جمعه 4 دی 1394 - 0:13

معاون بهره برداری شرکت برق درگذشت

 
 معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد بعد از مدت ها مبارزه با بیماری سرطان متاسفانه درگذشت..

به گزارش بویر نیوز، ” محمدابراهیم اسکندری ” معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد که در کارنامه خود مسوولیت های متعددی مانند مدیر برق ناحیه کهگیلویه بزرگ و عضو هیات مدیره ای این شرکت را دارد متاسفانه بعد از مبارزه ای سنگین با بیماری لاعلاج سرطان درگذشت..
وی از مدیران خوشنام و بااخلاق کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود که سابقه خدمات وی در شرکت توزیع نیروی برق این استان هیچگاه از خاطره ها پاک نمی شود..
” مهندس داود راهزادی ” مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت معاون بهره برداری این شرکت را به خانواده ” اسکندری ” وهمکاران خود تسلیت گفته است…
در این پیام چنین آمده که:
اناالله و اناالیه راجعون
مرگ حقیقتی است فراموش ناشدنی و بازگشتی است به سوی خالق.. حقیقتی که خاطرات تلخی را برای خاکیان بدنبال دارد اما باید تاسی جست از آیات شریفه الهی که فرموده اند: ان الذین اصابتهم المصیبه قالوا انالله و انالیه راجعون ….
بدون شک باور درگذشت زودهنگام برادی مهربان ، یاوری همراه ، زحمتکشی بی ادعا و همکاری پرتلاش و خستگی ناپذیر در مجموعه شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد برای همه ما سخت و طاقت فرساست..
خدمات این عزیز سفرکرده در شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مرزهای کهگیلویه بزرگ تا روستاها و مناطق سخت گذر بوویراحمد و دنا ، از کوههای خامی گچساران و باشت تا مناطق متعدد استان های مجاور باهدف توسعه و خدمات رسانی مطلوب تر به صنعت برق برای هم استانی هایمان برهیچکس پوشیده نبوده و نخواهد بود.
درگذشت تالم بار و مظلومانه برادر ” محمدابراهیم اسکندری ” ضایعه ای است که قلب ما و همه همکاران خویش را بدرد آورد و این وداع زودهنگام مایه تاسف و تاثر همه ما شده است..
خانواده بزرگ منش و بزرگوار ” اسکندری ” ، اینک که مشیت الهی در کوس رحلت برادر و همکار مهربان مان در اولین روزهای زمستان مقدر شده است ما را در غم از دست دادن ایشان شریک بدانید..
بدانید و بدانیم که تحمل چنین آلامی جز با تاسی از کلام وحی که می فرمایند ” بازگشت همه بسوی اوست ” امکان پذیر نخواهد بود و ان شالله پرودگار متعال روح ایشان را بواسطه مهربانی ها ، پشتکارها ، خدمتگزاری های صادقانه و خالصانه خواهد آمرزید…
تسلیت ما را صمیمانه پذیرا بوده و از حی لایزال برای آن عزیز بزرگ سفر کرده آرزوی آمرزش گناهان و برای بازمازندگان اجر و صبر مسالت می طلبیم…
داود راهزادی
سوم دی ماه 1394
پایگاه خبری تحلیلی بویر نیوز نیز به نوبه خود درگذشت برادر مهربان و سختکوش مان مرحوم مغفور ” محمد ابراهیم اسکندری ” را به خانواده آن عزیز سفرکرده تسلیت و آرزوی غفران الهی برای ایشان و صبری جمیل برای بازماندگان مسالت می طلبد./ عصردنا
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=174385
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سید گفت:

    خدارحمتش کنه

دیدگاه شما