یکشنبه 11 بهمن 1394 - 14:32

نمای آبشار یاسوج عوض میشود!

وی تصریح کرد: پارک بانوان با فضای اختصاصی و مناسب برای بانوان مرکز استان در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج با بیان اینکه در حال حاضر سرانه فضای سبز در شهر یاسوج 11 مترمربع است، گفت: با افتتاح پارک‌های غدیر، بانوان و ولایت به مساحت 31 هکتار سرانه فضای سبز شهر یاسوج به 12.5 مترمربع می‌رسد.
به گزارش بوير نيوز، الهام آذرگشسب صبح امروز در نشست با خبرنگاران از تجمیع قراردادهای شرکت‌های طرف قرارداد با این سازمان خبر داد و اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم تمام قراردادهای سنوات گذشته را تجمیع کردیم.
تجمیع قراردادها با هدف اصلاح ساختار، افزایش سرعت و کیفیت در کارها و کاهش هزینه

 مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج با بیان اینکه سرانه فضای سبز شهر یاسوج در حال حاضر 11 مترمربع است، گفت: با افتتاح پارک غدیر، ولایت و پارک بانوان به مساحت 31 هکتار سرانه فضای سبز به 12.5 متر مربع می‌رسد.

وی از هرس درختان معابر شهر یاسوج خبر داد و افزود: درختان بلوار ورودی از سمت اصفهان، بلوار قرنی، بلوار بویراحمد، بلوار باهنر و پارک ساحلی شروع به اصلاح شد که مورد رضایت مردم هم قرار گرفت.

SONY DSC

سرانه فضای سبز یاسوج افزایش چشمگیر می یابد/درخت رایگان برای شهروندان یاسوجی

آذرگشسب از احیاء پارک‌های محله‌ای در شهر یاسوج خبر داد و افزود: 17 پارک محله‌ای در سطح استان وجود دارد که برای جلوگیری از هجوم مردم به پارک ساحلی و همچنین آسیب به چمن پارک‌های یاسوج این مکان‌ها احیا می‌شود و احداث پارک محله‌ای جدید نیز در دستور کار است.

این مسئول بیان کرد: 505 هزار مترمربع چمن، 10 هزار مترمربع کاشت گل فصلی، 10 هزار درخت تحت پوشش سازمان فضای سبز و 30 هزار مترمربع ترون در پارک‌های استان وجود دارد، همچنین 17 پارک محله‌ای، 5 پارک عمومی و دو پارک جنگلی در این شهر احداث شده است.

آذرگشسب با اشاره به اینکه آبیاری چمن و فضای سبز پارک‌ها از آب شرب جدا است، گفت: 98 درصد آب فضای سبز از طریق رودخانه‌ها و چاه‌های سطح شهر تأمین می‌شود و کمتر از دو درصد از طریق آب شرب انجام می‌شود که این مقدار نیز کاهش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر یاسوج با اشاره به اینکه فضای سبز در کاهش آلودگی هوا تأثیرگذار است، بیان کرد: این سازمان در فصل درخت کاری آماده است به صورت کاملا رایگان درخت هایی را در اختیار شهروندان قرار داده که البته تنها شرط ما قبول محافظت از این درختان توسط همشهریان عزیز است.

نمای آبشار یاسوج عوض می شود/ قول مدیرعامل به شهروندان یاسوجی!

این مسئول از بهسازی آبشار یاسوج خبر داد و تصریح کرد: برای بهسازی و زیباسازی آبشار شهر یاسوج اقدامات خوبی در دست انجام است و در آینده نه چندان دور شاهد تغییرات اساسی در نمای ظاهری و امکانات موجود در این آبشار خواهیم بود.

آذرگشب خبر خوشی هم برای بانوان داشت، وی تصریح کرد: پارک بانوان با فضای اختصاصی و مناسب برای بانوان مرکز استان در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی از الزام برای نصب وسایل بازی استاندارد در پارک‌های شهر یاسوج خبر داد و یادآور شد: به شهروندان این قول را میدهیم که در تجهیز پارک های جدید و پارک های کنونی، استاندارد بودن تمامی وسایل و تجهیزات معیاری است که به صورت جدی مد نظر است و انشالا در آینده شاهد شهری زیبا و در شان شهروندان گرامی خواهیم بود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=179527
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری گفت:

    واقعا کار بزرگی انجام داد و سازمان رو از بن بست بزرگی نجات داد 

  2. همشهری گفت:

    سلام باتشکر از شهردار محترم و خانم مهندس که بسیار توانمند هستند 

  3. علي پور گفت:

    درختان بلوار بويراحمد و بلوار باهنر واقعا  مرتب و زيبا شده اند  ممنون از خدمات  شما .

  4. سیامک گفت:

    خدارو شکر خانم دکتر چقدر خوبه که اینقدر  تغییرات تو فضای شهر داره  بوجود میاد. یاسوج واقعا شهر زیبا و بکری هست. خیلی خوبه که با این کارهای عمرانی و ایجاد فضاهای سبز و توریستی،  گردشگرای بیشتری رو بتونبم ترغیب کنیم بیان به این شهر.

  5. كارشناس گفت:

    خانم مهندس كار شما اصلا كارشناسي شده نيست .شما فضاي سبز و پارك هاي ياسوج رو فقط تو مناطق راهنمايي و ترمينال ميبينيد.وقتي اين سمت شهر رودخانه مهريان نيز وجود دارد چرا ار پتانسيل اين رودخانه استفاده نميكنيد؟چرا شهرداري پل رودخانه مهريان كه چند سال پيش كلنگ زني شد و بدون فعاليت عمراني رها شد رو شروع نكرد و پل بلوار رجا رو دو اولويت قرار داد؟ پل مهريان هم به زيبايي ورودي اين سمت شهر اضافه ميكرد و هم تصادفات رو كاهش ميداد.

  6. دانشجو گفت:

    ولک عاغا دمتون گرم وژدانن میخواس آبشار توجنوب بود ببین چکارها که براش انجام نمیدادن. خجالت داره برا مسئولین این شهر که هیچوقت هوای مردمشونو نداشتن واقعا کسی نیس بگه چرا آخه. این شهر بی دروپیکره چرا این همه جوون نباید یه جای خوب تو شهرشون داشته باشن. باشماها هستم جونای یاسوج تا زمانی که خودتون نخاید آبشار درست بشو نیست ک نیست… ازما گفتن بود…..

  7. صولتي گفت:

    درود انشااله كه بيشتر بدرخشي ?????????

  8. مردانی گفت:

    در برتری سلیقه بانوان در زیبا شناختی زیباسازی و بطور کلی در چیدمان از آقایان تردیدی نیست. اما اینکه آیا این بانوی محترم بتواند فضای سبزی در خور شهر یاسوج و آنهم همگن و سازگار با طبیعت دنای همیشه زیبا سامان دهد قابل تامل است. اگر شهر یاسوج با طبیعت خدا دادیش در نقطه ای دیگر از این دنیا در سرزمین توسعه یافته قرار داشت سرنوشت یاسوج و استان و حتی منطقه این نبود که اینک هست.برای تغییر و ایجاد تحول ،دگرگونی و توسعه اول شرط آن است که انسان باید خود توسعه یافته و دارای بینش و نگرش منطبق با توسعه باشد. که امید داریم خانم آذرگشسب به این حد ازنگرش و توسعه رسیده باشد که بتواند با ارائه ایده ای نو فلک شهر یاسوج را سقف بشکافد و طرحی نو در جای جای این شهر زیبا براندازد.

  9. نصرت زاده گفت:

    خدا قوت خسته نباشید .

  10. همشهری گفت:

    واقعا بهتون خسته نباشید می گیم. بسیار عالی

  11. دنا بویراحمدی گفت:

    بسیار پرکار و وظیفه شناس هستند . درود بر دختران خوب و فهیم این استان

  12. مهمان گفت:

    با تشکر از زحمات این مسئول محترم و تلاشگر. بیشنهاد می شود به منظور گسترش فضای سبز، مسئولین بطور جدی و بدون اغماض اراضی ملی اطراف رودخانه بشار را که هم اکنون قسمت هائی از آن توسط افراد مختلف تصرف عدوانی شده است، به زیر پوشش فضای سبز در آورند. برای روشن شدن موضوع، اگر به عکس هائی هوائی منطقه در گذشته نه چندان دور مراجعه شود اراضی ساحل رودخانه و بیشه های اطراف آن که جزو منابع ملی بوده اند بخوبی مشخص می باشد و بدینطریق می توان از افراد متجاوز که اراضی ملی را که متعلق به همه است به تملک خود درآورده اند خلع ید نمود. تا زمانیکه قوانین و مقررات بطور کامل و بدون اغماض اجرا نشود امید به بهبود قابل توجه در این زمینه نمی باشد. از طرفی درست در محدود پارک ساحلی جنو ب رودخانه زیر روستای اکبرآباد، اراضی ملی را افرادی به تملک درآورده و آنرا فنس کشی نموده اند که جای بسی تأسف دارد.

  13. ع د گفت:

    ضمن تشکر و قدردانی از زحمات خان دکتر آذر گشب و روحیه جهادی ایشان در خدمت گذاری به مردم به استحضار سرکار خانم برسانم البته پیشنهاد میگردد چنانچه از فضایی که مربوط به شهرداری و حد واسط خیابان تختی و بلوار عدل جنب اتش نشانی میباشند به عنوان پارک محله ای استفاده گردد بیشترین خدمت را به این محله یعنی از شاهدها و تختی و محله ی شرکت گاز و فرعی های بلوار عدل انجام داده و برای همیشه منت دار شما هستند .چنانچه مقدور میباشد این امر مهم را در برنامه های اتی داشته باشید .

  14. بیمار دکترروبیک گفت:

    سلام با تشکر از خانم دکتر خدا قوت خسته نباشی

  15. ناشناس گفت:

    با سلام خدمت خانم دکتر لازم است به عرض برسانم وضعیت بلوار کشاورز یاسوج زیاد مناسب نمی باشد ،ولطف نمائید در برنامه اتی سازمان حتما شهرکهای امام علی ،آزادگان ،شرف آباد،و بقیه مناطق کمتر توسعه یافته را مد نظرقراردهید.

  16. ناشناس گفت:

    احسنت به خانم دكتر
    واقعا عملگراي واقعي هستند 
    درود

  17. همشهري گفت:

    ال عمل كار لرائد به سخن كفتن نيست

  18. یاسوج گفت:

    ضمن تشکر از شهردار پرتلاش و خانم مهندس اگر امکان داره نسبت به باز سازی بلوار کاشانی هم اقدام شود 

  19. دنا گفت:

    سرکار خانم خدا وکیلی حرف از کدام فضای سبز میزنید چمنهای خشک شده شهر بی گل شهر و مرکز استان بدون مبلمان شهری و……..

  20. عايدنا شناس گفت:

    شما لطف كنيد اين درختان چنار حرس كنيد تا شكل بهتري داشته با شند

دیدگاه شما