شنبه 11 مهر 1394 - 13:44

وضعیت زیرساخت‌های گردشگری شهر یاسوج مطلوب نیست

خبرگزاری فارس: وضعیت زیرساخت‌های گردشگری یاسوج مطلوب نیست

محمدعلی جاوید  با اشاره به پیشرفت 50 درصدی پارک بانوان در شهر یاسوج اظهار کرد: پارک بانوان در مساحت 25 هزار متر مربع و اعتبار 30 میلیارد ریال در حال احداث است که در حال حاضر این پروژه دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش بویرنیوز، شهردار یاسوج بیان کرد: برای تکمیل و تجهیز این پارک مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تأمین، پارک بانوان دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در این مکان برخی اماکن فرهنگی، ورزشی، تجاری و فضای سبز برای بانوان پیش‌بینی شده است که امیدواریم اعتبارات این پروژه هر چه سریع‌تر تأمین شود.

این مسئول در ادامه به ضعف در زیرساخت‌های گردشگری شهر یاسوج اشاره کرد و یادآور شد: وضعیت زیرساخت‌های گردشگری در پایتخت طبیعت ایران مناسب و مطلوب نیست و این مشکل در فصل‌های گردشگری که گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند بیشتر دیده می‌شود.

جاوید تصریح کرد: شهرداری یاسوج علی‌رغم برخی محدودیت‌های اعتباری و مالی برای حل این مشکل اقداماتی را انجام داده که از جمله این اقدامات می‌توان به پروژه پارک ولایت، پارک بانوان، بهسازی معابر و جاده برگشت پارک آبشار یاسوج اشاره کرد که در تلاش هستیم برخی از این پروژه‌ها تا نوروز سال 95 افتتاح و در اختیار مردم و گردشگران قرار بگیرد.

شهردار یاسوج در ادامه عنوان کرد: شهرداری یاسوج به تنهایی قادر به رفع مشکلات زیرساخت‌های گردشگری نیست و برای حل این مشکل اساسی نیازمند حمایت مسئولان ارشد استانی و سایر دستگاه‌ها استان کهگیلویه و بویراحمد است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های فرهنگی شهرداری، اضافه کرد: با صدا و سیمای مرکز استان مبلغ 250 میلیون تومان در راستای ارتقای فرهنگ شهروندی انعقاد قرارداد کردیم و مبلغی نیز برای چاپ بنر هزینه شده است./فارس

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=164434
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما