دوشنبه 6 آذر 1391 - 15:39

خیر گچسارانی برای مددجوی بی‌سرپناه خانه می‌سازد

بویر نیوز-به همت خیر گچسارانی مشکل مسکن یک خانواده زیرپوشش کمیته امداد امام گچساران به زودی برطرف می‌شود.

خبرگزاری فارس: خیر گچسارانی برای مددجوی بی‌سرپناه خانه می‌سازد

به گزارش بویر نیوز ، صبح امروز و در راستای طرح مفتاح‌الجنه، مدیر کمیته امام گچساران و یک خیر این شهرستان از خانواده فاقد مسکن زیرپوشش این کمیته در روستای شهرک صنعتی امامزاده جعفر(ع) بازدید و خیر مذکور برای پیگیری مشکلات این خانواده قول مساعد داد.

مدیر کمیته امداد امام گچساران در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: خانواده‌ای که از آن بازدید داشتیم در یک چادر بسیار کوچک زندگی کرده و حتی از وسایل و لوازم اولیه زندگی محروم هستند.

امرالله فروزنده افزود: در این بازدید یک خیر گچسارانی که دارای سابقه همکاری فعال با کمیته امداد امام گچساران است، تقبل اجاره یک باب خانه همراه با کلیه وسایل و لوازم آن را عهده‌دار شد.

وی یادآور شد: همچنین پیگیری تهیه یک قطعه زمین از طرف این خیر و ساخت آن از سوی کمیته امداد امام گچساران در راستای رفع کامل مشکل مسکن خانواده مذکور در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کمیته امداد امام گچساران تأکید کرد: باید تلاش کنیم مشکلات چنین خانواده‌هایی را رفع و زمینه و مکانی مناسب برای زندگی هر چه بهتر آن‌ها فراهم کنیم.

فروزنده با تقدیر و تشکر از خیر گچسارانی که همکاری بسیار فعالی با کمیته امداد امام گچساران دارد، افزود: خیرانی که در راستای رفع مشکلات نیازمندان و محرومان گام بر می‌دارند از رضایت‌مندی خداوند برخوردار و بهره‌ای بزرگ در آخرت نصیب آنان می‌شود.

وی گفت: کمیته امداد امام برنامه‌های بسیار مناسبی برای رفع مشکلات نیازمندان و محرومان دارد و این کمیته در رفع مشکلات معیشتی نیازمندان تلاش بسیاری دارد.

مدیر کمیته امداد امام گچساران خاطرنشان کرد: این نهاد خدمات متنوع و ارزشمندی برای رفع مشکلات مادی نیازمندان و اقشار ضعیف ارائه و نیازهای این قشر را به بهترین شکل رفع می‌کند.

فروزنده ادامه داد: پرداخت هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، تأمین جهیزیه نوعروسان و پرداخت کمک‌های نقدی از جمله خدمات ارائه دهنده این نهاد به اقشار ضعیف و افراد زیر پوشش است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16410
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما