سه شنبه 7 مهر 1394 - 16:02

قاتل زن و مرد لودابی تسلیم شد

قاتل متواری که هر روز حلقه محاصره را برای خود تنگ تر می دید، بالاخره از مخفیگاه خود بیرون آمد و با فرستادن واسطه از پلیس آگاهی در خواست امان نامه کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی که 19 روز پیش زن و برادر زن خود را کشته بود، بالاخره با تلاشهای گسترده کارآگاهان برای دستگیری و نا امن کردن محیط برای او، مجبور به تسلیم شد.

به گزارش بویرنیوز”سرهنگ خداکرم پاکروان” افزود: مردی 70 ساله ساعت 3 بامداد روز 17 شهریور ماه سالجاری زن و برادر زن خود را در یکی از روستاهای شهر لوداب از توابع شهرستان بویراحمد با اسلحه ساچمه زنی به قتل رساند و متواری شد.

وی اظهارکرد: به محض وقوع حادثه، پلیس آگاهی با سعه صدر و دقت نظر کافی اقدامات لازم را برای دستگیری قاتل آغاز کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کارآگاهان با استفاده از ابزار تخصصی محل های اختفاء قاتل را در کوههای اطراف محل وقوع قتل که از وسعت زیادی نیز برخوردار است را شناسایی و چند عملیات شبانه روزی برای یافتن و دستگیری او در ارتفاعات صعب العبور انجام دادند به نحوی که تمامی مناطق و ارتفاعات برای قاتل نا امن شد.

سرهنگ پاکروان تصریح کرد: قاتل متواری که هر روز حلقه محاصره را برای خود تنگ تر می دید، بالاخره از مخفیگاه خود بیرون آمد و با فرستادن واسطه از پلیس آگاهی در خواست امان نامه کرد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس از این فرصت استفاده کردند و با شگردهای خاص خود متهم را به سطح شهر کشانده و محل اختفاء وی را ساعت ها به طور نا محسوس تحت مراقبت ویژه قرار دادند و قاتل وقتی متوجه شد هیچ راه گریزی ندارد خود را تسلیم کارآگاهان کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: قاتل بلافاصله به پلیس آگاهی منتقل و پیرامون چگونگی حادثه از او تحقیق بعمل آمد که نامبرده به قتل زن و برادر زن خود اقرار و انگیزه قتل را اختلافات خانودگی و ملکی اعلام کرد.

پاکروان اضافه کرد: با راهنمایی قاتل وسیله ارتکاب جرم که یک قبضه اسلحه ساچمه زنی فاقد شماره و مجوز بود، نیز کشف و قاتل و پس از تحویل به دادسرا روانه زندان شد./ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=163955
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شهروند گفت:

    خودش .خودشو معرفی کرده.چرا خبر دروغ درج می کنید

  2. واقعیت!! گفت:

    تا اونجای که ما خبر داریم با وساطتت برخی ریش سفیدان برای ایجاد نشدن جنگ طایفه ای با قاتل فراری صحبت کردن و قاتل راضی به معرفی خودش شد.کسی دستگیرش نکرد خودش اومد  ودر محل حاضر شد

  3. علی گفت:

    دستگیر نشد خودش اومد حاضر شد.

  4. دنا گفت:

    چرا نیروی انتظامی هر وقت خبر دستگیری قاتلین استان را میدهد کامنت ها بیان چیز دیگری هستند  اگر واقعا کامنت ها درست باشد اینطور اطلاع رسانی نیروی انتظامی باعث عدم اعتماد مردم به این نوع اطلاعیه ها میدهد که درست نیست اعتماد مردم به این قشر اسیب ببیند باید واقعیت بیان شود اقتدار نیروی انتظامی به اعتماد مردم بستگی دارد در موضوع قتلی هم که در شب های لیالی قدر در یاسوج اتفاق افتاد هم کامنت ها با اطلاعیه نیروی انتظامی تضاد داشت وانجا هم گفتند قاتلین خودشان همراه پدر خانواده خودشان را تسلیم کرده اند ولی اطلاعیه نیروی انتظامی خبر از دستگیری انها داشت

دیدگاه شما