دوشنبه 23 آذر 1394 - 10:14

ماجرای کلیپ کتک خوردن مامور نیروی انتظامی به اتهام سواستفاده از زنان و واکنش سردار غلامزاده

اخیر کلیپی در فضای مجازی رد و بدل می شود که در آن یک مامور نیروی انتظامی از دست دو جوان به اتهام سواستفاده از جایگاه نیروی انتظامی کتک می خورد.

گروه اجتماعی – اخیر کلیپی در فضای مجازی رد و بدل می شود که در آن یک مامور نیروی انتظامی از دست دو جوان به اتهام سواستفاده از جایگاه نیروی انتظامی کتک می خورد.

به گزارش «بویر نیوز»، در متنی که همراه این کلیپ منتشر شده است شایعه شده، این مامور نیروی انتظامی، رئیس یکی از کلانتری های شهر یاسوج است که مردان را به بهانه های مختلف بازداشت می کرده و برای آزادیشان از زنان آنها سواستفاده می کرده است و بالاخره در خانه یکی از آشنائیان به دام می افتد و کلیپ مذکور که حاوی برخورد فیزیکی دو جوان با وی است در آنجا ضبط شده است.

در همین حال، فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این کلیپ در گفتگو با خبرنگار بویرنیوز، اعلام کرد: این مامور نه تنها رئیس کلانتری در شهر یاسوج نیست بلکه عضو نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم نیست.

سردار غلام‌عباس غلام‌زاده در گفتگو با «بویر نیوز» تاکید کرد: موضوع از طریق بازرسی ناجا در دست پیگیری است و وی نه تنها رئیس کلانتری در شهر یاسوج نیست، حتی جمعی نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیست و عناوین مطرح شده برای این مامور کاملا کذب و دروغ است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=172634
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ارتش گفت:

    ماموران  ناجا  دراستان افراد پاک ووظیفه شناسی هستن.واقعا زحمتکش هستن.اجرکم عندالله

دیدگاه شما