دوشنبه 13 آذر 1391 - 10:07

فريادهاي زن مالباخته،زورگير را به دست قانون سپرد

بویرنیوز: سرهنگ کفراشي صبح ديروز از دستگيري يک زورگير هنگام سرقت از يک زن در قيطريه خبر داد و گفت:» فريادهاي مالباخته ماموران را به محل حادثه کشاند و باعث دستگيري متهم شد.

به گزارش مردم سالاری سرهنگ سعيد کفراشي، رييس کلانتري 101 تجريش، صبح ديروز از دستگيري يک زورگير در محدوده قيطريه خبر داد و گفت:» اين متهم سعي داشت از يک زن زورگيري کند که فريادهاي استمداد مالباخته پليس را خبر دار کرد و به دستگيري متهم ختم شد.

اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:» غروب روز شنبه يکي از تيم هاي گشت انتظامي اين کلانتري در حال گشتزني در محدوده مذکور بود که ناگهان فريادهاي استمداد يک زن توجه آنها را به خود جلب کرده و باعث شد براي بررسي موضوع به محل وقوع حادثه مراجعه کنند.

سرهنگ کفراشي افزود:» با حضور ماموران در محل مشخص شد که يک مرد موتورسوار با اين زن درگير شده و سعي دارد کيف وي را با تهديد چاقو از او سرقت کند که با ديدن ماموران از محل متواري، اما با سرعت عمل ماموران ناکام مانده و با دست هاي دستبند زده به کلانتري منتقل شد.

وي اظهار داشت:» در کلانتري تحقيقات آغاز شد و زن مالباخته به ماموران اعلام کرد که از محل کارش به خانه بازمي گشته که ناگهان متهم مذکور به وي حمله کرده و سعي داشتند با تهديد چاقو اموال وي را که شامل يک دستگاه لب تاب و تلفن همراه وي بود، را به سرقت ببرد که فرياد هاي او ماموران را به محل کشانده و باعث دستگيري متهم شده است.

کلانتر 101 تجريش، تصريح کرد:» با سخنان اين زن شاکي، متهم تحت بازجويي قرار گرفت که ضمن اعتراف به جرم خود مبني بر زورگيري و حمل سلاح سرد گفته هاي مالباخته را تاييد کرده و عنوان داشت با مشاهده وسايل همراه مالباخته وسوسه شده که از وي سرقت کند.

سرهنگ کفراشي عنوان داشت:» اين متهم که غلامحسين نام داشت، پس اقرار به جرم خود، براي بررسي هاي بيشتر به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد و اين اقدام به موقع پليس که رضايت مالباخته را در پي داشت به تشکر وي از ماموران انجاميد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16769
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما