شنبه 28 شهریور 1394 - 0:27

یک بام و دو هوای محمد رضا عارف با سیاسیون کهگیلویه و بویراحمد؟ (+اسامی و اسناد)

البته برخی افراد همچون مهندس غریب پور و مهندس پناه دعوت شده که در جلسه حضور نیافتند.

گروه سیاسی – چندی پیش بویرنیوز در مطلبی با عنوان “ مسئول بنیاد امید ایرانیان وابسته به عارف در کهگیلویه و بویراحمد کیست؟ (+سند) ” منتشر نمود.

به گزارش بویرنیوز، این مطلب با واکنش تند محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج مواجه شد.

بهرامی در مطلبی در صفحه  اینستاگرام خود نوشت:

با سلام و احترام

نظر به اینکه یک سایت خبری در ادامه بداخلاقی ها، تخریب و شایعه پراکنی های خود، خبری مبنی بر نبود دفتر بنیاد ایرانیان در استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر کرده است که این خبر کذب محض و در جهت استمرار تشویش اذهان و شایعات کذب قبلی سایت مذکور است.

باتشکر محمد بهرامی رابط بنیاد امید ایرانیان، شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد

بهرامی نامه ای را به مطلب فوق ضمیمه کرده که نشان می دهد حکم رابط بنیاد امید ایرانیان در کهگیلویه و بویراحمد را دریافت کرده.

814432002_22940

نامه ای که بهرامی منتشر کرده است

اما توضیحات بویرنیوز :

چند روز پیش جلسه ای در تهران با حضور سید باقر موسوی، دکتر علی مندنی پور، محمد علی وکیلی، قوام فروزان، اسماعیلی، اسکندر یارنسب، علی خواجوی، قاسم یزدانی، شرافت، محقق، تفضلی و پرواز با دکتر زارعی مشاور عالی محمد رضا عارف و مسئول میز استان های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر بنیاد امید ایرانیان در تهران برگزار کرد.

البته برخی افراد همچون مهندس غریب پور و مهندس پناه دعوت شده که در جلسه حضور نیافتند.

در این جلسه برخی از حضار از مشاور عالی عارف در مورد وجود نمایندگی یا رابط استانی در کهگیلویه و بویراحمد سوال پرسیده بودند که دکتر زارعی اظهار بی اطلاعی کرده است.

در همین حال 3 ماه پیش نیز جلسه ای با همین اعضا و با حضور دکتر محمد رضا عارف تشکیل شده بود و در این جلسه نیز عارف وجود دفتر یا نمایندگی در کهگیلویه و بویراحمد را رد کرده بود.

در این میان با مراجعه به سایت رسمی بنیاد امید ایرانیان، به مطلب اول شهریور سال 1394 مواجه می شوی که ذکر شده این بنیاد تنها در 6 استان نمایندگی دارد و تا پایان انتخابات مجوز و نمایندگی جدیدی ایجاد نمی شود.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2015-09-14 07:35:28Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

با این تفاسیر معلوم نیست بنیاد امید ایرانیان با این یک بام و دو هوا به دنبال چیست، اگر نمایندگی در کهگیلویه و بویراحمد دارد چرا آنرا رسما اعلام نمی کند و در سایت خود منتشر نمی کند، چرا مسئولان این بنیاد از وجود نمایندگی و دفتر این بنیاد در استان اظهار بی اطلاعی می کنند؟
جای تعجب است که برخی افراد همچون علی خواجوی که نامش در نامه بهرامی بوده و در جلسات حضور داشته چطور درباره این موضوع سخنی به میان نیاورده است!
جناب آقای بهرامی نیز بجای تهمت زدن به پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز، باید بدانند که رسالت رسانه ها انتشار اخبار است، ایشان که قبلا از بویرنیوز شکایت کرده اند، پس اگر در مطالبی ادعای تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب دارند بهتر است بجای کلی گویی و تمهت زنی موارد این اکاذیب را ذکر نمایند.

بویرنیوز آمادگی درج پاسخ بنیاد امید ایرانیان را دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=162692
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. سیداحمدرضا گفت:

    باسلام
    خسته نباشید که اینگونه محکم جواب منتقدان را می دهید که بدون دلیل و سند تهمت میزنند.

  2. همشهری گفت:

    برای بویر نیوز متاسفم که اینگونه تهمت میزند

  3. ناشناس گفت:

    درود بر شرف بوير نيوز

  4. اصلاح طلب گفت:

    بویرنیوز حرف مفت میزنه.بهرامی راست میگه

    • مدیر برتر گفت:

      تو این نامه هم نوشته اعضایی که برای راه اندازی بنیاد در استان انتخاب شده اند که البته هنوز شعبه ای زده نشده و تا بعد انتخابات هم زده نمیشه و شاید اصلا این اعضا رد یا اضافه شوند پس قطعیتی رو ایجاد نمیکنه و شک ندارم اگه بود که الان شعبه زده شده بود

  5. بویراحمدی اصلاح طلب گفت:

    بهرامی میخواهد به هر قیمتی که شده وارد جرگه اصلاح طلبان شود و به مردم بقبولاند که اصلاح طلب است اما باید یادش باشد که سال 82 و قبلش چکاره بود و با کی هم مسلک بود

  6. »م گفت:

    اطلاع رسانی با دروغ و تهمت فرق داره اقای بویر واقعا براتون متاسفم

  7. اصلاح طلب گفت:

    به فرض جناب بهرامی ریس بنیاد ایرانیان در استان باشد و از جانب ایشون اصلاح طلب تلقی شود سابقه سیاسی ایشون در بویراحمد بر همگان اشکار است حضور در ستاد های اقای قالیباف و احمدی نژاد و حضور در ستاد اقای هدایت خواه و همنشینی با اقای ارزنگ به استناد عکس های مسولین در دوره های قبل همه این ها گذشته از سابقه و رزومه کاری مبهم و غیر شفاف در شهرداری یاسوج می باشد

  8. راست و درست گفت:

    بویرنیوز که فقط یه نا هماهنگی بین اصلاح طلبای استان و تهران رو بیان کرده که معلوم نیست کم کاری از کدوم هستش این اسمش تهمت نیست یه نقد که به هر کدوم وارد باشه باید اصلاح کنه….طرفدارای این دوست عزیز خیلی تعصبی و چشم بسته حرف میزنن البته اگه موسوی بیاد و واقعا بهرامی اصلاح طلب باشه باید بره کنار همونطور که قبلا خودش اعلام کرده وسلام

  9. fars گفت:

    والا بلا یهرامی اصول گرا است ببینید اصلا بهرامی با حمایت چه کسانی شهردار شد و معروف شد 

  10. مخاطب گفت:

    سلام و درود بر بویرنیوز واقعا نمیدانم این آقای بهرامی چرا بر موضوعاتی اینچنینی اصرار می ورزد. برادر بجای ادعا و شکایت علیه رسانه ها به این واقعیت توجه کنید که مورد توجه و اقبال اصلاح طلبان و بخش های زیادی از مردم نیستید

دیدگاه شما