چهارشنبه 1 آذر 1391 - 11:06

هشدار فرماندار دنا به مدیران دنا

بویرنیوز:

فرماندار دنا گفت: همه مدیران دنا باید در این شهرستان مسقر باشند چرا که مدیر غیر مستقر نمی‌تواند در جلسات ما که خارج از تایم اداری تشکیل می‌شود شرکت کند و این‌گونه مشکل ایجاد می‌شود.

خبرگزاری فارس: مدیر غیر مستقر در شهرستان دنا نمی‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، سید نظام‌الدین حسینی رضایی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) بیان کرد: امروز هرچه داریم از برکت عاشورا و  شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار دنا فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و افزود: امروز بسیج ضامن حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای انقلاب است و اکنون سنگرهای جلوی ادارات و لباس بسیجی پوشیدن پیوندی است میان مردم و جبهه و جنگ و یادی است که فراموش نخواهد شد.

رضایی مدیران را خدمتگزار مردم دانست و گفت: مدیران ما فرزندان جبهه و جنگ هستند و افتخار این را دارند که خدمتگزار مردم باشند و این تفکر بسیجی موجب ناکامی دشمنان در خارج و داخل شده است.

وی با این عنوان که امروز تفکر بسیجی در عمق جان مردم و جوانان ریشه دوانده اظهار کرد: هیچگاه نمی‌توان بسیج را در قالب یک سازمان نشان داد چرا که بسیج امتداد عاشورا است و شعار «هیهات من الذله» شعار بسیج است.

فرماندار دنا حمایت از فرمایشات رهبری و عمل به آن‌ها را یادآور شد و تصریح کرد: وظیفه ما حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که باید سخنان رهبر را نصب‌العین خود قرار دهیم و با خرید کالای ایرانی اشتغال را در جامعه خود رونق داده و اقتصاد مقاومتی باید حمایت شود و در مصرف آب و برق و سوخت و سایر حامل‌ها صرفه‌جویی شود.

حسینی رضایی حضور مدیران را در نماز جمعه خواستار شد و تأکید کرد: نماز جمعه امروز بیداری اسلامی را در جوامع به راه انداخته و صدای مظلومین را به گوش جهانیان می‌رساند که باید با حضور در نماز جمعه از فضایل اخلاقی و سیره عملی و اخلاقی علما نهایت بهره را ببریم.

وی بزرگ‌ترین ضربه به دشمن را خدمت به مردم دانست و خاطرنشان کرد: مدیران باید در شهرستان مستقر باشند مدیرانی که در شهرستان مستقر نیستند چطور می‌توانند به کار مردم برسند و مدیران خود باید در جلسات حضور پیدا کنند و تمامی جلسات در وقت غیر اداری برگزار شود.

فرماندار دنا وحدت و همدلی مردم و مسئولین را خواستار شد و تاکید کرد: هر کس به هر نحوی بخواهد وحدت مردم را به هم بزند خیانت کرده است.

وی کنترل و نظارت را بر بازار لازم و ضروری دانست و افزود: دغدغه مردم و مسئولین نظارت و کنترل بازار است بازار باید نظارت و رصد شود و با متخلفین برخورد قانونی شود.

حسینی رضایی با بیان این‌که تنها یک ماه به فصل کاری باقی مانده است، گفت: لازم است که تلاش در جهت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام صورت گیرد و بحث دیجیتال کردن شبکه‌های تلویزیونی این شهرستان نیز از طریق صدا و سیما دنبال شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=16178
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. از بياره گفت:

    افرين به اين ميگن مدير نه به پيوند كه خودش نميدونست
    از انتخاب مهندس رضايي بسيار خوشحاليم انشاء اله موفق باشه بديهي است مردم شهرستان مخصوصا حومه سي سخت هم تا حد امكان همكاري لازم را با ايشان خواهند داشت

  2. مهمان گفت:

    بسیار دیدگاه خوبی است ولی جناب فرماندار به بهانه مدرسه بودن بچه ها شما را قانع نکنند و بعد هم انتخابات رئیس جمهوری و تغییر استاندار بعدی و نهایتا بی انگیزه نمودن جنابعالی

  3. دهیاری گفت:

    اقای فرماندار این اقای اسدی خیلی ادم صاف و صادقی بود انکه باید می رفت بشیری بود که همه از دستش خسته اند کارات برعکس نباشه .

  4. التماس گفت:

    با سلام التماس میکنم برای خدا کار کنید نه برا سیسخت تنها

    • سیسختی گفت:

      هیچ کدام از فرمانداران قبلی دنا سیسختی نبود امیدواریم این یکی به درد سیسختی ها هم بخوره

  5. سیسختی گفت:

    هر فرمانداری طبق سلیقه شخصی عمل میکنه آقای پیوند تا آخرش خونش یاسوج بود و هر روز میرفت و میومد
    با گاز دولتی
    با بنزین دولتی
    با ماشین دولتی
    مفت همه چی مفته

دیدگاه شما