سه شنبه 24 آذر 1394 - 14:36

انتشار ماهنامه در سطح کشور با صاحب امتیازی یک کهگیلویه و بویراحمدی (+تصویر جلد)

گزارش و گفت و گويي درباره موسسه هاي خيريه و گزارشي با عنوان واگذاري بيلبوردهاي تبليغاتي و همچنين اصلاح طلبان و انتخابات بهارستان دهم از جمله مطالب نخستين شماره این ماهنامه است.

گروه فرهنگی – نخستين شماره ماهنامه اقتصادي، اجتماعي “وقايع” ويژه آذرماه سال 1394 منتشر شده است و هم اکنون در دکه هاي مطبوعاتي قابل تهیه است.

به گزارش «بویر نیوز»، ماهنامه “وقايع” با محوريت نگاه اجتماعي به حوزه های شهری و اقتصاد و پيامدهايي اجتماعي اولويت اقتصاد و سود به صاحب امتيازي و مدير مسئولي سيد “عبدالکريم محقق” و زير نظر شوراي سردبيري “مجيد اعزازي، سيد عبدالکريم محقق و مجيد فروغي” منتشر شده است.

عبدلکریم محقق

گفت و گو با حسين موسويان با عنوان درآمدزايي با ديپلماسي عمومي، موضوع بيماري هاي اجتماعي اقتصاد ايران در گفت و گو بادكتر سعيدي مدير گروه برنامه ريزي اجتماعي دانشگاه تهران، گزارش ميزگرد کالايي شدن شهر با حضور محمدامين قانعي راد و حسين ايماني جاجرمي با عنوان “از شهرفروشي به جرم فروشي رسيده ايم” و گزارش و گفت و گويي درباره موسسه هاي خيريه و گزارشي با عنوان واگذاري بيلبوردهاي تبليغاتي و همچنين اصلاح طلبان و انتخابات بهارستان دهم از جمله مطالب نخستين شماره “وقايع” است.

يادداشت ها و تحليل وقايع اقتصادي، اجتماعي، سياست و بين الملل آبان ماه از ديگر مطالب اين شماره “وقايع” است.

سيد عبدالکريم محقق از فرزندان شایسته استان کهگیلویه و بویراحمد است و از افراد شناخته شده در حوزه رسانه و روابط عمومی است.

ماهنامه وقایع«بویر نیوز»؛ برای محقق و همکاران ایشان در “وقایع” آرزوی موفقیت دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=172778
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. همشهری بویراحمدی گفت:

    تبریک عرض می کنم جناب محقق امیدواریم موفق و موید باشید. خانواده محقق به قلم و ادب شهره اند.

  2. مسعودي راه وشهرسازي گفت:

    با سلام وعرض ادب/ تبريك عرض ميكنم خدمت جناب آقاي مهندس سيد عبدالكريم محقق از جوانان فرهيخته استان كه در وزارت راه وشهرسازي الحق والانصاف مايه وجوهره سربلندي براي هم استانيهاي عزيز هستند . ايشون درپروژه به سرانجام رسيدن محور ترانزيتي ياسوج – باباميدان نقش بسزايي داشتند . پيگيري مداوم جهت خط ريل راه آهن ياسوج -اقليد ومحور اصلي ومهم پاتاوه دهدشت

  3. ياسوج گفت:

    تبریک دایی تبریک

  4. یاسوج گفت:

    دایی جان تبریک میگم ان شالله موفقیت های بعدی 

دیدگاه شما