دوشنبه 6 آذر 1391 - 1:42

اخطاریه اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد

بویر نیوز –  اداره کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد : به اطلاع میرساند پس از عبور سامانه بارشی از جو استان مجددا از ساعات اولیه روز دوشنبه سامانه بارشی دیگری وارد استان خواهد شد.

به گزارش بویر نیوز ، این سامانه بارشی طی روزهای دوشنبه و سه شنبه فعالیت بارشی خواهد داشت . شدت فعالیت این سامانه برای روز دوشنبه و ساعاتی از روز سه شنبه پیش بینی میگردد. در طی این مدت وزش باد، کاهش دما، بارش باران و در برخی نقاط سردسیر بارش برف اتفاق خواهد افتاد. بنابراین احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال در تردد جاده ای دور از انتظار نخواهد بود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16378
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. پیش بینی گفت:

    تنها اداره ای که در استان ما هیچ کاربردی نداره همین اداره هواشناسی است چون تا به حال هیچ پیش بینی شان درست از آب در نیامده است

    • بویر گفت:

      پیش بین جان تشریف ببرید هواشناسی واز نزدیک با عملکرد هواشناسها ی متخصص آشنا شوید ضمن بیان عقیده منطقی قضاوت کنید وحتی اگر نمی خواهید برای حقیقت در اداره هواشناسی حاضر شوید به ستاد بهران استانداری مراجعه کنید وجواب واقعی را دریافت کنید.

  2. گرگلي گفت:

    بيچاره ها چيزي از خودشون نميدونند هرچي هست از تهران ميگيرند واعلام ميكنند.اگه هوا باروني باشه اينا ميگن آفتابيه وبرعكس

  3. غضنفر گفت:

    والا تهران ميگه هوا بارونيه شما ميگيد آفتابيه بي زحمت به آقاي طهماسبي بگيد اينقدر كتابي صحبت نكنه حالمونو به هم زد با گزارش دادنش

  4. جواد گفت:

    با تشکر از زحمات و تلاش های بی دریغ شما

    امید است در تمامی مراحل زندگی موفق باشید.

  5. علی گفت:

    تنها برنامه ای که در ایران قابل پیش بینیه اب وهواست

  6. ناشناس گفت:

    با عرض سلام. من بارها به خاطر نیاز کاریم به هواشناسی مراجعه کردم و از انها اطلاعات وضع هوا رو گرفتم. باید بگم که ، واقعا از همکاری و تلاش انها ممنونم.

  7. دانشجو گفت:

    تا حالا به اداره هواشناسی رفتین ؟ تنها اداره ای که کار ادمو تو 10 دقیقه و با احترام انجام می دن هواشناسی استانه.

دیدگاه شما