سه شنبه 13 بهمن 1394 - 15:16

جمع‌آوری سوئیت‌های استیجاری غیرمجاز در بویراحمد

بویرنیوز؛ علی‌شیر زهرایی صبح امروز در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد با بیان اینکه نیروی انتظامی با تمام قوا بحث امنیت مسافران را تامین می‌کند، گفت: به منظور تامین امنیت محل‌های اسکان انتظار می‌رود این مکان‌ها در یک نقطه باشند.

زهرایی از آموزش و پرورش خواست در صورت امکان مدارسی به عنوان ستاد اسکان در نظر گرفته شود که نگهبان داشته و از امکانات رفاهی لازم برخوردار باشند.

وی بر لزوم همراهی و همکاری جمعیت هلال احمر تاکید کرد و گفت: امیدواریم در تعطیلات نوروز 95 با همکاری و همراهی تمامی مدیران و دست‌اندرکاران ستاد خدمات سفر خدمات ارزنده‌ای به مسافران و گردشگران ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد در ادامه تصریح کرد: میراث فرهنگی در کتابچه‌های راهنما تلفن 110 پلیس را اطلاع‌رسانی کند.

زهرایی بر ضرورت فعال کردن دوربین‌های مداربسته ادارات و سازمان‌ها در تعطیلات نوروز تاکید کرد و گفت: با فعال کردن دوربین‌ها در صورت بروز حادثه‌ای می‌توان جوانب را بررسی و زودتر به نتیجه رسید.

این مسئول انتظامی با تاکید بر اینکه در ایام تعطیلات نوروز بحث غرق‌شدگی در سدها و رودخانه‌ها را داریم، گفت: انتظار می‌رود برای مقابله از بروز حوادث ناگوار تمهیدات لازم از قبیل غریق‌نجات اندیشیده شود.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد اذعان کرد: سوئیت‌های استیجاری باید ساماندهی و مکان‌های غیرمجاز جمع‌‌آوری شود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179839
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما