقای روشنفکر انسان شخیص و با اصالتی هستن لذا این اعمال زشت و ناهنجار قطعا از افراد بی اصالتی سر زده..نیروی بزرگ انتظامی هم درحال پیگیری موضوع هستن..آسایش مردم در این شرایط مهمترین امره..زنده باد سید

  15. ناشناس گفت:

    اگر یادتان باشد در فیلم جومونگ همین حربه استفاده شد

  16. سعید گفت:

    این حرکات صرفا برای ایجاد تفرقه و نفاق هست و ماهیت این حرکات و افراد به راحتی قابل شناسایی است.

  17. همشهری گفت:

    این اولین ترفند و آخرین ترفندشون نیست کاملا معلومه که کار طرفدارای آقای روشنفکر نیست و یه جریان خاص که شکست رو حتمی دیدن دارن دست به حیله میزنن
    وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ

  18. کر تامرایی گفت:

    اگه گروهی بخواد چنین حرکتی زشتی انجام بدن قطع هیچ ردی از خود بجا نمیزارن خیلی تابلو بود با عکس کاندید خاص این کارو انجام بدن قطعا سعی در خراب کردن اون کاندید دارند.. انتخاباته فضا فضای رقابته بعضیا عیار خودشونو هفتم اسفند در جبهه واقعی نشون بدن  نه با این جنگ های روانی شایعات اینا قطعااز شکست ترس دارن و ضعف خودشونو نشون میدن…. به امید پیروزی یا مهدی

دیدگاه شما