یکشنبه 5 مهر 1394 - 13:07

امام جمعه مارگون: ارتقاء بخش لوداب و مارگون به شهرستان صحت ندارد؛ وعده الکی ندهید

وی در ادامه به حضور خود در وزارت کشور و پی‌گیری این موضوع اشاره کرد و گفت: در وزارت کشور به همه آن چه که اطلاعات لازم بود دست پیدا کردیم و فهمیدیم که شهرستان شدن مارگون و یا لوداب به این زودی و در سال‌ پیش رو در اصل انجام نخواهد شد و نباید به مردم امیدواری بی‌جهت بدهیم.

امام جمعه مارگون با بیان اینکه نباید مردم بی‌جهت در انتظار ارتقاء بخش لوداب و مارگون به شهرستان باشند، گفت: بحث شهرستان شدن لوداب و مارگون به این زودی صحت ندارد.

حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه‌پور اظهار کرد: یکی از خواسته‌های به حق مردم در بخش‌های لوداب و مارگون شهرستان شدن این دو منطقه بوده است.

وی گفت: به همین خاطر مردم در این دو منطقه مدت زمان بسیاری است که منتظر هستند و وعده‌هایی در این خصوص داده شده که از همین جا به مردم این دو منطقه عرض می‌کنم که موضوع شهرستان شدن این مناطق به هیچ وجه صحت ندارد.

امام جمعه مارگون یکی از موضوعاتی را که موجب ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم می‌شود وعده‌هایی دانست که محقق نمی‌شود و در همین خصوص گفت: اگر وعده‌ای از سوی مسئولان به مردم داده شود که ضمانت اجرایی نداشته باشد به یقین مردم نسبت به مسئولان و دولت بدبین می‌شوند.

وی در ادامه به حضور خود در وزارت کشور و پی‌گیری این موضوع اشاره کرد و گفت: در وزارت کشور به همه آن چه که اطلاعات لازم بود دست پیدا کردیم و فهمیدیم که شهرستان شدن مارگون و یا لوداب به این زودی و در سال‌ پیش رو در اصل انجام نخواهد شد و نباید به مردم امیدواری بی‌جهت بدهیم.

خواجه‌پور تصریح کرد: در وزرات کشور هنوز بحث شهرستان شدن لوداب و مارگون مطرح نشده و تا پایان امسال نیز به هیچ وجه چنین چیزی رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه ما هم به مانند همه شهروندان دوست داریم که این مناطق ارتقاء پیدا کنند، افزود: دولت قصد ارتقای هیچ بخشی به شهرستان را در استان ما ندارد.

امام جمعه مارگون افزود: در تقسیمات کشوری و از نامه‌نگاری‌های مسئولان این حوزه دیدیم که مارگون قبل از همه بخش‌های استان در اولویت شهرستان شدن قرار دارد و سپس دیشموک و در مرحله بعد قلعه‌رئیسی با ضمیمه یک بخش و در انتها لوداب با ضمیمه بخش چین در اولویت شهرستان شدن در استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

وی با بیان اینکه همه دوست داریم واقعیت‌ها به مردم گفته شود، اظهار داشت: باید خیلی راحت و محترمانه مردم را در جریان امر قرار دهیم زیرا آن‌ها نیز وقتی موضوع را بدانند دیگر نه توقعی خواهند داشت و نه با وعده مسئولان و عدم تحقق آن‌ها به دولت و نظام بی‌اعتماد خواهند شد.

منبع: فارس

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=163601
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ممم گفت:

    بشه یا نشه به ایشون چه ربطی داره

  2. مارگون و لوداب گفت:

    با عرض سلام و ادب خدمت امام جمعه محترم نحوه بیان این مطلب به گونه ای است که یک سری از مقاصد سیاسی پشت صحنه را دنبال می کند هیچ کدام از مسولین محترم از نماینده بویر احمد و دنا جناب حاج زارعی تا استاندار محترم جناب اقای خادمی این ادعا را نداشته اند که مناطق یاد شده تا قبل از سال 94 به شهرستان تبدیل میشوند بلکه بیان کرده اند اقدامات لازم صورت گرفته و منتظر جواب استعلام از سوی وزارت خانه های مربوطه هستند

  3. مارگون گفت:

    احسن حاج اقا

  4. برادر گفت:

    آقاي همچي دان وعلامه دهر آقاي حاج زارع هم گفت كه براي انجام مراحل نهايي به وزارت كشور ارسال شده و احتمالا بعد ازانتخابات وزارت كشور اقدام خواهد كرد باز هدايت خواه اعلام كرد ميخوام بيام توصحنه آقارو يابو برش داشته دوزار بده آش به همين خيال باش بچه جون

  5. ناشناس گفت:

    اینم یکی دیگه از کارای انتخاباتی حاج زارع…… اخ سی بویر احمد با شعار یا زهرا

  6. حسین گفت:

    برادر عزیز اسناد،مدارک ومکاتبات وجوددارد.کمی انصاف.

  7. علوي /لوداب گفت:

    قرآني كه بوم وش خوند
    خوتونه بكشيد،حلق آويز كنيد،براي هر شهر به جاي يك امام جمعه ،شش امام جمعه بنيد، همتون باهم تخريب بكنيد. هدايت تيش مجلس نيبنه
    كه گذشت، كو بخشدار لوداب و مارگون ات، كو فرماندار دنا و رئيس ستاد انتخابات ات، كو كميته امداد،كو بهزيستي، كو آموزش و پرورش، كو استاندار كو استاندار كو استاندار ات
    تموم شد، كر تاته
    كر تاته بي كر تاته

  8. ناشناس گفت:

    تشکرازامام جمعه محترم که حقیقت رامطرح میفرمایید.دلسوزی بخدا.همه مردم شهرمارگون براین امرواقفندکه تشریف اوردی خدمت کنی ودلسوزمردم مارگون هستی .وهمه برامون ثابت شد اهل جناح وگروهی نیستید.نترس وشجاع برای دفاع ازحق مردم دفاع میکنی.خداپشت وپناهت حاج اقای خواجه پورمحبوب .هرجا ازنقاط شهرستان کهگیلویه میرویم فقط ذکرخیرشمارامیکنند.درسپاه ذکرخیرشمابوددربخش سرفاریاب که واقعا قدردان شماهستند در روستای راک همینطور درمارگون که هم مایه خیروبرکت هستی.اگراحیانا کسی درموردشماتنگ نظری میکندبه خاطرعدم معرفتشان میباشد.

  9. ناشناس گفت:

    ایشان مقام اول شهرهست باید همه چیز رابداند وبه ایشان خیلی ربط داره.

  10. وحید از مارگون گفت:

    سلام و عرض ادب خدمت همه کاربران عزیز و جای تقدیر و تشکر داره از شیخ عزیز و دلسوز نظام و خصوصا دلسوز شهر مارگون که با زحمت های که قابل و صف و قابل نوشتن نیستن خدا میداند که ایشان چقد کار میکند خلاصه مردم بهتر قضاوت میکنن چون اگر بنده بگویم مانند کامنت های بالا بنده را محکوم میکنن و باید درمورد این شیخ عزیزودلسوز مردم قضاوت کرد اما درنورد شهرستانی شدن مارگون و لوداب باید گفت بعضیا4 ساله که هی میگن صبح فرمانداری میدن بعدازظهر فرمانداری میدن و هیچ خبری نشد و یا اینکه میگن گاز به مناطق محروم خوب دوست عزیز یه لحظه بادقت این قسمت کامنت بنده رو بخون گاز کشی به مناطق محروم تو فیش گاز قید شده شما ببیند چقدر هست !!!!!!یعنی این گاز کشی که میکنن رو کل فیش های گاز میاد پس منتی نداره بعد این طرح رو پارسال مجلس مصوب کرده که برای حفاظت از جنگل ها خانورهای که تعداشون بالای 20 خانوار هست گاز بدین این به این پس هیچ کس منتی به کول مردم مناطق محروم استان خصوصا مارگون نداره!!!ااقای زارعی نماینده شهرستان های بویراحمد لطفا شما بگید برای مردم مارگون چیکار کردید ؟؟؟نه جاده اوردی نه میزاری کارخونه سیمان افتتاح بشه میگی نیروهای خودمو بزار !!!پس مدیرعامل کارخونه سرمایه گذار خودش بوقه این هیچ شما چه کاری برای مردم کردید نه کارخونه اوردی نه طرح صنعتی اوردی نه جاده درس کردی نه اشتغال ایجاد کردی خدای چیکار کردی !!!!!!!!مردم از خواب بیدار شدن لطفا بااحساسات مردم بازی نکنید لطفا سوئ استفاده نکنید خواهش میکنم بویرنیوز کامنت منو بزار ممنونم 

  11. لوداب گفت:

    درود بر حاج اقا

  12. مارگون گفت:

    کارت درسته حاج آقا

  13. خادمی گفت:

    درود بر حاج آقا کاملا درسته ..

  14. شهروند مارگونی گفت:

    قربونت برویم حاج آقا که حقیقت را می گویی واز بنی بشری ترسی هم نداری . ادم وقتی برای خد ا حرف بزند حرفش در دل همه تاثیر دارد و از کسی هم نمی ترسد . مردم شهر مارگون میدانند و براشون ثابت شد که شما اصلا کاری به مسائل جناحی نداری فقط دلسوز این مردم هستی و حرفت راقاطعانه میزنی

دیدگاه شما