چهارشنبه 1 آذر 1391 - 11:10

آغاز توزیع 100 تن مرغ در گچساران

بویرنیوز:

داریوش‌ دیودیده در گفت‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) توزیع مرغ با قیمت 4700 تومان در شهر گچساران آغاز شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توزیع 100 تن مرغ با قیمت 4700 تومان توسط یکی از مباشرین توانمند و در قالب چندین مرکز عرضه در شهر گچساران آغاز شده است.

دیودیده تصریح کرد: در راستای کنترل قیمت‌ها و تأمین کالاهای پروتئینی مورد نیاز مردم در برنامه‌ریزی‌های خاصی در جریان است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل در جهت تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم وجود عاملین و مباشرین توانمند در هر استان است که در صورت تحقق این امر هیچ گونه مشکلی در زمینه تأمین کالا وجود نخواهد داشت.

وی گفت: با توجه به پایین بودن قدرت خرید برخی از هم استانی‌ها و نیز وجود نذورات توسط هیئت‌های عزاداری و مردم تزریق این مقدار مرغ به بازار گامی مؤثر خواهد بود.

دیودیده خاطرنشان کرد: سامانه تلفن 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده پاسخگویی و دریافت گزارشات و مطالبات شهروندان است و آنان می‌توانند هرگونه تخلف را در صنفی از طریق این سامانه‌ها انعکاس دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16184
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما