جمعه 20 شهریور 1394 - 21:41

سردار نقدی: زماني كه رييس جمهور وقت بازوي دختر خارجي را مي فشرد ٣ ميليارد سرمايه وارد كشور شد، اما احمدي نژاد تهاجمي عمل كرد ٤ ميليارد سرمايه وارد شد!

نقدی وعده داد: لقب هایی که امام نسبت به امریکا داده است را به زودی منتشر خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفين کشور در مجمع بسیجیان استان قزوین گفت : بالاخره مرجع تقلید که نمی تواند فحش خواهر مادر بدهد بلکه باید با یک ادبی حرف خود را بزند که امام 100 لقب و شاید 200 لقب به امریکا داده که معادل فحش خواهر مادر است.
نقدی وعده داد: لقب هایی که امام نسبت به امریکا داده است را به زودی منتشر خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه ” مشکلات اقتصادی راه حل اقتصادی دارد ، نه سیاسی ” اظهار داشت : ما در سال 82 که اوج وادادگی در مقابل غرب بود و در روزنامه ها به خدا و پیامبر توهین می کردیم و رئیس جمهور وقت بازوی دختر خارجی را می فشرد حدود سه میلیارد دلار جذب سرمایه گذاری خارجی داشتیم .
نقدی با انتقاد از تلاش های دولت در جهت عادی سازی روابط با دنیا ادامه داد : این در حالی است که با دیپلماسی تهاجمی دوران احمدی نژاد قیمت نفت از 40 دلار به 140 دلار رسید و میزان جذب سرمایه گذاری خارجی به بیش از چهار میلیارد دلار رسید.
رئیس سازمان بسیج مستضعفين با تمجید از سرمایه گذاری از نوع چینی تصریح کرد : اگر زمینه اولیه پیشرفت فراهم شود سرمایه از زمین و آسمان می آید که نمونه آن در چین اتفاق افتاده است.
نقدی در خصوص پرداخت یارانه ها گفت : اقتصاد مقاومتی می گوید ؛ در توزیع یارانه ها باید بین فقیر و غنی،  فقرا در اولویت قرار گیرند و نباید مساوی باشند اما اقتصاد عاریتی می گوید ؛ ما فعلا آرا را لازم داریم و انتخابات پیش رو هست.
رئیس سازمان بسیج مستضعفين که با استفاده از یک دستگاه رایانه مطالب خود را ارائه می کرد با پخش تصاویری از آیت الله هاشمی ، رئیس دولت اصلاحات ، زنگنه وزیر نفت و غلامحسین کرباسچی و دیگر چهره های اصلاح طلب ضمن نادیده گرفتن فساد های ثابت شده در دولت نهم و دهم مدعی شد : هنگامی که با مفسدان اقتصادی برخورد می شود روزنامه های وابسته به آنان با تبلیغات سعی دارند مظلوم نمایی و قهرمان سازی کنند.
در این مراسم که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد روزبه استاندار قزوین که اخیرا به عنوان رئیس مجمع بسیجیان این استان انتخاب شد به همراه معاونان سیاسی و عمرانی خود در بخش پایانی سخنان سردار نقدی وارد مراسم شد ودر جایگاه رئیس مجمع قرار گرفت.
خروج فرماندار قزوین و محسن قاسمی دبیر حزب اعتدال و توسعه  از این مراسم حین سخنرانی سردار نقدی از دیگر حواشی آن بود.
داداشی فرماندار اصولگرای آبیک هم در این مراسم به عنوان رئیس مجمع بسیجیان این شهرستان مطالبی بیان کرد.
وی که به عنوان رئیس برگزیده شهرستان های استان قزوین صحبت می کرد در سخنانی ضمن تاکیدبر افزایش برگزاری جلسات مجمع در استان اظهار داشت :  برای مقابله با فضای مجازی مانند تلگرام ، لاین ، وایبر و سایر این ” مسخره بازی ها ” باید کارگروه تشکیل شود.
این فرماندار منصوب شده در دولت احمدی نژاد یاد اور شد : امروز چه بخواهیم و چه نخواهیم تلگرام ، وایبر و از این مسخره بازی ها داریم و برای مقابله با آن باید آمادگی داشته باشیم.
نواندیس
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=161820
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    در دولت نهم برخی فسادها شد الان که چند برابر اون موقع هست- همه مردم از توهین این دولت خسته شده اند-تدبیر این دولت گرانی بنزین بود و امیدش هم حذف یارانه است که ان شاالله نامید خواهد شد

  2. محمد گفت:

    باعث شگفتی است  هر روز شاهد رونمایی از فساد های  رخ داده. در دولت قبلیم   اما جناب سردار ازایشان دفاع می کنند  سردا ر جان  پس حق الناس  چی میشه؟

  3. ناشناس گفت:

    احمدى نژاد اگر تا الان بود ايران نابود بود, زد بدبختمون کرد جمهورى اسلامى رو ب عقب روند

  4. ناشناس گفت:

    احمدی نژاد درموردهمه چی تهاجمی رفتار میکرد،یک موردتخلف ودزدی آشکار دولت وی که لحظات آخردولتش صورت گرفت یکی ۱۶میلیاردتومنی که ازبیت المال برای دانشگاهش انتقال دادومورددیگراخردولت اتفاق افتاد۷۲هزاسکه تمام بهارآزادی معادل (۴۲)(میلیاردتومن از محل ریاست جموری که به سبک قاجاری بین دوستان خود تقسیم میکردندمال کی بودکه حاتم بخشی میکرد،آیاواقعا جناب سردار اطلاع نداره که به دیگران میتازه؟

  5. ناشناس گفت:

    اگه نفت از 40دلاربه 140دلاررسید برای کشور فایده ای هم نداشت -چون از آن 140دلار100دلارآن دزدیده میشد وفقط 40دلارسرمایه گذاری میشد پس خیلی مانورشجاعت هایتان را در8سال گذشته ندهید..شما ها دیگه تشنه قدرت شدید نه شیفته خدمت 0

  6. محمود گفت:

    هیچ  فساد به  گرد پای کرسنت و استات اویل و پترو پارس نمیرسع . 

  7. سید گفت:

    با احترام به سردار نقدی باید عرض کنم؛ایشان باید از خود سوال کند آیااین مطالبی که فر مودند در شان امام است؟اینکه می گوییدامام 100شاید 200لقب به امریکا داده اند که معادل فحش خواهر ومادر است چه معنی می دهد! آیا جمله ای بهتر از این نبود که بکار ببرند؟شما خواسته یا ناخواسته با این گونه تعابیرجایگاه وشخصیت والای امام (ره)را نادیده گرفته اید:آیا در سیره امام بزرگوار که مملو از حکمتها واندرزهاست چیز بهتری پیدا نکردید؟وصدها سوال دیگر،000یادمان باشد که ما مسلمان وپیرو مولا علی (ع) هستیم که در میدان کارزار بادشمن می جنگید:ومسلما امام بزرگوار هم چنیین عمل کرد که در سراسر جهان به عظمت یاید می شود

  8. بی دست گفت:

    بذاریت پولها همونجا بمونه جاشون امنتره$$$$

دیدگاه شما