پنجشنبه 14 آبان 1394 - 14:23

تصادف خونین در محور یاسوج ـ اصفهان/15 نفر کشته و مجروح شدند‌ + تصاویر

این اتوبوس که 15 ‌مسافر داشت، 5 نفر از ‌آنها در دم جان باختند ‌‌و 10 نفر دیگر به شدت مصدوم شده که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است و به احتمال بسیار زیادی فوت خواهند کرد

رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حادثه برخورد اتوبوس اسکانیا با کامیون‌، 5 نفر کشته و 10 نفر مجروح شدند ‌که حال دو نفر وخیم و احتمال فوت آن‌ها نیز بسیار است.

 1

جلال پوران‌فر صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بلافاصله پس از اعلام خبر ‌حادثه تصادف خونین در محور یاسوج به اصفهان، اورژانس 115 نیز با ‌‌هفت دستگاه آمبولانس ‌و نیروهای امدادی خود را به محل سانحه رساند.

2

‌رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد افزود:‌ این اتوبوس که 15 ‌مسافر داشت، 5 نفر از ‌آنها در دم جان باختند ‌‌و 10 نفر دیگر به شدت مصدوم شده که حال دو نفر از آن‌ها وخیم است و به احتمال بسیار زیادی فوت خواهند کرد اما همه تلاش‌ها برای کمک به آن‌ها در مراکز درمانی یاسوج ادامه داد.



4

‌در برخورد کامیون ایویکو با اتوبوس اسکانیا در محور یاسوج به اصفهان و در کیلومتر دوم کمبربندی یاسوج ‌تعداد زیادی از هموطنان کشته و مجروح شدند.

علت این حادثه انحراف به چپ کامیون ایویکو بود که ‌در آن تعداد 5 نفر از سرنشینان اتوبوس کشته و 10 نفر دیگر هم مجروح شدند که این حادثه در ساعت 2 و 40 دقیقه بامداد رخ داد.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=168322
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    کدوم مسیر بود

  2. کاظم گفت:

    اگر مسئولی رده بالا در این محور کشته می شد الان 6بانده بود

  3. اح گفت:

    دیشب ساعت 2:20 که ما تو مسیر اصفهان به یاسوج در حوالي فرعی کریک می اومدیم همین اتوبوس از ما سبقت گرفت و تند میرفت و من با دوستم تعجب کردین این وقت شب به این سرعت رانندگی میکنه البته ظاهراً این تصادف مقصر اتوبوس نبوده 

  4. حسن گفت:

    مسئولان   به فکر باشند آمار اخیر هشداردهنده است 

  5. ناشناس گفت:

    نمی دانم تا کی مدیران استانی میخواهند نسبت به این جاده مرگ بی تفاوت باشند…. آیا آنها نمی ترسند روزی عزیزان آنها هم قربانی جاده سمیرم یاسوج باشند؟

  6. هموطن گفت:

    آقایان مدیران به فکر این تصادفات نیستند . ولی هی دارند به برجام گیر میدهند 

  7. ناشناس گفت:

    جاده ياسوج سميرم قتلگاه مردم شده و كسي به فكر نيست واي به حال مردم واي 

  8. افشین گفت:

    بازم جاده اصفهان یاسوج

  9. افشین گفت:

    بازم جاده یاسوج اصفهان

  10. احمد گفت:

    کمر بندی یاسوج- 1 کیلومتر بع از پلیس راه یاسوج شیراز- یعنی روستای موردراز و چنارستان بود- جای خطرناکی نبود احتمالا راننده کامیون خواب رفته بود.

  11. محمد گفت:

    این رشته سر دراز دارد 

دیدگاه شما