چهارشنبه 22 مهر 1394 - 20:18

همایش متفاوت دانشگاه پیام نور یاسوج برای دانشجویان تازه وارد (+تصاویر)

گروه دانشگاه؛ همایش ورودی های جدید دانشگاه پیام نور با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان جدیدالورود در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد.

گروه دانشگاه؛ همایش ورودی های جدید دانشگاه پیام نور با حضور مسئولان دانشگاه و دانشجویان جدیدالورود در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی برگزار شد.

تدارک موسیقی محلی، گروه طنز و مسابقه و برنامه های شاد در مراسم

به گزارش بویرنیوز، دانشگاه پیام نور با جشن های ویژه، موسیقی سنتی، گروه طنز و سخنرانی مسئولان دانشگاه به استقبال ورودی های جدید این دانشگاه رفت.

در ابتدای این مراسم رئیس دانشگاه پیام نور مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک و خیر مقدم به ورودی های جدید این دانشگاه اظهار داشت: تلاش ما برای توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه پیام نور می باشد.

SONY DSC

دانش پایه تصریح کرد: دانشگاه پیام نور یاسوج در سال 84 با دو رشته رون شناسی و علوم تربیتی با جذب 150 نفر دانش آموخته آغاز به کار کرد و الان پس از گذشت 10 سال با تلاش مجدانه همکاران و نگاه خوب دانشجویان به این دانشگاه هم اکنون در 50 رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد در مرکز استان فعالیت می کند.

شعار پیام نور تحصیل برای همه، در همه جا و همه وقت

وی با بیان “تحصیل برای همه، در همه جا و همه وقت” به عنوان شعار اصلی دانشگاه پیام نور، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور با شیوه آموزشی خود نقش مهم و اثرگذاری در ارتقاء و توسعه آموزش عالی در استان ایفا کرده که از جمله دلایل آن میتوان به شهریه کم و متناسب با توان دانشجویان، نمیه حضوری بودن کلاس های دانشگاه، استفاده از منابع درسی معتبر و مصوب وزارت علوم، الزام دانشجو به مطالعه کل مباحث هر درس، واقعی بودن نمرات دانشجویان و مواردی از این دست اشاره کرد.

دانش پایه از قبولی دانشجویان دانشگاه پیام نور در تحصیلات تکمیلی به عنوان مدرکی مستدل از کیفیت خدمات آموزشی این دانشگاه گفت و خاطرنشان کرد: آینده ایران اسلامی بدون شک مرهون تلاش های علمی امروز دانشجویان ما است و ورودی های جدید فرصت ورود و حضور در دانشگاه و مراکز علمی باید قدر بدانند و برای ارتقای دانش و بینش جامعه تلاش کنند.

SONY DSC

رئیس پیام نور واحد یاسوج بیان کرد: در کنار فراگیری دانش توجه به معنویات و تذهیب نفس هم باید مد نظر دانشجویان باشد چرا که در صورت تلفیق این دو جامعه ای علمی،سالم و با اهدافی والا و انسانی به بار خواهد نشست.

دانشجویان در عرصه سیاسی فعال باشند

دانش پایه گفت: تمام توان و تلاش مسئولان دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد در راستای تامین و توسعه ابزار و لوزام ارتقای سطح سواد و دانش برای جویندگان دانش می باشد و در این راستا به همه معاونت ها و مراکز هم توصیه شده در خدمت رسانی به دانشجویان کم و کسری نگذارند.

وی ادامه داد: دانشجویان باید کار تیمی و گروهی و پویایی در محیط دانشگاه را هم در عرصه علمی و هم سیاسی و فرهنگی تجربه کنند و در این راستا هم مسئولان دانشگاه موظفند همکاری لازم و تکریم و خدمت گذاری به آنان را به عنوان حقی از دانشجو بر گردنشان ادا کنند.

SONY DSC

مسئولان استانی بخوانند؟!!

دانش پایه در پایان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور یاسوج به عنوان مرکز علمی و دانشگاهی مرکز استان با حدود 5000 دانشجوی فعال و از زاویه دیگر 5000 شهروند، نیازمند نگاه ویژه تر استاندار، شهردار و سایر مسئولان استانی همم در خصوص رفع نگرانی هایی در خصوص سرویس ایاب و ذهاب و سایر مسائل رفاهی این دانشگاه می باشد.

SONY DSC

رئیس دانشگاه پیام نور واحد یاسوج گفت: دانشگاه پیام نور به خدمات رسانی علمی با هزینه بسیار کم در استان محروم کهگیلویه و بویراحمد می پردازد و جا دارد همه مسئولانی که دل در گرو پیشرفت و توسعه علمی و فرهنگی استان دارند حمایت از دانشگاه و کمک به توسعه و بهبود دانشگاه پیام نور مرکز استان را در برنامه های خود داشته باشند.

امکان تغییر رشته و مهمانی کلی برای دانشجویان پیام نور

در ادامه دکتر شریفی به بیان مهم ترین مزیت های تحصیل در دانشگاه پیام نور پرداخت، وی گفت: دانشگاه پیام نور با برگزاری کلاس های نیمه حضوری، برگزاری کلاس و آژمون های الکترونیک در برخی دروس و رشته ها، استفاده از سر فصل های مصوب وزارت علوم، میهمانی دائم برای افرادی که مشکلاتی دارند به خصوص دانشجویان دختر و … سهم بزرگی در توسعه نظام آموزشی و علمی تر کردن دانشجویان دارد.

وی گفت: هم اکنون پذیرش هم بدون کنکور و هم با کنور می باشد و در روزهای آتی سازمان سنجش نسبت به تکمیل ظرفیت دانشگاه ها اقدام که افرادی که موفق به انتخاب رشته نشده اند و یا آنهایی که کنکور نداده اند می توانند در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد ثبت نام نمایند.

شریفی تغییر رشته، مهمانی های موقت، تطبیق دروس رشته قبل و … را از سایر مزایای دانشگاه پیام نور استان ذکر کرد.

پیام نور جزو 4 دانشگاه اول دنیا

در ادامه رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد با تبریک به ورودی های جدید این دانشگاه تصریح کرد: دانشگاه پیام نور با 10 هزار کارمند و چهار هزار عضو هیئت علمی به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور به حساب می آید.

سراج گفت: پیام نور رتبه اول کیفیت آموزشی،یکی از 10 دانشگاه برتر در حوزه پژوهش در ایران یکی از 4 دانشگاه اول دنیا در زمینه آموزش باز و از راه دور می باشد.

وی گفت: دانشجویان از منابع سامندهی شده، کلاس های نیمه حضوری برای فراغت کاری و علمی بیشتر دانشجویان و تسهیلات و تحفیفات ویژه شهریه به خصوص برای فعالان فرهنگی، ورزشی و سیاسی در پیام نور استان خبر داد.

دانشجو باید در صدد افزایش درک سیاسی و فرهنگی خود باشد

رئیس دانشگاه پیام نور استان، گفت: با یکی از بانک ها صحبت شده و دانشجویان می توانند شهریه خود را وام گرفته و در طول دوره تحصیل خود به نسبت توان مالی که دارند، بپردازند.

سراج در پایان به دانشجویان توصیه نمود: دانشجویان باید هم در فعالیت های علمی مشارکت داشته باشند و هم نسبت به افزایش اطلاعات عمومی، افزایش درک سیاسی و فرهنگی و رصد همه حوادث و اتفاقات با دید باز و اصولی اهتمام جدی داشته باشند.

 در پایان از فعالان ورزشی و فرهنگی دانشگاه پیام نور استان با اهداء لوح تقدیر و جایزه قدردانی شد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=165726
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما