دوشنبه 4 آبان 1394 - 13:22

سخنان متفاوت ستار هدایت خواه درباره زنان

برخی آمارها از وجود 660 آرایشگاه زنانه در شهر یاسوج خبر می دهد وآیا این تعداد آرایشگاه زنانه برای خودآرایی زنان برای شوهران است.

فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد به خطرات و آسیب های جبران ناپذیر ماهواره اشاره کرد و گفت: بردن ماهواره به خانه یعنی بردن فساد به خانه.

 صبح زاگرس نوشت ، ستار هدایت خواه تشویق به جدایی زوج ها و اعضای خانواده از برنامه هایی است که شبکه های ماهواره ای در دستور کار قرار داده اند و آن را درجامعه تبلیغ می کنند.

 

این فعال فرهنگی آگاهی بخشی از آسیب های شبکه های ماهواره ای را از نیازهای امروز خانواده ها دانست و بیان کرد: بسیاری از مشکلاتی که در برهه کنونی دامن گیر خانواده ها می شود به دلیل الگو گرفتن از برنامه های ماهواره ای است.

 

وی تصریح کرد: ترویج بی وفایی و خیانت زن به شوهر و برعکس از دیگر اهداف مخربی است که از سوی شبکه های ماهواره ای دنبال می شود.

 

هدایت خواه در ادامه به اثرات معنویت در جامعه و خانواده ها برای جلوگیری از گناه و آسیب ها شاره کرد و گفت: ایجاد فضای معنوی در خانه باعث لطافت ،برکت و افزایش رزق و روزی در خانه و خانواده می شود و این امر به دلیل این است که فرشتگان رحمت در خانه ای که معنویت در آن جریان دارد حضور دارند.

 

وی اظهار کرد: خانه ای که در آن معنویت وجود ندارد محلی برای حضور شیطان است و برکتی در ان نیست.

هدایت خواه یکی دیگر از اثرات معنویت در خانواده ها را جلوگیری از غفلت از یاد خدا دانست و ابراز داشت: کسانی که از یاد خدا و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) غافل می شوند رفتارهای آنها حیوانی خواهد شد.

 

یکی از دلایل اصلی خودکشی نبود معنویت است

 

این فعال فرهنگی یکی از دلایل اصلی افزایش خودکشی ها در جامعه را نبود معنویت دانست و عنوان کرد:  برخی افراد در شیوه همسرگزینی راه را اشتباه میروند  و به دلیل عشق و عاشقی دوران جوانی و مخالفت والدین اقدام به خودکشی می کنند درحالی که اگر معنویت در خانه ها حاکم باشد بسیاری از مشکلات به برکت آن برطرف و به خیر منتج خواهد شد.

 

هدایت خواه به ایام محرم و ایجاد فضای معنوی در این اشاره کرد و گفت: اشک ریختن برای امام حسین(ع)  اثرات روحی فراوانی دارد و افسردگی و بیماریهای روحی روحی روانی را درمان می بخشد.

 

وی توسل، دعا، نماز، زیارت عاشورا در خانه ها را گره گشای زندگی دانست و افزود:  معنویت بسیاری از مشکلات، مخارج اضافی، چشم همچشمی و اسراف در کارها را ازبین می برد.

 

خودآرایی زن برای نامحرم ممنوع است

 

هدایت خواه به راهکارهای مستحکم کردن زندگی و آراستگی متقابل زن و شوهر برای یکدیگر اشاره کرد و گفت:  زنان باید بهترین لباس ها و آرایش ها را برای شوهر بپوشند و انجام دهد اما به نظر میرسد این امر امروز در جامعه برعکس شده است.

 

وی به اثرات آراستگی متقابل زن و شوهر برای یکدیگر پرداخت و عنوان کرد: افزایش محبت و روابط عاطفی، سلامت اخلاقی و عفت، جلب اعتماد به یکدیگر و ایجاد جذابیت در خانه و خانواده از جمله این اثرات مثبت است.

 

هدایت خواه ابراز داشت: زنی که خود را برای غیرشوهر آرایش می کند عباداتش قبول نیست و فرشتگان بر او لعنت می فرستند.

 

660 آرایشگاه زنانه در یاسوج

 

وی در ادامه با بیان اینکه براساس آمارها میزان واردات مواد آرایشی به کشور  و مصرف آن چند برابر متوسط جهانی است ابراز داشت: برخی آمارها از وجود 660 آرایشگاه زنانه در شهر یاسوج خبر می دهد وآیا این تعداد آرایشگاه زنانه برای خودآرایی زنان برای شوهران است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=167173
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. احسان گفت:

    سلام
    به آقای هدایت خواه بفرمایید که کمبود شغل در جامعه باعث شده جوونها دست به خودکشی بزنن.شما مسایل معنوی رو نسبت ندید به خودکشی ها.همه که مثل شما و امثال شما که کار و پول ندارن.لازم نیست شما آمار و ارقام آرایشگاه در بیارید هرکس خودش خوب میدونه چطور خانوادشو اداره کنه

    • بیدار گفت:

      چطور در قشر مذهبی خودکشی نیست.درصد بیکاریشون هم چون اهل کلک و دروغ نیستن بیشتر از بقیه س.

    • افشين گفت:

      يكي نيست بگه چرا شما در مورد زنان اظهار نظر ميكنين؟؟!!!!!

      • بویری گفت:

        جناب افشین اخه خود زنی چرا حسادت تاکی برادر جان شما که بهتر میدونین این سخنان از سر دلسوزی برای تحکیم خانواده وحفظ اصالت ایل وتبارمونه یه کم دقت کنیم اینهمه همه چیزو مغرضانه نبینیم در حال حاضر تو حوزه فرهنگ به جرات میتوان گفت کارشناس تر از ایشون حد اقل تو جنوب کشور نداریم

      • مهدی گفت:

        در مورد انتخابات و مجلس حرف نزنه… همین شما ها بودید که میگفتید به کار فرهنگی بگردازه اینم کار فرهنگی شما به اسم این بزرگوار آلرژی دارید…

    • ناشناس گفت:

      به قول شاعر :
      من انچه شرط بلاغ است با تو می گویم
      تو خواه از سخن من پند گیر خواه ملال

    • دوست گفت:

      جناب احسان، فقر بزرگترین درده، ولی شما میدونید اکثر خودکشیها مربوط به خانواده های خیلی ثروتمند و متموله؟ چرا فقر فرهنگی و خودکشی هایی که غالباً بخاطر عشقهای رنگی و اشتباهه رو میخواید کتمان کنید؟ بیشترین خودکشی و دیگر کشی در سالهای اخیر در همین شهر خودمون بعلت بی تقوایی و مسائل ضد اخلاقی و ناموسیه برادر جان، بخدا ما و خیلیهای دیگر از مردم هم ثروتمند نیستیم ولی ازین مسائل گریزانیم

    • حسین گفت:

      حرف های هدایتخواه کاملا درسته
      اگه معنویت باشه
      درسته فقر فسادآوره اما در اوج فقر هم عزت نفس رو میشه کرد.

    • رسول گفت:

      برادر گرامی اگر هر کس خودش خوب میدونست چطوری خانوادشو اداره کنه که بیشتر مشکلات اجتماعی ما حل میشد. هر مشکلی چند تا عامل داره و مسایل معنوی به عنوان یکی از عوامل تاثیر داره.

    • امار گفت:

      دوست عزیز شما امار گرفتی که عامل خود کشی بیکاری هست اگه داری بگو ما بدونیم

    • برباد رفتگان گفت:

      آقای دکتر هدایت خواه امر به معروف ونهی از منکر کرده اند که وظیفه دینیشان هست درضمن اگر بنیان تقوا و دین در جامعه ای مستحکم باشد اگر مردم فقیر شدند فرزند رمضان می شوند و اگر در آسیب قرار گرفتند فرزند عاشورا می شوند

      • رضا گفت:

        با با ما تلویزیون هرشبکه ای بزنی امر به معروف ونهی از منکر می کنه آقای هدایت خواه باید دنبال کار عملی باشه تورا خدا این حرف مفت بزارین کنار .

        • جواب رضا گفت:

          بله زیاده ولی عبرت پذیر کمه.هرکس وظیفه ای داره آقای هدایت خواه به نظر شما مگه باید خودشو بکشه کار عملی یعنی همین که دنبال مسائلی هست که دیگران اهمیت نمی دهند اما مهم و بروی آینده جامعه تاثیر گذار است

    • سید گفت:

      دلیل نمیشه که هرکی بیکار بود خودکشی کنه,خودکشی از ضعف ایمان وبی ایمانیست

    • دوستدار عبدی گفت:

      احساسی پاسخ ندهید لطفا خیلی از کسانی که طلاق میگیرند اتفاقا شاغل هستند!!!

    • درنیکا اصفهان گفت:

      فکر نکنم بتونی

  2. سالار گفت:

    احسنت به احسان هدایت خواه مهره سوخته هست و هیچ کس اینو قبول نداره

    • رهگذر گفت:

      سوخته امثال شما هستید که جز این یک جمله را بیشتر بلد نیستی

      • احسان گفت:

        خودت خوب میدونی همین یک جمله حاوی هزاران حرف نگفته هست.حداقل من و امثال من یاوه گو و عوام فریب نیستیم

    • سجاد گفت:

      متاسفانه شما واحسان که کورکورانه و از روی تعصب حاضر به قبول واقعیت نیستید حرف حق را باید قبول کرد مهم نیست گوینده کی باشد ملا سالار مهره نسوختت خو داره شق القمر ایکنه

  3. سالار گفت:

    احسن به احسان

  4. فرهنگی گفت:

    احتمالا تعداد آرایشگاه زنانه 160باشدنه 660 درارائه آمارها دقت شود

  5. هم استاني گفت:

    انصافا حقيقت را گفتيد ؟ در هيچ كدام از استانها وشهر اي ايران ،اين همه زن ودختر تا دير وقت در خيابانها حضور ندارد ؟هرچه فكر مي كنم كه ميگن جوانها بيكارند پس اين همه دختر وزن جوان درخيابانها تادير وقت در خيابانها چه مي كنند ؟
    حتي در عزاداريها تنها شهر ي كه زن ودختر واميسته ونگاه ميكنه استان كهگيلويه وبويراحمد است چرا يك محلي براي خانمها مهيا نمي شود كه زنها ودختر ها هم بروند عزاداري كنند وعزاداري ما به سينما و…. تبديل نشود

    • حمید گفت:

      اتفاقا نسبت به خیلی از شهرای دیگه زن و دخترامون سالمترن  اونایی شما می بینی تو خیابونن تا دیروقت دانشجوهای عغیربومین که از شهرای دیگه اومدن و چشم خونوادشون رو دیر دیدن  نمی دونم  شما بر چه اساس نظر میدی من 6سال تو شهرای دیگه زندگی کردم چیزایی دیدم تو خواب ندیدین  براساس ندیده هات و دشمنیت با مردم یاسوج صحبت نکن حرفات رو بیشتر به حساب این میارم که کسی اهمیت بهت نداده

  6. کارمند گفت:

    آدم بدبخت، بخت و اقبالش هم بدبخته.
    اقبال ما رو ببین کی میخواد برای ما تعیین تکلیف کنه. دقیقا مثل نظریه پردازای داعش میمونه.

    • رهگذر گفت:

      چرا شما ودوستانتان بجای توهین نظر تون را نمی دید فقط وفقط عادت کردین به حرف مفت زدن

  7. محسن گفت:

    بر فرض که کار و شغل نباشه باید خودکشی بکنیم کسی که کار ندارد  وضعیتش بدتر است یا حضرت ایوب علیه السلام الان میگید ای بابا او پیامبر بود ما را چه با او ولی اگر ربط نداشت به ما پس چرا قران کریم او و صبرش بر مصایب را ذکر می کند برای اینکه ما درس بگیریم بی کاری خیلی سخته خیلی مشکلات بعدش می آید ولی این حرف که بگیم بیکار بودی خودکشی کردی بارک الله درسته؟؟

  8. گنجه جهان آباد گفت:

    روزگار ما به کجا رسیده که یک دکتر مملکت و به اصطلاح فعال فرهنگی دنبال امار آرایشگاههای زنانه است ؟؟؟؟ مگر ایشان رییس صنف آرایشگاههای استان هست ؟؟؟

  9. در جواب احسان گفت:

    احسان جان شما که اینگونه حرف میزنی. برخی افرادی که خودکشی کرده اند یا اقدام به خودکشی شغل داشته و از لحاظ مالی هم کمبودی نداشته اند. به نظر می رسد عامل اصلی خودکشی در استان نبود معنا و هدف در زندگی و به بیان دکتر نبود معنویت است.

  10. عشایر گفت:

    خداوند حافظ این چنین افرادی مثل هدایت خواه باشد

  11. عباس گفت:

    اتفاقا فرمایشاتش درست و به حق است دکتر

  12. ﻻﻟﻪ گفت:

    ﻭاﻻ ﻛﺎﺭ ﺑﺮاﻡ ﭘﻴﺪا ﻛﻦ, ﺑﻪ ﺧﺪا ﺭﻭﺑﻪ ﺭﻭ اﻳﻨﻪ ﻫﻢ ﻧﻤﻴﺮﻡ,…ﻓﻘﻄ ﻛﺎﺭ ﭘﻴﺪا ﻛﻦ…ﺑﺎﺑﺎ ﻓﻮﻕ ﻟﻴﺴﺎﻧﺲ ﺭﻭ ﺑﺮا ﺩﺭﺑﻮﻧﻲ ﻫﻢ ﻧﻤﻴﺨﻮاﻥ….ﻣﻦ اﮔﺮ ﺑﻴﻜﺎﺭ ﻧﺒﺎﺷﻢ ﻧﻤﻴﺮﻡ ﭘﺎ ﻣﺎﻫﻮاﺭﻩ, …ﻭﻗﺘﻢ ﺻﺮﻑ اﺭاﻳﺶ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ,..ﻣﺎ اﻳﻨﻘﺪ ﻭﻗﺘﻤﻮﻥ ﺯﻳﺎﺩ ﻫﺴﺖ ﻛﻪ ﻫﺮ ﻛﺎﺭﻱ ﻣﻴﻜﻨﻴم ﺭﻭﺯ ﺷﺐ ﻧﻤﻴﺸﻪ,…ﭼﻲ ﻣﻴﻜﻲ ﺗﻮ…ﺣﻘﻮﻕ ﻧﻤﺎﻳﻨﺪﮔﻲ ﺧﻮﺭﺩﻱ ﺧﻴﺮ اﺯ ﺩﻝ. ﻣﺮﺩﻡ ﺣﺪاﺭﻱ, 5 ﺗﺎ ﺩﺧﺘﺮ و ﭘﺴﺮ ﺑﻴﻜﺎﺭ ﺗﻮ ﻳﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﻋﺎﻣﻞ ﺧﻮﺩﻛﺸﻲ ﻫﺴﺖ, …

  13. اسکندر گفت:

    اقای هدایت خواه کاملا درست فرمودند شمایی که مخالفی برو ببین امار طلاق در استان چقدره،امارسقط چقدره،واقعا ریشه در بی ایمانی و فاصله گرفتن خانواده ها از مسایل دینی و مذهبی داره  به خودمون بیاییم چند سال دیگه قطعا و یقینا حسرت میخوریم امراضی مثل هپاتیت،ایدز، که یک جامعه که نه یک کشور را نابود میکنه مشکلات اقتصادی هست ولی ما هم مثل ژاپن در جنگ جهانی دوم با همت و توان و وحدت و همدلی اقتصادمون را بسازیم. روابط با کشورها خوبه ولی نباید منجر به از بین رفتن اقتصاد و عزتمون بشه.

  14. باقر گفت:

    واقعا برااين طرز گفتارشما متاسفم كه همه چي رو ربط ميدهيدبه سياست حرف اقاي هدايت خواه كاملادرسته عامل خودكشي همش بي ايمانيه خيلي از امار خودكشي رو كه ميبينيم كساني هستن كه شرايط مالي خوبي دارن ولي از لحاظ اعتقادي ضعيف هستن

  15. بیچاره گفت:

    بازهم باید تحمل کنیم

  16. افشین گفت:

    اما دزدی دوست صمیمیت  که واسش روزه میگرفتی تا قبول  بشه نبود معنویت نبود چرا به مردم که میرسه  کمبود معنویت نیست اما واسه خودتون هست چرا از وجدان پاک حرف نمیرنی

  17. ناشناس گفت:

    سلام وعرض احترام خدمت استاد هدايتخواه

  18. محسن امیری فر گفت:

    جناب احسان عزیز نود درصد خودکشی در جامعه ایران اصلا و ابدا ربطی به بیکاری نداره میتونی بری بیشتر تحقیق کنی

  19. ایمان گفت:

    خوش به حالت ستار هدایت خواه  که هیچ  غمی نیاری 

    • سجاد گفت:

      معنویت و ارتباط نزدیک با خداوند هر غمی را از دل ادم پاک میکند
      ارتباط با خدا را بیشتر کن

  20. تنگ اناری گفت:

    با سلام
    , فارغ از جناح بندی های سیاسی که البته دکتر هدایتخواه هم چندان تقیدی به آن ندارند- ایشان نظرات خوب و مفیدی در حوزه فرهنگ و معنویت دارند.

  21. سی سخت گفت:

    نظردکترکاملا درسته وانشااله که وضعیت جامعه ماهم ازلحاظ معنوی وهم اقتصادی بهتر شود تاشاهد ناهنجاریها درجامعه نباشیم

  22. خوش تیپ گفت:

    درست گفته

  23. محمد گفت:

    بنظر من در شهر یاسوج 660 مغازه از اصناف مختلف وجود نداردکه ایشان ادعای 660وجود آرایشگاه در یاسوج را دارد

  24. ما گفت:

    درود بر استاد هدابت خواه

  25. محسن گفت:

    واقعا دکتر هدایت خواه در مسائل فرهنگی در استان بی نظیر و در کشور انگشت شمارند حیف ایشان است که در اوضاع خراب سیاسی استان خراب شوند.ایشان باید حفظ شوند.اون عده ای که اصرار دارند دکتر را در انتخابات وارد کنند برای منافع خودشان هستند که در خطر قرار نگیرند.

  26. غیرت گفت:

    درورد بر استاد با غیرت

  27. م-م گفت:

    برادر هدایت خواه اون پولهایی که داری و ویلا میسازی برای جوانان مثل اقای باقری یه کارخانه ای ویا یه شغلی مثل اقای غریب پور که اکثر جوانان ما را تهران شیراز عسلویه وهزاران نقطه دیگه میفرستن سر کار تو هم یه کار اینطوری میکردی امار خودکشی پایین میامد شمارش ارایشگاه ها و غیره را بذار کنار با دوستانت به فکر حل مشکل باشید نه گفتن مشکلها مردم اینقدر خودشون میفهمن که چه مشکلاتی هست وباعث وبانی کجاست سعی کن حمایت کنی نه تخریب افرادی که برای جامعه مفید هستن حیف…

  28. نفس گفت:

    تن خدا بهلوووووم ……

  29. ناشناس گفت:

    به تو چه چند تا آرایشگاه در یاسوج می باشد ؟؟؟؟ میدانی اینها که در آرایشگاه کار می کنند بعضا از فقر مالی شدید که زنهایشان در آرایشگاه کار می کنند مث بعضیا نیستند که میلیون و میلیون خودشون و خانواده شون حتی فرزندان شون دارن حقوق می گیرن اینها نه از سر خوش گذرانی بلکه از سر شب را به صبح با یه لقمه نان سپری کردنه
    ای کاش به جای درس اخلاق تون یکم درس انصاف و وجدان بیدار و واقع بینی در جامعه هم داشتید

  30. دانشجو گفت:

    خداوند به حاج ستار توفیق روزافزون عنایت کنه….
    کاش ما هم به سهم خودمون دغدغه فرهنگ و آینده فرزندان خودمونو داشته باشیم..

  31. حمید گفت:

    ذهن ایشون خیلی بسته اس  واقعا سواد  و درک به مدرک تحصیلی نیست …… حرف ایشون مثل اینه  من  بگم  آقا چرا 10000 سوپر مارکت  تو این شهر باز شده خداوند پرخوری رو نکوهش کرده به جای این همه غذا خوردن ورزش کنید ….اینکه ما چقد می خوریم ربطی به این داره که چقد مغازه ت  این شهره؟ایشون هنوز درک نکرده جوونا از بیکاری میرن مغازه میزنن  تعداد آرایشگاه های زنانه  مساویه با زیاد آرایش کردن و برای دیگران آرایش کردن؟ کلا من با این حرف مشکلی ندارم که بگن زن ها زیاد اآرایش می کنن تو کوچه خیابونا ولی اینکه ربطش بدن به تعداد زیاد اآرایشگاه ها یه حرف مسخره و بچگانه اس ….ببینید هشت سال زمام مجلس رو به کی دادیم  کسی درد ما جوونای لیسانس و فوق لیسانس و دکترا رو تو این همه مدت نفهمیده نفهمیده نفهمیده نفهمیده نفهمیده و نخواهد فهمید و نخواهد فهمید و نخواهد فهمید 

  32. طیبه نظری. گفت:

    با احترام به همه دوستان 
    اگه لطف بفرمایید و جناحی نظر ندهید فیلمهای ماهواره یکی از دلایل از هم پاشیدگی بنیان خانواده میباشد.
    بیکاری هم معزلی دیگر است .
    اما فرمایش دکتر نیز معقول میباشد.

  33. طیبه نظری. گفت:

    دوستان جناحی برخورد نشود
    یکی از دلایل تزلزل بنیان خانواده فیلمهای ماهواره میباشد.

  34. ناشناس گفت:

    باسلام خدمت دوستان جناب دکتر شوهرمن لیسانس هستش اهل نماز شب بیشتر ماهها ی سال روزه ولی افسوس که پارتی نداره سیاسی هم نیست ولی بیکار وشرمنده من وبچه ها جناب دکتر من سیاسی حرف نمیزنم ولی کاش بجای این حرفا به فکر جوانان شهر بودین شرمندگی خانواده نکشیدی ولی میشناسم طرف اعتقادات ظاهری دیپلم چون پارتی داش کار هم داره ولی من به شوهرم مبگفتم اقای موحد میگفت خدارو راضی نیست مابریم پیش آقای موحد برامون کارپیدا کنه شاید حق دیگری باشه به الله قسم بعداز خدا هنوز امیدم به متحده مشکل ما نه تالار ه نه آرایشگاه مشکل ما عدم مسولیت مسولین هستش

    • نظر گفت:

      آقای هدایت خواه امروز ما محصول گذشته است شاید ما نمی دانیم که در زمانی که ان هم هشت سال آقای هدایت خواه نماینده تمام عیار بودن چه کار کردن برا فرهنگ ؛اقتصاد کلا برا مردم اما همه این مطلب را بسیار خوب متوجه هستیم زمانی که فقر ار در بیاد ،دین از پنجره بیرون رفته ! پس فرهنگ زیرساخت های داره شاید به جرات می توان گفت اساس وپایه فرهنگ اقتصاد خواهد بود حال آقای دکتر هر چه می خواهد نظریه وتئوری و…..در مورد فرهنگ وفساد،بی بندباری ،ارائه دهد نمی دانم شاید دکتر هم می داند می خواهد احساسات مردم، جوانان را درگیر کند به امید روزی که بخواهد در انتخابات سرکت کند اما دکتر هدایت آزمودن ،آزمودن را خطاست بنابرین دکتر باید ابتدا مشکلات بی کاری اقتصادی جامعه را حل کرده وسپس به دنبال فرهنگ سازی وحتی صادرات فرهنگی رفته واقدام کرده

  35. سجاد گفت:

    دوستان با نظر مخالف محو در سیاست شده اند و با این قضیه دارن سیاسی برخورد میکنن
    دوستان اندکی تامل کنید و بدور از گرایش سیاسی این صحبت های اقای هدایتخواه را حلاجی کنید و با واقعیت ها کنار بیاین ایشون وظیفه دارن این مسائل را به اطلاع عموم برسونن حالا هر کی دوست داره پند بگیره
    البته دوستان طاقت دل کندن از ماهواره رو ندارن لذا دارن یه جوری خودشون با نظرات بیربط راضی میکنن شما الان مقایسه کنید با ده سال پیش از ماهواره دل بکنید یا لاقل این کانالهای مزخرفشو ببندید واقعیت رو قبول کنید نه با ان مقابله

    • حاصل گفت:

      سجاد خیلی حرف مفت میزنی ….. کدومی ؟؟؟ اون دو تا که با پارتی هدایتخواه رفتن کتابخونه مرکزی سر کار ؟؟ یا اونایی که رفتن کمیته امداد ؟؟ از اون جوانانی نیستی که دانشگاه زیر تل ارژنگ استخدام کرد ؟؟ یا اون تعدادی که از مسجد ترمینال رفتند توی علوم پزشکی سر کار ؟؟؟      آقای هدایتخواه آرایش گاه رو ول کن !!!!! 8سال نماینده بودی برا من 8کار عامل المنفع که کردی رو توضیح بده لطفا ؟؟؟؟؟؟ بجز اینکه آقای مسعود حسینی استاندار وقت شما بودجه استان رو برگشت زد و گفت محروم نیستیم ;;;;;;;;;;

  36. ناشناس گفت:

    همه همه ار معضلات بیکاریه .شغل ایجاد کنید همه خود به خود رفع میشه .اگه کار باشه آرایشگری کم میشه مگه مردم نباید از راهی نون بخورن برن دزدی ؟جونای مردم از بی پولی وبیکاری رنج میبرن وعصبی وبامشکلات فراوان بعد ما میشینمیم میگیم رایشگاه زیاده .نوبره والا .

  37. سجادرزمجو گفت:

    بابا تو هم بیکاری ما هم از فقر بیچارگی به اون چیزی که روی نیاورده باشیم نیست جیب خوت پره نون شو نیاریم بخوریم

  38. ایران گفت:

    برنامه های ضعیف و یکجانبه صدا و سیما عامل اصلی رفتن اکثر مردم به سمت ماهواره است.

  39. محمدیان از یاسوج گفت:

    جنا احسان :هدایت خواه یک عارفه وعارف که سوخته نمیشه و به نظر عقلت چنان کوچک و درکت چنان ضعیفه.که فکر میکنی هر کسی یه دوره و یه مدت زمانی سکاندار هست بعدش دیگه سوخته /سخت اشتباه میکنی و کافر همرا به کیش خود پندارد (به یقین تو خودت مهره سوخته که هیچ .مهره بی حرکت و فاسد شده هستی و دیگر هم حتی جزو مهر ه های سنبلیک هم نخوای بود

    • احسان گفت:

      احتمالا شما جیره خورش بودی که اینطور فشار بهت اومده خدا روزیتو یه جای دیگه بده

  40. علی گفت:

    متاسفم واسه کسانی ک جز تخریب کاری بلد نیستن. ایشون(آقای هدایتخواه) دارن مشکلات رو بیان میکنن و راهکار میدن. اگه من جای ایشون بودم فقط وامیسادم نگاه میکردم به مشکلات. چون گوش شنوا وبینا نیست متاسفانه

  41. علی گفت:

    وجدانا حاضرم ادعا کنم تو خونه خود هدایت خواه ماهواره نصب شده

  42. سعید فرزامی ف گفت:

    درود بر دکتر هدایت خواه

    • 3333333333333333333333333 گفت:

      دکتر؟؟؟؟؟؟ ستار مگه دکتره؟  ؟؟؟!!!!!
      گذشت وقتی میگفتن دکتر هدایت…. دکتر زیاده الان اما کسی دکتر میمونه که ذهنش و فکرش رو هم آبدیت کنه نه اینکه هنوز تو دوران هپروت سیر کنه.

  43. یه بنده خدایی گفت:

    کلا آقای هدایت خواه همیشه حرف هاشون صحیحه ولی همیشه برای گفتن و اجراش مشکل دارن 
    دایما حرف از جنگ نرم میزنند ولی با تفنگ به جنگ با این جنگ نرم میرن

  44. غیر بویر احمدی گفت:

    خدایی دکتر تکه

  45. ناشناس گفت:

    دورد بر دكتر هدايت خواه . چرا اين همه كوته بيني . دكتر واقعيت ها را مي گويند به جاي اين همه جبهه گيري يه كم به صحبتهايشان فكر كنيد و عمل كنيد .
    خودكشي و بي بندباري و …. دليل ضعف معنويت و سست شدن غيرت در بيشتر خانواده هاست .

  46. ناشناس گفت:

    بیان واقعیت های شهر ما یاسوج را نمی توان نادیده گرفت دکتر هدایتخواه غیر از حقیقت سخنی بر زبان نیاورد

  47. م-م گفت:

    وقتی دکتر که ادعای دینداری میکنه به دروغ میگه 660 ارایشگاه زنانه در یاسوج هست که به صنف مورد نظر مراجعه کنید ببین چقدر دروغ ودروغ از کجا شروع شده وادعای مسلمانی هم میکند…متاسفم

  48. سعید فرزامی گفت:

    درود بر دکتر ستار  هدایت  خواه  آبروی استان

  49. حاج یوسفی گفت:

    انصافا حاج ستار گل گفته من با این فرمایش ایشون موافقم باید کاری کرد.

  50. هم استانی گفت:

    تو بیا مشکل بیکاری رو یه فکری به حالش کن نمیخواد به فکر آرایش و ماهواره باشی. منشا اکثر مشکلات فقط فقره

  51. زمانی گفت:

    آقای دکتر به نظر شماتعداد آرایشگا های مردانه زباد نیست؟ اصلا به چه دلیل آرایشگاه مردانه باید باشه؟ ارایش مربوط به زنان می باشه اما چرا مردها باید ارایشگاه برن ؟

  52. رها گفت:

    جناب دکتر ممنون که هرچند وقت یک بار با سخنان زیباتون خنده بر لب هم استانی ها می آورید
    لطف کنید برید و به کارای که بهتون مربوطه بپردازید نه این که درباره فرهنگ نظر بدید 
    همین شما باعث بدبختی هزاران جوان در دوره نمایندگیتون شدید 
    نفرین همه پشت سرته که رای مردم بویر احمد رو حروم کردید
    دخالت بی جا کارتونه نمونش وقتی تو مجلس بودید تنها نکته مثبت شما نقد فیلم کمکم کن بود و در مجلس لال تشریف داشتید 
    پس لطفا به کار خودتون بپردازید 

  53. ناشناس گفت:

    درود بر استاد هدايتخواه

  54. تاسف گفت:

    متاسفم برای مردمی که غرق جهل و نادانین بابا دو کلمه حرف حساب بزنید

  55. افشین گفت:

    سلام جناب هدایت خواه تاکی میخوایین به این حرفای تکراریتون ادامه بدین

  56. محمد رضا گفت:

    سلام .دوستان عزیز .هدایت خواه یک چهره ملی هست .و مطمین باشید  که با حرفهای شما  هیچ تاثیری بر شخصیت ایشان نداره .

دیدگاه شما