یکشنبه 15 آذر 1394 - 9:59

آب همه روستاهای استان كهگیلویه و بویراحمد سالم است/جواب آب و فاضلاب روستایی به انتقادات برخی ائمه جمعه

تمامی مخازن آب روستائی کهگیلویه و بویراحمد به صورت روزانه کلر سنجی و کلر زنی میشوند.

به گزارش روابط عمومی آبفار؛ فیض الله پاسره اظهار داشت: تمامی مخازن آب روستائی کهگیلویه و بویراحمد به صورت روزانه کلر سنجی و کلر زنی میشوند.

وی با اشاره به لایروبی مخازن آب روستائی در دوره های زمانی 6 ماهه، عنوان کرد: پیمانکاران تعمیر و نگهداری ملزم به نظارت بر کلر زنی و کلر سنجی روزانه مخازن آب روستاها و همچنین ارائه گزارشات مربوطه به خانه های بهداشت مناطق مربوطه هستند.

پاسره در پاسخ به گلایه برخی ائمه جمعه به نبود تشکیلات آب و فاضلاب برای پیگیری مشکلات آب برخی روستاها اینطور پاسخ داد: تشکیلات شرکت آب و فاضلاب روستائی به صورت شرکتی اداره میشود و هرگونه ساختار جدید بایستی با مجوز مجمع عمومی و شرکت مهندسی آب و فاضلاب باشد که در برخی مناطق با وجود فرمانداری تا کنون مجوزی در خصوص ایجاد تشکیلات آب و فاضلاب داده نشده است.

SONY DSC

مدیرعامل آبفار تصریح کرد: نبود تشکیلات آب و فاضلاب روستائی در برخی بخش ها بهانه ای برای خدمات رسانی به موقع و نظارت بر آب آن بخش ها نشده و شرکت آبفار خود را ملزم به خدمات رسانی حتی در دوردست ترین مناطق روستایی میداند.

فیض الله پاسره در پایان در خصوص تخصیص اعتبارات به آب روستائی خاطر نشان کرد: با وجود برخی گمانه زنی ها و اظهار نظر مقامات استانی اما هنوز زمان دقیق مبادله موافقت نامه ها و برخی تخصیص ها مشخص نشده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=171779
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. گچساران گفت:

    با سلام آب روستای آبریگون گوگردی است مقابل شرب نیست پیگیر ی شود باتشکر

  2. سآمر گفت:

    درود بر مدیریت توانمند جناب  آقای دکتر پاسره

  3. ناشناس گفت:

    سلام و درود بر دكتر پاسره

دیدگاه شما